Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyytävän aikaisen aamuherätyksen takia on painuttava nukkumaan. Haluan vain kiittää teitä kaikkia ihanasta illasta täällä palstalla! Menen hymy huulilla ja hyvästä fiiliksestä hyristen pötkölle. Kauniita unia kaikille!

LG: mammasi vaikuttaa superhuipputyypiltä, kuten sinäkin. Ei ole omppu kauaksi puusta pudonnut teidän perheessänne. Ja kiitos coming untouched - kommentista, asia on askarruttanut minuakin ficcejä lukiessani. Ja anteeksi, jos oli epäpyhää laittaa mammasi ja ficit samaan kappaleeseen, ei ole tarkoitukseni olla hitustakaan epäkunnioittava :-D :-D
Täysin samoilla ajatuksilla täällä sekä meinigistä täällä tänään että LGn kommenteista molempiin aiheisiin!

Viihtyisin muutenkin täällä enemmän, kun jotenkin enemmän ajatuksia avaavat viestit on mun juttu, ja niitä tuntuu merkityksellisemmältä lukea.

Mulla on myös käyny tuota coming untouched mielessä, eikä oo oikeen mitään paikkaa tai ketään, mistä tätä tiedustelisi. Naisen kropalla en tuntemuksiin voi sinänsä samaistua ainakaan samalla tasolla, mutta kuulostaa mahtavalta!! Yleisellä tasolla tällä tarkoitan, että oon iloinen (yleisesti) miesten puolesta, että tällainen on mahdollista eikä vaan klisee tms jotain ei niin realistista!
 
vierailija
Tuon kaarijaisbest-tilin uusimassa julkaisussa on välispiikki-klippi Treelta. Sen lopussa K bongaa ilmeisesti samanlaisen takin yleisöstä kuin hänellä on ollut aiemmin, ja takki päätyy hetkeksi lavalle. Ennen takin takaisin antoa K käyttää sitä nenänsä lähellä, ainakin muka haistaa, ja toteaa että "mä tykkään aina haistaa, onks se mun juttu" tms. About noin, en kuunnellut sitä uudestaan.

Voi K, we know it already.
 

Yhteistyössä