vierailija
Noniin, eli eiköhän heillä ole kaikki enemmän kun ok.Tällaista puhunut, ei ole videota
Noniin, eli eiköhän heillä ole kaikki enemmän kun ok.Tällaista puhunut, ei ole videota
TÄMÄ!!!Ei Kn tarvii kun kävellä mille tahansa lavalle ja paikka räjähtää jo siitä. Facts.
Ei ole.Mua kyllä kuumottelee Käkka. Kaukana shippaamisesta, ihan toisella sellaisella kuumottavalla tavalla. Onks niin hiton väärin?
Onhan. Siis ei näiden _pelkät_konsertit jaksa kiinnostaa tai tuo niin paljon iloa ilman ulottuvuutta että nämä kaksi tekevät jotain yhdessä.Ei suinkaan.
On.Mua kyllä kuumottelee Käkka. Kaukana shippaamisesta, ihan toisella sellaisella kuumottavalla tavalla. Onks niin hiton väärin?
Pistä hakusanaksi Käärijä live YouTubeen, niin se tulee heti ensimmäisenä.Tiedätkö keneltä?
No. Oli kyllä mukavampi sävy Antwerpenissä sitten. Ei tuo hajun kauhistelu ole enää edes hauskaa oikeinTällaista puhunut, ei ole videota
Ei ole! minä taas soudan Jerse-veneessäni tuon huviristeilypaatin takana! minua käskettiin kirjoittaa omat ficcinikinMua kyllä kuumottelee Käkka. Kaukana shippaamisesta, ihan toisella sellaisella kuumottavalla tavalla. Onks niin hiton väärin?
Onpa sillä pehmeä ääni kun puhuu Bstä.Beautiful boy, smells like shit:
Ei ollu livessä.
Kärsyllä vaan Boitsun haisut mielessä. Mitä on nuuhkinut viikko tolkulla niitä likasia boksereita.Beautiful boy, smells like shit:
Ei ollu livessä.
Kylläpä se Kärsy jaksaa vaan selostaa kuinka Boitsu tuoksuu ”like shit” Tosi uskottavaaBeautiful boy, smells like shit:
Ei ollu livessä.
Se voi Bstä olla vaikka kuinka hiton hauskaa.No. Oli kyllä mukavampi sävy Antwerpenissä sitten. Ei tuo hajun kauhistelu ole enää edes hauskaa oikein
Aika bromaista roastia mielestäniBeautiful boy, smells like shit:
Ei ollu livessä.
Joo, väsynyttä läppää. Eiköhän tuo jo riittäis. Puhuis edes välillä jotaki kivaa Bojanista.No. Oli kyllä mukavampi sävy Antwerpenissä sitten. Ei tuo hajun kauhistelu ole enää edes hauskaa oikein
Ei niin. Yleisö oli vähän että ??? Noh, mut muuten oli kyllä taas meno kovaaNo. Oli kyllä mukavampi sävy Antwerpenissä sitten. Ei tuo hajun kauhistelu ole enää edes hauskaa oikein
Ei oo ihan kiva aihe enää ja kun se toistuu. Miksi ei keksi muuta.Onpa sillä pehmeä ääni kun puhuu Bstä.
Hyvin jäänyt mieleen joo, pitänyt aina uudestaan ja uudestaan ja uudestaan käydä nuuhkaisemassa, että hyh kylläpä haisee paskalta. Where is Bojan, my man, I really miss you.Kärsyllä vaan Boitsun haisut mielessä. Mitä on nuuhkinut viikko tolkulla niitä likasia boksereita.
Selvästi kiintynyt tähän pyykkitarinaan. Ja on se kumma, että joka kerta pitää myös mainita, kuinka komea tai nätti Bojan on.Beautiful boy, smells like shit:
Ei ollu livessä.
Ei sillä niin huono huumorintaju oleSe voi Bstä olla vaikka kuinka hiton hauskaa.
Päin vastoin, kyllä siellä se something more on, ihana, kun kehuu aina B:tä kauniiksiAika bromaista roastia mielestäni
Samoin ajatuksin. Öitä kaikille.Aina mielessä. Jopa Lontoon loppuunmyydyllä keikalla, se on Kärtsän mielessä. Näine ajatuksin painun nukkumaan.