Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyi mun tekee ihan pahaa katsoa kun K nuolee sen tuplaajan kanssa näin siitä yhden todella rujon videon Toi juttu kuuluis mun mielestä vain hänelle ja hänen kumppanilleen, oli se sitten nyksä tai Bojan. Siis yöööök.
Tai siis että todella ällöttävää, jos tulee tuon jälkeen selittämään, että on hetero. EI todellakaan ole. Ole sitten vähintään bi, äläkä uskottele mitään heteroa.
Helvetin kuumaa.

vierailija
Hyi mun tekee ihan pahaa katsoa kun K nuolee sen tuplaajan kanssa näin siitä yhden todella rujon videon Toi juttu kuuluis mun mielestä vain hänelle ja hänen kumppanilleen, oli se sitten nyksä tai Bojan. Siis yöööök.
Tai siis että todella ällöttävää, jos tulee tuon jälkeen selittämään, että on hetero. EI todellakaan ole. Ole sitten vähintään bi, äläkä uskottele mitään heteroa.
Ällöttävin viesti hetkeen.

vierailija
Itsekkin myönnän että jotenkin odotin että tämä Lontoon keikka olisi ollut jotenkin erityinen. No olihan siellä tanssijat mukana ja JJ lämppärinä mutta ehkä oletin että olisi ollut vielä jotain erityisempää. En edes tiedä mitä mutta B se ei ollut. Keikalla olleille se varmasti oli yhtä hieno ja tämä on vaan tälläistä ruudun takaa katsottuna pohdintaa.
Mä en odottanut yhtään. Hienouden teki se, että se oli Lontoo. Vaikea paikka breikata.

vierailija
En tiedä miten joku edes pystyi uskomaan tuohon deluluun täysin koska itse kyllä epäilin kokoajan että B olisi muka tulossa. Toki siinä vaiheessa kun kävi ilmi ettei hän ollutkaan Thaikuissa, rupesin miettimään tulisiko hän. Mutta aika iso panostus jonkun yhden keikan takia. Ehkä hän on väsynyt biletykseen ja jatkuvaan menemiseen. Kaipaa seesteisyyttä ja heppoja, sukua ja luontoa
Minusta on hauska fiilistellä K&B ystävyyttä, mutta ehkä K voisi jatkossa vähentää B puheita, kun osa ottaa ne niin vakavasti ja osasta vain fancervicea. Ystävyyden voisi pitää yksityisenä ja ehkä julkaista jtn sitten kun näkevät/ yhteisiä juttuja. Mitä K:n kautta olen B:ta seurannut niin on ehkä herkempi kuin minkä kuvan antaa ulospäin. Hymyilee ja touhottaa paljon mutta kun ei tiedä että kuvataan ennen haastatteluja on usein aika vakava. Ehkä tarvitsee lisää toipumisaikaa kesän stopista. Ja tällä en siis tarkoita, että olisi joku ressukka, jonka puolesta pitää koko ajan loukkaantua, vaan että julkisuus ja muut paineet varmasti kuluttaa henkisesti.

vierailija
Minä olin realisti koko kesän/syksyn, mutta jotenkin ajattelin että tietenkin B tulee Lontooseen, tuo on sairaan makea keikka, ja menihän se Lukenkin keikalle... Mutta toisin kävi... Mulla meni hieman maku B:stä, ei dramaattisesti, enkä edes seuraa häntä tai JO:ta, joten ei vaikuta minun käytökseeni.

vierailija
Mun shippailuun ei kuulu pakottaminen. Kullä, saan ns. elämää tästä heidän kemiastaan. Se, mitä näkyi viisuissa ja Bojanin ollessa Suomessa vaan on jotain aivan erityistä. Mut jos se nyt jää julkisuuden osalta tähän tai vähään niin ymmärrän hyvin.
Haikea fiilis kyllä kun muistelee viisuja ja kesäkuuta, ja nyt kun ei ole mitään seuraavaa varmaa tapaamista tiedossa. Hyvä matka, mutta ehkä se jää tähän ja me ei tulla enää juuri mitään julkisesti näkemään. Pakko päästää irti vähitellen tästä laivasta.

