Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Heti kun olin lähettänyt tuon viestin jossa nimimerkki niin kävi mielessä tuo että kannattaako tänne laittaa mutta oli jo myöhäistä. Sori jos tulee ongelmia tilin pysymisen kanssa.

vierailija
WOW! se oli upea keikka! mielestäi K oli TODELLA rento ja hyväntuulinen.. ei tietoakaan niistä kireistä tunnelmista lippugateen liittyen. Olikohan eilen ollut erityisen mukava synttäripäivä ja saanut ladattua akut ja hengattua rakkaiden kanssa... Vaikutti todella hyvätuuliselta K <3

vierailija
Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Okei, kiitos varoituksesta! Minä mietin että miten toimin asian suhteen. Loin tuon tilin aiemmin tällä viikolla, olisikohan ollut torstai? Sillon kumminkin kun vauvalla kyselin nimiehdotuksia. Millon sinä loit tilisi?

vierailija
Puheet B:stä oli varmaan trollausta vauvalla. Jodelissaki nyt joku kyseli miksei B tullut lavalle vaikka muka oli paikalla. Lähdettä tietysti ei ole. Syön hattuni jos B on paikalla.
Niin no tää on just tätä kun osa puhuu aivan kuin se ois tosiasia, että Bojan nähdään näillä lavoilla. Satunnainen lukija ei tajua, että se ei ole mikään tietoon perustuva kirjoitus :(

vierailija
No ei varmasti ole tapahtunut yhtään mitään sen jälkeen.
Samaa mieltä. Korkeintaan B ollut ehkä aavistuksen kiusaantunut (samalla kun otettu) tuosta huomiosta. NT:n perusteella en jaksa uskoa, että K:n jutut olisivat punainen vaate B:lle. Ei hänkään täysin viaton noiden juttujen suhteen kuitenkaan ole.
Ovat ihan varmasti vähintään läheisiä ystäviä, kuten eilinen synttäriviesti ja sen jakaminen osoittaa.

vierailija
Jos yhtään mitään, niin Bojan saa ottaa kunnialla sen, että kaikista maapallon ihmisistä just Kärtsä mourusi noin hänen peräänsä! Ei siinä ollut mitään "tapahduttavaa" tai edes keskusteltavaa siinä esityksessä, vaikka tuli sydämestäkin (Kärtsän hymystä päätellen siis tuli) Ainoa, jolle siitä voidaan mitään sanoa on K, ja hänhän ottaa sellaiset ihan kepeästi, kuten tiedämme. En jaksa uskoa, että kukaan on sanonut yhtään mitään.

vierailija
No ei varmasti ole tapahtunut yhtään mitään sen jälkeen.
Sinä tiedät asian ihan yhtä varnasti kuin minäkin. Joten tasapeli. 🤭

Mutta se paikan kertominen useampaan kertaan somehiljaisuuden jälkeen ja Kärden hiljeneminen aiheesta kyllä kertoo jotakin. Edellispäivänä huudeltiin Bojania eikä hän tarttunut siihen kertaakaan. Eikä nytkään.

vierailija
Heti kun olin laittanut tuon edellisen viestin niin tuo kävi mielessä mutta oli jo myöhäistä. Pahoittelut jos kyseiselle tulee ongelmia tilin pysymisen kanssa. Neljäs kokeilu laittaa tämä viesti kun edelliset meni mo delle.

vierailija
Samaa mieltä. Korkeintaan B ollut ehkä aavistuksen kiusaantunut (samalla kun otettu) tuosta huomiosta. NT:n perusteella en jaksa uskoa, että K:n jutut olisivat punainen vaate B:lle. Ei hänkään täysin viaton noiden juttujen suhteen kuitenkaan ole.
Ovat ihan varmasti vähintään läheisiä ystäviä, kuten eilinen synttäriviesti ja sen jakaminen osoittaa.
Jep...Jotkut sepittävät jotain ihan omiaan perustuen mielikuvitustarinoihin.

Yhteistyössä