Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän ne ole kaikki trolleja. Antaa niiden melskata.
Mua rasittaa tämä jatkuva vääntö erityyppisten trollien kanssa. Aina löytyy joku uusi aihe jankattavaksi, ja sitten pitää vielä kestää näitä shippausta vihaavia ankeuttajia, jotka jostain syystä nostaa päätään aina välillä. Upotan samperi itse tuon paatin, jos meno ei tästä rauhoitu. Onneksi uuden pystyy kyhäämään aika nopeasti.
T. laivanrakentaja
 
vierailija
Tähän sellainen täsmennys, että talvella ennen viisuja Bojan itse ruokki mielikuvaa, että olisi ihastunut Noa Kireliin. Esim. Twitterissä, jossa oli esittely jokaisesta erikseen. Bändin sivuilla lukee edelleen näin: "Bojan is lucky that Noa Kirel is in the first semi final so distraction is out of the question there." Varmasti sovittu pr-juttu.
Eikös Bojanilta kysytty jossain haastattelussa jotain tuohon liittyen ja sanoi kyllä niin kyllästyneen kuuloisella äänensävyllä että se oli vitsi😅
 
vierailija
Aikamoista on ollut monta päivää meno tuolla toisaalla.
Välttelin sieltä evakoitumista viimeiseen asti mutta nyt on pakko. No toivottasti päästään lomien jälkeen palaamaan.
Ja tuli myös mieleen että jos nuo aikoo tuolla mellastaa ikuisesti, niin kannattaisiko tehdä uusi ketju jonka otsikoista/alusta ei voi päätellä mitään aiheesta. Vähän niinkuin tämä.
Onko syyslomakin porrastettu? Meillä oli viime viikolla.
 
vierailija
Selvä. Jatkan etsintää....
Laivaan voi luottaa! Kiitos oikeestikin etsintäavusta! Päädyin jopa itse ao:n omalle sivulle, jossa vinkkejä haun käyttöön, mutta tosiaan hakusanalla itse teksteistä ei voi hakea, vain tiivistelmästä.

Hauskaa muuten kuulla, että muillakin on jäänyt se mieleen! Suht harvoin tulee ficeistä juteltua nykyään, niin lämmittää, että muillakin jäänyt mieleen. Ehkä oli seksiä sen lopussa, tai sitten siihen johtava tilanne, tai sitten ainakin lämmintä ja positiivista signaalia Klta. Yksilukuinen oli mustakin aika varmasti.
 
vierailija
Pakko kai minunkin on siirtyä tänne hetkeksi. Viikonloppu oli tosi ahdistava vauvalla, mutta nuo tällä hetkellä siellä mekastavat trollit taas on typeryydessään jopa huvittavia. En haluaisi lopettaa palstailua kokonaan, joten mitkä ovat tämän hetken suunnitelmat ?
 
vierailija
Pakko kai minunkin on siirtyä tänne hetkeksi. Viikonloppu oli tosi ahdistava vauvalla, mutta nuo tällä hetkellä siellä mekastavat trollit taas on typeryydessään jopa huvittavia. En haluaisi lopettaa palstailua kokonaan, joten mitkä ovat tämän hetken suunnitelmat ?
Mun mielipide on että seurataan muutama päivä rauhassa. Tuo on sen verran lapsellista ja typerää trollausta että ei kai oikeasti kukaan voi jatkaa tuota viikkoja tuntikausien ajan päivässä.
 
vierailija
Ei hitto. Mistä tää on? Ottaa sydämestä koska mulla on jotain niin samanlaista mun maybe something moren kanssa 💔. Yleensä vedetään vitsiksi koska tää meidän juttu ei kai ikinä tule johtamaan mihinkään, mutta sitten kuitenkin joskus yön tunteina jutellessa se something more on aina ihan kosketeltavissa siinä pinnan alla. Ja kyllä, meillä myös yhteinen lentävä sanonta jonka voi tulkita monella tavalla.
<3


Tässä oli musta muissakin lauseissa kuvattu kauniisti ja osuvasti sitä, miten jokin ihmisen/ihmisten tuntema on läsnä, vaikkei sitä sanota ääneen ainakaan siinä muodossa!

Jännää, että teilläkin yhteinen moniulotteinen lentävä lause! Voisin kuvitella, että KB-jutun seuraamiseen tulee vielä eri näkökulma teidän tilanteen tai sen sun tyypin vuoksi!
 
vierailija
Minun puolestani voitaisiin jutella ficeistä paljon enemmän.
Sama<3 Ne on ollut kyllä itselle ajatusten avarrusta ja tutkailua, ja myös itseni ihanaa yllättämistä, mitä kaikkea ihanaa on ja voi olla.

Ficcikeskustelun aihetasolla lisäksi olisi myös mielenkiintosta jutella ficcien herättämistä huomioista ja ajatuksista, tietty sillä tasolla, mikä kenellekin tuntuu hyvältä jakaa omia ajatuksiaan.
 
vierailija
Laivaan voi luottaa! Kiitos oikeestikin etsintäavusta! Päädyin jopa itse ao:n omalle sivulle, jossa vinkkejä haun käyttöön, mutta tosiaan hakusanalla itse teksteistä ei voi hakea, vain tiivistelmästä.

Hauskaa muuten kuulla, että muillakin on jäänyt se mieleen! Suht harvoin tulee ficeistä juteltua nykyään, niin lämmittää, että muillakin jäänyt mieleen. Ehkä oli seksiä sen lopussa, tai sitten siihen johtava tilanne, tai sitten ainakin lämmintä ja positiivista signaalia Klta. Yksilukuinen oli mustakin aika varmasti.
Lopussa oli ainakin halailua ja bussitilanteen purkua hotellin sängyllä, sit ehkä tunteiden tunnustamista ja jostain syystä haluan muistaa että olis menty pidemmällekin.
 
vierailija
Sama<3 Ne on ollut kyllä itselle ajatusten avarrusta ja tutkailua, ja myös itseni ihanaa yllättämistä, mitä kaikkea ihanaa on ja voi olla.

Ficcikeskustelun aihetasolla lisäksi olisi myös mielenkiintosta jutella ficcien herättämistä huomioista ja ajatuksista, tietty sillä tasolla, mikä kenellekin tuntuu hyvältä jakaa omia ajatuksiaan.
Hyppään myös tähän keskusteluun mukaan, haluan aina puhua fikeistä. Sääli, että omat kirjoitustaidot on niin ruosteessa, ettei mitään ole saanut kirjoitettua tähän fandomiin, mutta ehkä joku päivä vielä.
 

Yhteistyössä