vierailija
Siellä oli kunnon synttäribileet ja K oli siitä enemmän kun otettu.Sitä en nähnyt. Mutta jos siellä oli älämölöhuutoa niin se ei yleensä nappaa.
Siellä oli kunnon synttäribileet ja K oli siitä enemmän kun otettu.Sitä en nähnyt. Mutta jos siellä oli älämölöhuutoa niin se ei yleensä nappaa.
Vmp. Ei tullu mielenkään et joku tekis noin. Eipä siis huudella nautatilejä vaikka niitä bongattais.Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Mitäs tää nyt tarkoittaa? Ovat ystäviäMinkä luokan päikkäreitä K ja Jukka oikein nukkuu?
Livessä kommentoi joku myös, kun ovi avattiin ja K tuli ccc vetämään, että wait why was bojan there.Puheet B:stä oli varmaan trollausta vauvalla. Jodelissaki nyt joku kyseli miksei B tullut lavalle vaikka muka oli paikalla. Lähdettä tietysti ei ole. Syön hattuni jos B on paikalla.
Heti kun olin lähettänyt tuon viestin jossa nimimerkki niin kävi mielessä tuo että kannattaako tänne laittaa mutta oli jo myöhäistä. Sori jos tulee ongelmia tilin pysymisen kanssa.Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Okei, kiitos varoituksesta! Minä mietin että miten toimin asian suhteen. Loin tuon tilin aiemmin tällä viikolla, olisikohan ollut torstai? Sillon kumminkin kun vauvalla kyselin nimiehdotuksia. Millon sinä loit tilisi?Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Oli läppä.Mitäs tää nyt tarkoittaa? Ovat ystäviä
Niin no tää on just tätä kun osa puhuu aivan kuin se ois tosiasia, että Bojan nähdään näillä lavoilla. Satunnainen lukija ei tajua, että se ei ole mikään tietoon perustuva kirjoitusPuheet B:stä oli varmaan trollausta vauvalla. Jodelissaki nyt joku kyseli miksei B tullut lavalle vaikka muka oli paikalla. Lähdettä tietysti ei ole. Syön hattuni jos B on paikalla.
No ei varmasti ole tapahtunut yhtään mitään sen jälkeen.Jotain siinä Antwerpenin jälkeen tapahtui. Olen siitä varma. Toivottavasti ei mitään kovin lopullista kuitenkaan.
Ei ole mitenkään sanottua, että mitään tapahtui.Jotain siinä Antwerpenin jälkeen tapahtui. Olen siitä varma. Toivottavasti ei mitään kovin lopullista kuitenkaan.
Mielenkiintoista, mutta lähde tosiaan tarvittais eli onko joku siis nähnyt?Puheet B:stä oli varmaan trollausta vauvalla. Jodelissaki nyt joku kyseli miksei B tullut lavalle vaikka muka oli paikalla. Lähdettä tietysti ei ole. Syön hattuni jos B on paikalla.
Niinpä... se oli sellainen K:sta riippumaton tekijä, mutta olen nähnyt ihan tyytyväisiä arvioita sieltäkin. Onneksi ei vaikuttanut pidemmällä välillä keikkoihinMunchenin keikka mielestäni kärsi pahasti siitä lippugatesta. K oli pahalla tuulella, toivottavasti ei yleisölle jäänyt keikasta kurjaa fiilistä.
Samaa mieltä. Korkeintaan B ollut ehkä aavistuksen kiusaantunut (samalla kun otettu) tuosta huomiosta. NT:n perusteella en jaksa uskoa, että K:n jutut olisivat punainen vaate B:lle. Ei hänkään täysin viaton noiden juttujen suhteen kuitenkaan ole.No ei varmasti ole tapahtunut yhtään mitään sen jälkeen.
En kans usko, että olisi mitään erityistä tapahtunutEi ole mitenkään sanottua, että mitään tapahtui.
Sinä tiedät asian ihan yhtä varnasti kuin minäkin. Joten tasapeli.No ei varmasti ole tapahtunut yhtään mitään sen jälkeen.
Heti kun olin laittanut tuon edellisen viestin niin tuo kävi mielessä mutta oli jo myöhäistä. Pahoittelut jos kyseiselle tulee ongelmia tilin pysymisen kanssa. Neljäs kokeilu laittaa tämä viesti kun edelliset meni mo delle.Mä olin se, joka kertoi että mun instatili on poistettu. Joku oli bongannut sen ja mainitsi sen nimen ketjussa. Ihan vaan vinkiksi sen takia, jos joku kiusallaan ilmiantaa niitä.
Jep...Jotkut sepittävät jotain ihan omiaan perustuen mielikuvitustarinoihin.Samaa mieltä. Korkeintaan B ollut ehkä aavistuksen kiusaantunut (samalla kun otettu) tuosta huomiosta. NT:n perusteella en jaksa uskoa, että K:n jutut olisivat punainen vaate B:lle. Ei hänkään täysin viaton noiden juttujen suhteen kuitenkaan ole.
Ovat ihan varmasti vähintään läheisiä ystäviä, kuten eilinen synttäriviesti ja sen jakaminen osoittaa.
Joo tästä kaikki nyt otti pellemeikit Jodelissa nimenomaan.Jotkut livessä kommentoi "wait why was bojan there" kun ccc oli alkamassa ja ovi aukesi bäkkärille. Siitä kaikki nyt puhuu.
Oletteko oikeasti noin lapsellisia, että alatte vänkäämään siitä, että kuka ketjulaisista pääsisi laulamaan dueton Kärtsän kanssa. Ei hyvää päivää sentään. Huumoria kehiin kiitos. Ei tämä mikään kilpailu ole.En oo kuullu ainakaan täällä, enkä vauvalla