Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen palstalainen ja en uskonut että tulee enkä spekuloinut siellä asialla. En myöskään syytä muita mistään ja ne spekuloinnit olivat vaan hauskoja. Toisaalta uskoin myös että on Thaimaassa mutta eipä ollutkaan.

Jotain outoa siinä Thaimaan matkalta jäämisen salailussa kuitenkin oli. Olisko kuitenkin ollut niin että aikoivat pitää B poisjäännin salassa mutta sitten jäikin jotenkin kiinni ja B päätti paljastaa ettei siellä ollutkaan. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää mikä tämän järjestelyn aiheutti.
Mun mielessä ne ei olleet vain spekulointeja vaan henkilöiden johonkin perustuvaa uskoa siitä, miten asiat tulevat menemään. Itse sanon silloin vasta jotain, kun oikeasti uskon siihen.

vierailija
Joksut halus varmaan välttää kaiken spekulaation bändin keskinäisistä väleistä ja siks ei haluttu paljastaa B:n jääneen pois reissulta. Sai B:kin lomailla rauhassa yli viikon ennen ku varmistui ettei oo mukana.

vierailija
Herkkä mies <3 Mua huvitti kun se muistaakseni selitti jossain viisuhaastattelussa että se itki sitä että kun ei näe tyyliin sen viisukavereita tyyliin Loreenia. Ei kukaan kyllä usko tuota, Bojania se itki kun ei näe <3 (Ja ehkä häviötä). Mutta rest is history ja Bojan piristi K:ta ja kaulapusut jne <3
niin se sanoi näin

"After the performance, which saw the whole Liverpool Arena, including the other contestants, going feral for “Cha Cha Cha”, Pöyhönen went to the green room, hid in the toilets and cried. “All my energy left me,” he says. “I also think it happened because I made lots of new friends. We were in Liverpool for a long time. We became close, me and [Joker Out’s] Bojan and, of course, Loreen. I was thinking, ‘When am I going to see you again?’”

vierailija
Onkohan Jerpalla vähän mennyt tunteisiin kiertueen loppuminen? Meikit käsivarressa just tossa kohtaa, mitä itse käytän kun pyyhin silmiäni itkemisen jälkeen.
Kärpyn yksi parhaita piirteitä on, että antaa tunteiden näkyä ja tulla ulos kun on sen aika. Hienoa, että pystyy näyttämään myös tämän puolen itsestään, eikä vain siloteltua julkisivua.

vierailija
En tiedä miten joku edes pystyi uskomaan tuohon deluluun täysin koska itse kyllä epäilin kokoajan että B olisi muka tulossa. Toki siinä vaiheessa kun kävi ilmi ettei hän ollutkaan Thaikuissa, rupesin miettimään tulisiko hän. Mutta aika iso panostus jonkun yhden keikan takia. Ehkä hän on väsynyt biletykseen ja jatkuvaan menemiseen. Kaipaa seesteisyyttä ja heppoja, sukua ja luontoa :D

vierailija
Joksut halus varmaan välttää kaiken spekulaation bändin keskinäisistä väleistä ja siks ei haluttu paljastaa B:n jääneen pois reissulta. Sai B:kin lomailla rauhassa yli viikon ennen ku varmistui ettei oo mukana.
Tämäkin on hyvä arvio tilanteesta.

Sivumennen sanoen voi että sitä riemua, jonka muistan tunteneeni, kun B vihdoin pällisteli henkilöiden, jotka heti tunnistin perheeksi, kanssa lomalla instassa! 💚
Vaikka se pian vaihtuikin melkoiseksi pään raapimiseksi, että missä se on ja minne menee 😂

vierailija
En tiedä miten joku edes pystyi uskomaan tuohon deluluun täysin koska itse kyllä epäilin kokoajan että B olisi muka tulossa. Toki siinä vaiheessa kun kävi ilmi ettei hän ollutkaan Thaikuissa, rupesin miettimään tulisiko hän. Mutta aika iso panostus jonkun yhden keikan takia. Ehkä hän on väsynyt biletykseen ja jatkuvaan menemiseen. Kaipaa seesteisyyttä ja heppoja, sukua ja luontoa
Niin, no miksei me keskusteltu siitä?

vierailija
Mä en ole pettynyt, koska seurasin tätä kiertuetta ilman sen kummempia odotuksia millekään. Palasin paattiin Nordic Tourin jälkeen ja olen sen jälkeen seilaillut mukana. Voi olla että lähden taas kuivalle maalle hetkeksi ja palaan sitten jos jotain shippailtavaa on. Mulle pitää IRL tapahtua jotain että mielenkiinto pysyy yllä shippaamiseen, pelkät ficit ei riitä.

