Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulin myös vauvalta evakkoon. Oon kyllä tätäkin ketjua seuraillut nyt viime aikoina vähän tosin jäänyt.

Mä vähän epäilen josko tän illan Kärpsykän keikasta mitään kovinkaan kummoista materiaalia saadaan, jos kerran kyseessä opiskelijatapahtuma ja showtime 00. Niillä enää puhelimet pysy käsissä siinä vaiheessa. 😆
 
vierailija
Ai niin, jos paatti kaatuu ja uusi halutaan, niin ilmoitan nyt olemassaolostani tännekin (vaikka siis olen täällä huomattavan pitkään piileskellyt ja kirjoitellutkin). Eli valmiudessa ollaan
T. laivanrakentaja
Kiitos laivanrakentaja! Rasittavaa kun joidenkin pitää pilata toisten ketjut. Olisi nyt suotavaa että laiva pysyisi trolleista puhtaana. Olen täällä jossain ketjussa pari kertaa ilmaissut että haaveilen omasta sivustosta. Ainakin jonkinlaisesta. Aika ei nyt ole vaan riittänyt mitenkään siihen. Se on aloitettu, mutta vaatii tekemistä. Plus sain siihen pari lisäideas, jotka haluaisin toteuttaa, mutta en tiedä vielä onnistuuko ne. Inhottavasti työt häiritsee kaikenlaisten ideoiden toteuttamista. 😅 Mutta joo, jos saan sen ikinä kasaan, ilmoittelen jossain täällä. Varmaan koko K/JO porukka on siihen mennä jo eläkkeellä. 😂🙈 Mutta se mikä siinäkin on mietityttänyt, trollit. Miten ne saa pidettyä pois? Suurinosa ei varmaankaan halua kirjautua alustalle, niin kuin en itsekään.
 
vierailija
Kiitos laivanrakentaja! Rasittavaa kun joidenkin pitää pilata toisten ketjut. Olisi nyt suotavaa että laiva pysyisi trolleista puhtaana. Olen täällä jossain ketjussa pari kertaa ilmaissut että haaveilen omasta sivustosta. Ainakin jonkinlaisesta. Aika ei nyt ole vaan riittänyt mitenkään siihen. Se on aloitettu, mutta vaatii tekemistä. Plus sain siihen pari lisäideas, jotka haluaisin toteuttaa, mutta en tiedä vielä onnistuuko ne. Inhottavasti työt häiritsee kaikenlaisten ideoiden toteuttamista. Mutta joo, jos saan sen ikinä kasaan, ilmoittelen jossain täällä. Varmaan koko K/JO porukka on siihen mennä jo eläkkeellä. Mutta se mikä siinäkin on mietityttänyt, trollit. Miten ne saa pidettyä pois? Suurinosa ei varmaankaan halua kirjautua alustalle, niin kuin en itsekään.
Eihän niitä oikein tunnu saavan. Avoimella palstalla ainakaan. Bänniä ei voi jakaa kuin IP-osoitteen perusteella ja se ei kyllä auta ollenkaan.
 
vierailija
Mulla kans hirvee lentopelko, muuten oisin ihan varmasti suunnittelemassa reissua Sloveniaan. Toivottavasti pojat vierailee säännöllisesti Suomessa tai sit pitää keksii et miten hemmetissä pääsee lentopelosta eroon Ei oo kyl aiemmin kiinnostanu päästä lentopelosta eroon vaik onkin nähny ties mitä hienoja maisemia, mut nyt Joksut on todella pahasti sekottanu pään, et näköjään niitten takii pitää jo harkita lentämistäkin jos ne ei täällä vieraile tarpeeks usein
Tässä olisi kyllä tutkimuksen aihetta, minkä ihmeen prosessin jokerit ovat saaneet aikaan minunkin päässäni. Eihän se edes ole mikään maailmoja mullistava bändi, mutta saanut kuitenkin aikaan tällaisen myllerryksen. Onko takana myös edelleen K ja B keissin vaikutusta. Mä jotenkin tunnen sympatiaa enemmän Jokereiden suuntaan kuin Käärijän, vaikka Käärijä on isompi juttu ja luo sitä omaa ainutlaatuista tarinaansa. Nämä on niitä juttuja, joita ei oikein voi selittää. Ei kai prinssin vaikutus voi näin suuri olla?
 
vierailija
Toivottavasti vakiporukka löytää näihin ketjuihin ja jättää trollit tuonne keskenään. Luulisi että pakko niiden on jossain vaiheessa väsyä varsinkaan kun eivät saa reaktioita ja porukka häipyy. Harmi vaan jos ketju menee taas lukkoon.
 
vierailija
Toivottavasti vakiporukka löytää näihin ketjuihin ja jättää trollit tuonne keskenään. Luulisi että pakko niiden on jossain vaiheessa väsyä varsinkaan kun eivät saa reaktioita ja porukka häipyy. Harmi vaan jos ketju menee taas lukkoon.
Uutta kehiin sitten vaan. Ei meitä näin helposti upoteta. Ovelle mahdutaan koko konkkaronkka kellumaan.
 

Yhteistyössä