vierailija
Haikea fiilis kyllä kun muistelee viisuja ja kesäkuuta, ja nyt kun ei ole mitään seuraavaa varmaa tapaamista tiedossa. Hyvä matka, mutta ehkä se jää tähän ja me ei tulla enää juuri mitään julkisesti näkemään. Pakko päästää irti vähitellen tästä laivasta.
Niinpä... Kun on ollut odotettava tapaaminen ja hauskoja videoita joita fiilistellä niin tämä ei tuntunut niin turhalta... Mutta nyt on vain tuntematon edessä.. Taasko jokaisella K:n keikkatauolla palsta kaivaa Slovenian lennot ja pettyy K:hon kun matka ei toteutunutkaan jne... olen vain väsynyt

vierailija
Minä olin realisti koko kesän/syksyn, mutta jotenkin ajattelin että tietenkin B tulee Lontooseen, tuo on sairaan makea keikka, ja menihän se Lukenkin keikalle... Mutta toisin kävi... Mulla meni hieman maku B:stä, ei dramaattisesti, enkä edes seuraa häntä tai JO:ta, joten ei vaikuta minun käytökseeni.
Mä taas ymmärsin, että B oli jo niin paljon pyörinyt K:n musiikin äärellä (toki varmaan lähinnä Cha cha chan) kevään ja Tavastia 1.0:n sekä Nt:in merkeissä, ettei välttis kaipaa enempää.
Lisäksi en ollut missään saanut viboja siitä, että hän fanittaisi sen ihmeemmin kaikkea K:n tuotantoa. Ei ollut minusta puhunut missään siitä. Lukea meni osaksi ehkä ihan kannatuksen vuoksi katsomaan.

vierailija
Niinpä... Kun on ollut odotettava tapaaminen ja hauskoja videoita joita fiilistellä niin tämä ei tuntunut niin turhalta... Mutta nyt on vain tuntematon edessä.. Taasko jokaisella K:n keikkatauolla palsta kaivaa Slovenian lennot ja pettyy K:hon kun matka ei toteutunutkaan jne... olen vain väsynyt
Älä ihmeessä sitten ole fiilistelyketjussa, jossa myös shipataan.

vierailija
Kiinnostavana yksityiskohtana Warner on tässä yön aikana vihoviimein vaihtanut K:n kuvan sen infosivuilta: ei ole chachacha bolerokuva enään, vaan yksi HHH:n promokuvista. Ei ole edes vihreää: https://warnermusiclive.fi/artistit/kaarija
Huomasin sattumalta kun piti tarkistaa yksi keikka-aikataulu, ja viimeksi katsoin keikkalistan iltapäivällä ja silloin oli vielä se CCC kansikuva.
Eli CCC-aikakausi päättyi virallisesti tämän yön keikkaan, Euroopan rundin loppuun! Nyt alkoi HHH-aikakausi ja kaikki se tuleva musa jota saadaan!

vierailija
vierailija
Mulla on vibat, että se vaan on tarvinnut lepoa, ja et hällä ja Klla kaikki paremmin kun hyvin.
Uskon myös. Heillä nyt on oma huumorinsa ja yhteytensä. B olisi K:n halunnut aiemmin nähdä montakin kertaa ilmeisesti. K ei päässyt. Nyt B ei päässyt. Mutta kovasti K puhui lähtevänsä Sloveniaan. Kyllä he näkee.

Pitää vaan muistaa ettei he ole meille mitään velkaa. Hyvä tavaton sentään. Heitä on kiva nähdä yhdessä. Muttei meillä ole oikeuksia mihinkään

vierailija
Minusta on hauska fiilistellä K&B ystävyyttä, mutta ehkä K voisi jatkossa vähentää B puheita, kun osa ottaa ne niin vakavasti ja osasta vain fancervicea. Ystävyyden voisi pitää yksityisenä ja ehkä julkaista jtn sitten kun näkevät/ yhteisiä juttuja. Mitä K:n kautta olen B:ta seurannut niin on ehkä herkempi kuin minkä kuvan antaa ulospäin. Hymyilee ja touhottaa paljon mutta kun ei tiedä että kuvataan ennen haastatteluja on usein aika vakava. Ehkä tarvitsee lisää toipumisaikaa kesän stopista. Ja tällä en siis tarkoita, että olisi joku ressukka, jonka puolesta pitää koko ajan loukkaantua, vaan että julkisuus ja muut paineet varmasti kuluttaa henkisesti.
Onhan bändi paljon Bojanin varassa, hän tekee biisit ja on näkyvin henkilö. Mitäs se Kris sanoi, että haluaisi olla Bojan, mutta vain yhden päivän, sen paineen takia.

Yhteistyössä