Seuraava iso odotettava asia mun listalla on UMK. Melkoista menoa on ollut viime kuukaudet, tää on ehkä itselleni jokin päätepiste koska odotin K:n ekaa Euroopan kiertuetta kuin kuuta nousevaa. On aivan mahtavaa, että K veti noin ison keikan Lontoossa. Vau!

Yritän arjessani muistaa antaa edes sen muutaman äänen per päivä. Toivon että K saa edes yhden "kultamitalin" uurastuksestaan eli MTV Ema Best Nordic Act palkinnon. Sen hän ansaitsee. Hän on tuonut niin paljon iloa monen ihmisen elämään viimekuukausien aikana.
Ihanaa!! Minäkin äänestä ahkerasti! Minullakin varman jää paatti nyt vähäksi aikaa, kun on oma elämä, enkä mitään salaviestejä ja kuvia halua tihrusttella vapaa-ajallani :D jatkan K:n musiikkijuttujen seurantaa ja käyn keikoilla :) Oli mahtava kiertue, ylitti kaikki odotukset, ja ulkomaan faneilta on tullut paljon positiivista palautetta. Hyvä K!!!

vierailija
Itsekkin myönnän että jotenkin odotin että tämä Lontoon keikka olisi ollut jotenkin erityinen. No olihan siellä tanssijat mukana ja JJ lämppärinä mutta ehkä oletin että olisi ollut vielä jotain erityisempää. En edes tiedä mitä mutta B se ei ollut. Keikalla olleille se varmasti oli yhtä hieno ja tämä on vaan tälläistä ruudun takaa katsottuna pohdintaa.

vierailija
Itsekkin myönnän että jotenkin odotin että tämä Lontoon keikka olisi ollut jotenkin erityinen. No olihan siellä tanssijat mukana ja JJ lämppärinä mutta ehkä oletin että olisi ollut vielä jotain erityisempää. En edes tiedä mitä mutta B se ei ollut. Keikalla olleille se varmasti oli yhtä hieno ja tämä on vaan tälläistä ruudun takaa katsottuna pohdintaa.
Niinno esim Luken keikalla oli viisuesiintyjien tapaaminen, ( haloo mukaanlukien Bojan) itse ajattelin että olisiko jotain tällaista voinut olla.. Mutta ainoa lojaali viisukaveri taisikin olla Salena :D (Btw joka on aivan ihana kun asettui Käärijän puolelle lippugatessa). Muut on jo vissiin unohtaneet tai kiireisiä :D

Wiwibloggsin William oli keikalla ja oli siellä varmasti jos monenlaista tyyppiä jotka saattoi olla viisujen kanssa tekemisissä.

Toisaalta Bojan saattoi liikaa käydä kaikenmaailman kissanristiäisissä kun varmaan keho ilmoitti ylirasitustilasta paniikeilla sun muulla.

vierailija
Tämäkin on hyvä arvio tilanteesta.

Sivumennen sanoen voi että sitä riemua, jonka muistan tunteneeni, kun B vihdoin pällisteli henkilöiden, jotka heti tunnistin perheeksi, kanssa lomalla instassa!
Vaikka se pian vaihtuikin melkoiseksi pään raapimiseksi, että missä se on ja minne menee
Tää oli kyllä yksi parhaimpia hetkiä tällä delulumatkalla. Se, että oltiin oikeasti oikeassa jostain - että ne kaikki pienet merkit B:n poissaolosta piti paikkansa! Jotain saatiin oikein! Ja sen jälkeen mentiinkin kyllä aikamoista alamäkeä teorioiden suhteen, mutta, noh, mitäpä niitä muistelemaan. Tämä hetkellinen onnistumisen tunne oli kyllä makea.

vierailija
Mun shippailuun ei kuulu pakottaminen. Kullä, saan ns. elämää tästä heidän kemiastaan. Se, mitä näkyi viisuissa ja Bojanin ollessa Suomessa vaan on jotain aivan erityistä. Mut jos se nyt jää julkisuuden osalta tähän tai vähään niin ymmärrän hyvin.

vierailija
Urheilujätkä oli ainoastaan Lontoossa :D Minulle Jessen läsnäolo on aina erityinen tapahtuma :D ja hei, ei se Lontoon keikka olisi voinut olla dramaattisesti erilainen/erityisempi kun muilla keikoilla käyneet olisivat olleet kateellisia, kun käytännössä sama kiertue

vierailija
Hyi mun tekee ihan pahaa katsoa kun K nuolee sen tuplaajan kanssa näin siitä yhden todella rujon videon 😢😢😢 Toi juttu kuuluis mun mielestä vain hänelle ja hänen kumppanilleen, oli se sitten nyksä tai Bojan. Siis yöööök.
Tai siis että todella ällöttävää, jos tulee tuon jälkeen selittämään, että on hetero. EI todellakaan ole. Ole sitten vähintään bi, äläkä uskottele mitään heteroa.

Yhteistyössä