No siis, musta Jukka on kyllä hel vetin kuuma varsinkin roolinsa ulkopuolella. Mitään pois ottamatta mainitsemistasi!Joo ei todellakaan. Jos kattoo esim Krisiä, Bojania, Nacea ja Jurea, niin keistä noi tuplaajat on minkään näköisiä?
Word girrrl! It is on ewwee ’s ig (if I understand right what you ask)Seriously? I'm accused (by nickname-less people) of being a troll because I asked for a PUBLIC link that can be visible to millions of people online and hundreds people reading vauva know which one you are referring to, I just dont have the time to find it?
And because I bring up "private conversations"? Seriously?! Some of you really have a strange concept of privacy. Whatever is posted on a public social media account is the responsibility of the person who posted it, it is NOT private and expecting people to walk on eggshells and pretend certain people are not in pictures is just bizarre. I never once wrote anything bad about anyone, but if there is a photo taken & posted on social media publicly that I want to see, I dont see anything wrong with that. If you are so concerned with privacy of these individuals, why dont you let the person who posted it that they posted a photo of a private individual and you are concerned about the privacy?
Hannahilla on stooryssa kunnon pov edellispusustaPrkl sitä Käkka pusua nähnyt kunnolla,mutta näytti aika pikaselta nyt?
Eikö Jan sinusta yllä muiden joksujen tasolle?Joo ei todellakaan. Jos kattoo esim Krisiä, Bojania, Nacea ja Jurea, niin keistä noi tuplaajat on minkään näköisiä?
Itseasiassa voi hyvin olla. Näkyy myös ccctytön stoorissa Even ja jonkun tummatukkaisen kanssa nollarivissä. Myöhemmin JJ itse postannut samassa paikassa seisten videon stooreihin.Well it's not JJ in that video but even so, it's ok.
Mun mielestä myös oli JJ. Hiukset paljastaa.Itseasiassa voi hyvin olla. Näkyy myös ccctytön stoorissa Even ja jonkun tummatukkaisen kanssa nollarivissä. Myöhemmin JJ itse postannut samassa paikassa seisten videon stooreihin.
Jessellä ja Häärijällä alkaa olla jo kunnon fanikuntansa.Hauskasti pyysi yleisö jo Jesswä apuun kun tuli tekninen ongelma.
Et tosiaankaan, varsinkin kun se näyttää nyt toistuvan joka esityksessä niin ei uppoa, kyllähän B:n kanssa on ihan omanlaiset kemiat ja T:kin menee ihan okMä jo luulin olevani ainoa. Ei iske sitten yhtään. Jotenkin noi liian tarkoitushakuiset fanservicet ei uppoo yhtään muhun. B:n kanssa erilaista, ja jopa T:n.
Mustä sä katsot tätä?Hauskasti pyysi yleisö jo Jesswä apuun kun tuli tekninen ongelma.
Samaa mieltä! se eka nyt meni mut nyt nää muut ......niiiin Meh ja fanserviceeeeMä jo luulin olevani ainoa. Ei iske sitten yhtään. Jotenkin noi liian tarkoitushakuiset fanservicet ei uppoo yhtään muhun. B:n kanssa erilaista, ja jopa T:n.
Ei kiinnosta käkka ollenkaan, B:n kanssa ihan erilaistaKetä toi käkka oikein kiinnostaa, ei mua ainakaan
Just tää toisto feikki-ilmein latistaa mun fiilistä aina. Mut hei, ihanaa et Jessekin pääsi vihdoin lavalle.Et tosiaankaan, varsinkin kun se näyttää nyt toistuvan joka esityksessä niin ei uppoa, kyllähän B:n kanssa on ihan omanlaiset kemiat ja T:kin menee ihan ok