vierailija
Ei sen näiden kohdalla kuulu hei muuta ollakaan. Se on kuumaa joten antaa tulla vaan.Samaa mieltä! se eka nyt meni mut nyt nää muut ......niiiin Meh ja fanserviceeee
Ei sen näiden kohdalla kuulu hei muuta ollakaan. Se on kuumaa joten antaa tulla vaan.Samaa mieltä! se eka nyt meni mut nyt nää muut ......niiiin Meh ja fanserviceeee
Samaa mieltä.Minä olen erimieltä, ei noita ig-juttujakaan tarvitsisi kaivella, jos kerran K ei halua tuoda henkilöä esiin
No tätä olin tulossa myös sanomaan, että JJ ollut kokoajan.Itseasiassa voi hyvin olla. Näkyy myös ccctytön stoorissa Even ja jonkun tummatukkaisen kanssa nollarivissä. Myöhemmin JJ itse postannut samassa paikassa seisten videon stooreihin.
No, it's Käärijä's girlfriend in the picture. She was in the Piuhamies' story, too.Ignore the trolls, it's most likely July Jones in that story anyway.
Tavallaan joo, mutta kun musta toi Käkka ei oo millään lailla kivaa katseltavaa.No eikö se nyt ole vaan helvetin hyvä, että kaikki näkee K/Jukka touhun olevan fake? Sehän vaan vahvistaa et something more joillain toisilla. Mutta kivaa katseltavaa.
Ei kannata kuitenkaan valehdella.No, it's Käärijä's girlfriend in the picture. She was in the Piuhamies' story, too.
LaduSLO oli oikeassa; ne ovat julkisilla tileillä, eli niiden katselussa ei ole mitään väärää. Olet tekopyhä. Eihän sun tartte katsoa jos et halua.Minä olen erimieltä, ei noita ig-juttujakaan tarvitsisi kaivella, jos kerran K ei halua tuoda henkilöä esiin
Toisille on, toisille ei.Tavallaan joo, mutta kun musta toi Käkka ei oo millään lailla kivaa katseltavaa.
Tässä kieltämättä jotain pointtia, täytyy toi kai sitten hyväksyäNo eikö se nyt ole vaan helvetin hyvä, että kaikki näkee K/Jukka touhun olevan fake? Sehän vaan vahvistaa et something more joillain toisilla. Mutta kivaa katseltavaa.
Ei minustakaan. Mutta noh ei sitä meiltä taideta kysyä.Tavallaan joo, mutta kun musta toi Käkka ei oo millään lailla kivaa katseltavaa.
Mun mielestä taas voi keskustella jos kuva on toisen julkisuuden henkilön eli lähinnä K crew posteissa. Voivat halutessaan editoida niin että ei näy mutta jos eivät viitsi niin sitten saa keskustella. Eri asia sitten jos hänet löytää jostain toisen yksityishenkilön somesta niin niitä ei tarvitse tuoda esille.Minä olen erimieltä, ei noita ig-juttujakaan tarvitsisi kaivella, jos kerran K ei halua tuoda henkilöä esiin
Väärät kengät edelleen mutta se siitä.No tätä olin tulossa myös sanomaan, että JJ ollut kokoajan.
Ja about 7 muuta.Emilie vetämässä icipiä taas vaihteeksi.