Muistatko ex-huippupolitiikon Sanna M?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Putin oli ennen hyvissä väleissä myös Niinistön kanssa.
Sanna on julkaissut ihania kuvia Instassa Flow-asuistaan.
Tämän palstan hapannaamat kiehuvat taas sappinesteissään kuvia katsellessaan.
Onhan teillä Riikka hompsuisissa mekoissaan. Tiiratkaa niitä kuvia.
Mielestäni kansanedustajan tärkein tehtävä ei ole pyllistellä instassa vähissä vaatteissa. Veret seisauttavan vaalitappion jälkeen ei ole päivääkään tehnyt puheenjohtajana töitä.
Ex-demari
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Mielestäni kansanedustajan tärkein tehtävä ei ole pyllistellä instassa vähissä vaatteissa. Veret seisauttavan vaalitappion jälkeen ei ole päivääkään tehnyt puheenjohtajana töitä.
Ex-demari
Palstan pikkusieluiset persutampiot ovat kateellisia kun SuperSanna on päässyt poseeraamaan Vogueen, Elleen ja Hustleriin. Missä Purra on ollut?
 
vierailija
Mielestäni kansanedustajan tärkein tehtävä ei ole pyllistellä instassa vähissä vaatteissa. Veret seisauttavan vaalitappion jälkeen ei ole päivääkään tehnyt puheenjohtajana töitä.
Ex-demari
Luin mtvuutiset sivulta, että uusimman HS-mittauksen mukaan SDP ohitti Kokoomuksen. Oppositiossa demarit tekevät hyvää työtä kauhukabinetin sortovuosien ajan. Ihmisten pitää käydä koirakoulunsa loppuun. Minä en ole niin tyhmä kuin persujen äänestäjät.
 
vierailija
Tärkeintä on minä, minä, minä ai niin joo olen huippu eli MINÄ katsokaa kun edelleen jaksan vetää tätä showta, mulla on tosi paljon kavereita huipuilla oho ne putos hik
 
vierailija
Katselin Iltalehden sivulta Sannan kuvia flow-festivaaleilta.
Hänen mustasta nahkahameesta nousi mieleeni kiusallinen muisto ysäriltä.
Olin varannut ajan A-klinikalle keskustellakseni asiantuntijan kanssa puolisoni
alkoholiriippuvuudesta. Pöydän takana oleva mies kiemurteli tuolissaan ja sanoi jotain outoa mustasta nahkahameestani. Hame oli tekonahkaa ja itse ompelemani.
Keskustelu oli yhtä tyhjän kanssa ja poistuin paikalta parempien asiantuntijoiden pakeille.
Sannan hame on paljon rohkeampi kuin muinainen hameeni.
Nykyajan naiset ovat rohkeita ja vapautuneita. He osaavat iloitella ja revitellä.
Myös Sannan lause Iltalehden videokoosteella ” Nyt ei ole aika mennä mökille” naurattaa.
Mökkimme on myyty jo kauan aikaa sitten. Vain läjä valokuvia on muistoina mökkivuosistamme.
 
vierailija
Katselin Iltalehden sivulta Sannan kuvia flow-festivaaleilta.
Hänen mustasta nahkahameesta nousi mieleeni kiusallinen muisto ysäriltä.
Olin varannut ajan A-klinikalle keskustellakseni asiantuntijan kanssa puolisoni
alkoholiriippuvuudesta. Pöydän takana oleva mies kiemurteli tuolissaan ja sanoi jotain outoa mustasta nahkahameestani. Hame oli tekonahkaa ja itse ompelemani.
Keskustelu oli yhtä tyhjän kanssa ja poistuin paikalta parempien asiantuntijoiden pakeille.
Sannan hame on paljon rohkeampi kuin muinainen hameeni.
Nykyajan naiset ovat rohkeita ja vapautuneita. He osaavat iloitella ja revitellä.
Myös Sannan lause Iltalehden videokoosteella ” Nyt ei ole aika mennä mökille” naurattaa.
Mökkimme on myyty jo kauan aikaa sitten. Vain läjä valokuvia on muistoina mökkivuosistamme.
Islamisaatio lopettaa naisten iloittelun ja revittelyn.
 
vierailija
Kummasti vain romautti demarit suurimmasta puolueesta kolmanneksi. Samalla olivat kolmannet vaalit puheenjohtajana ja joka kerta kannatus laskenut. Vasta nyt kun ymmärsi lopettaa puheenjohtajana osoittaa kannatus elpymisen merkkejä. Jos tämä on Politiikan supertähti on sana supertähti muuttunut merkitykseltään tarkoittamaan pyllystä olevaa.
Ex-demari
Pyrstötähti :-D
 
vierailija
Mitenkäs kävi rahakkaiden puhujakeikkojen kanssa, yhden kerranko siellä on käyty puhetta pitämässä? Mitenkäs Englannin huippupesti, oliko sekin vain kertakeikka? Eiköhän pitäisi asua Englannissa jos siellä meinaa työskennellä?
 
vierailija
Sanna Marin politiikan supertähti ja antisuomettumisen airut tulee takaisin ja kokoaa hallituksen kauhukabinetin kaaduttua. Marin oli Suomen galluphistorian ylivoimaisesti suosituin pääministeri ja myös Marinin hallitus galluphistorian suosituin hallitus, yli 63% katsoi Marinin hallituksen toimineen hyvin tai erinomaisesti vielä hallituskauden lopulla, ei riitä edes vihervasemmiston äänet tähän. Laaja suosio.
👍
 
vierailija
24-v. huippukuntoinen koripallloilija menehtyi

rankasta keuhkokuumeestaan jo toipuessaan. Nuorukainen kiidätettiin brescialaiseen sairaalaan, jossa hänen kehostaan löydettiin useita veritulppia.
-Taas jo arvuuttelee eräiden mietteitä tästä,,,,
Näitä nuorten urheilijoiden kaatuilemisia on ollut jatkuvasti kesäkuun 2021 jälkeen..miksiköhän?
 

Yhteistyössä