Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiinnostavana yksityiskohtana Warner on tässä yön aikana vihoviimein vaihtanut K:n kuvan sen infosivuilta: ei ole chachacha bolerokuva enään, vaan yksi HHH:n promokuvista. Ei ole edes vihreää: https://warnermusiclive.fi/artistit/kaarija
Huomasin sattumalta kun piti tarkistaa yksi keikka-aikataulu, ja viimeksi katsoin keikkalistan iltapäivällä ja silloin oli vielä se CCC kansikuva.
Eli CCC-aikakausi päättyi virallisesti tämän yön keikkaan, Euroopan rundin loppuun! Nyt alkoi HHH-aikakausi ja kaikki se tuleva musa jota saadaan!
Ihan hyvä päästä tosta boleroaikakaudestakin eteenpäin. Vaikkakin ihmiset haluavat nähdä sitäkin kyllä varmasti. Toi oli boleroera, mikä on seuraava era.

vierailija
Tuo suutelu on osa lava showta ja eräänlainen "shokkitekijä". Ei mitkään alfaurosmiesräppärit miehiä lavalla suutele, ja K tekee näitä juttuja erottuakseen heistä ja niistä vanhoista normeista

vierailija
Kiinnostavana yksityiskohtana Warner on tässä yön aikana vihoviimein vaihtanut K:n kuvan sen infosivuilta: ei ole chachacha bolerokuva enään, vaan yksi HHH:n promokuvista. Ei ole edes vihreää: https://warnermusiclive.fi/artistit/kaarija
Huomasin sattumalta kun piti tarkistaa yksi keikka-aikataulu, ja viimeksi katsoin keikkalistan iltapäivällä ja silloin oli vielä se CCC kansikuva.
Eli CCC-aikakausi päättyi virallisesti tämän yön keikkaan, Euroopan rundin loppuun! Nyt alkoi HHH-aikakausi ja kaikki se tuleva musa jota saadaan!
Hyvältä näyttää noi tummat sävytkin Kärtsällä, aikansa kutakin.

vierailija
Wau! Yksi aikakausi sulkeutuu... Kuinkahan nopeasti seuraava levy tulee...? Jotenkin tuntuu että heillä etenee nopeasti hommat!

vierailija
Mä taas ymmärsin, että B oli jo niin paljon pyörinyt K:n musiikin äärellä (toki varmaan lähinnä Cha cha chan) kevään ja Tavastia 1.0:n sekä Nt:in merkeissä, ettei välttis kaipaa enempää.
Lisäksi en ollut missään saanut viboja siitä, että hän fanittaisi sen ihmeemmin kaikkea K:n tuotantoa. Ei ollut minusta puhunut missään siitä. Lukea meni osaksi ehkä ihan kannatuksen vuoksi katsomaan.
Yllätyin itsekin, että vaikka aluksi en uskonut et tulee K:n keikoille, niin mullakin vähän laski B:n pisteitä, että ei tullut Lontooseen kun on pitkällä lomalla. Vaikka miten nähnyt keikkoja, niin toi oli niin speciaalijuttu kaikkien viisuartistien joukossa. Ja etenkin kun B siellä on juossut muidenkin keikoilla. Ehkä K ei sille kuitenkaan ole niin tärkeä ystävä kuin mitä olen ymmärtänyt ja siihen olen siis pettynyt. Mutta ihan samahan mun fiilikset on. Eiköhän B kohta mene Lontooseen WY tai Mian keikalle 🤭

vierailija
K on Lontoossa kolmetuhatta päisen yleisön edessä ja sillä hetkellä tulee mieleen laittaa B-potpuri käyntiin. Siinä on jotain kaunista and maybe something more.
Niin on. Sieltä se B on sydämessä ole sitten millä tavalla tahansa ei sillä ole väliä. Rakkaus on kaunis asia. Koen aina naurettavaa lämpöä ja iloa kun näen ihmidiä jotka välittävät kovasti toisistaan. Olen sillä tavalla kai vähän hassahtanut.

Tuo shippaaminen ei kiinnosta. Enkä koe seksuaalista mielenkiintoa asiaa kohtaan. Naivi hupsu minä olen. Muttei ehkä se niitä pahimpia syntejä maailmassa ole.

Toivon vain, että pitävät yhteydestä kiinni. Sekin on kuitenkin heidän oma asiansa

vierailija
Yllätyin itsekin, että vaikka aluksi en uskonut et tulee K:n keikoille, niin mullakin vähän laski B:n pisteitä, että ei tullut Lontooseen kun on pitkällä lomalla. Vaikka miten nähnyt keikkoja, niin toi oli niin speciaalijuttu kaikkien viisuartistien joukossa. Ja etenkin kun B siellä on juossut muidenkin keikoilla. Ehkä K ei sille kuitenkaan ole niin tärkeä ystävä kuin mitä olen ymmärtänyt ja siihen olen siis pettynyt. Mutta ihan samahan mun fiilikset on. Eiköhän B kohta mene Lontooseen WY tai Mian keikalle
Jep... Ehkä on pyrkimässä "isompiin piireihin" eikä pieni K riitä hänen kunnianhimolleen.. plääh

vierailija
Tarkistin muuten HHH:n striimit: taas on yli 100k pamahtanut! lähes siis SSOL jo kiinni, huomenna menee yli :D HHH:n studioversiosta pidän kyllä tavattomasti! Pidän siitä, mihin K:n musiikki on menossa!

vierailija
Yllätyin itsekin, että vaikka aluksi en uskonut et tulee K:n keikoille, niin mullakin vähän laski B:n pisteitä, että ei tullut Lontooseen kun on pitkällä lomalla. Vaikka miten nähnyt keikkoja, niin toi oli niin speciaalijuttu kaikkien viisuartistien joukossa. Ja etenkin kun B siellä on juossut muidenkin keikoilla. Ehkä K ei sille kuitenkaan ole niin tärkeä ystävä kuin mitä olen ymmärtänyt ja siihen olen siis pettynyt. Mutta ihan samahan mun fiilikset on. Eiköhän B kohta mene Lontooseen WY tai Mian keikalle
Alapeukku, K ei olisi hyvä ystävä jos odottais Bojanin menevän sinne velvollisuudesta, kuten sinä tunnut suhtautuvan. Ei ystävyyttä tuollaisilla asioilla mitata, se on pakottamista. Millainen ystävä ajattelee, että ”hyvän ystävän” on tultava mun keikoilleni, vaikkei ehkä kiinnosta? Huono ystävä.
Hyvä ystävä tajuaa, että toinen ei välttämättä ole kiinnostunut ja kokisi kamalana, jos toinen tulisi velvollisuudesta paikalle.
Ei noiden ystävyys nyt voi toisen keikoilla käymiseen perustua.

vierailija
Alapeukku, K ei olisi hyvä ystävä jos odottais Bojanin menevän sinne velvollisuudesta, kuten sinä tunnut suhtautuvan. Ei ystävyyttä tuollaisilla asioilla mitata, se on pakottamista. Millainen ystävä ajattelee, että ”hyvän ystävän” on tultava mun keikoilleni, vaikkei ehkä kiinnosta? Huono ystävä.
Hyvä ystävä tajuaa, että toinen ei välttämättä ole kiinnostunut ja kokisi kamalana, jos toinen tulisi velvollisuudesta paikalle.
Ei noiden ystävyys nyt voi toisen keikoilla käymiseen perustua.
Huonoa ystävää ei kiinnosta ystävän merkittävä keikka

Yhteistyössä