Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivotan hyvät yöt ja delulut kaikille! Ja semmoista vaan haluaisin sanoa, että Härtsä on ihanasti jakanut parikin fan art-kuvaa stoorissaan, joissa myös B mukana. Meidän ykkösshippaaja!! 💚💙💛

vierailija
Minä olen realisti ei-shippaaja, mutta leikittelin ajatuksella siitä, että K:lle olisi järjestetty yllätyssynttärit. Nyt on aivan tyhmä olo.. Hehän ovat matkanneet koko päivän ja varmaan haluavat vain hengata ja levätä. En juuri odota seuraavaa B-kohtaamista, mutta Lontoossa voisin kuvitella, jos paikalle tulee muitakin viisukavereita.

vierailija
No ilmankos Kärdee ei oo nyt somessa näkyny IRL. Ollaan näytetty paikkoja tydylle ja koeajettu rakkaan kanssa busdin joka sohva ja lähihotellin kingsize . Oon niin kade tydylle. Mut respectit.

vierailija
Lähinnä ärsyttää tuo gf jankkaus ei mahdollisen gf:n takia vaan siksi ettei kukaan oikeastaan tiedä asiasta mitään, eikä K halua asiasta puhua. Minusta se ei silloin nettiin kuulu. Lisäksi noita kuvia gf:nä on jaettu monista naisista. Yksi uhri on ystäväni joka on lesbokin vielä. Ei taatusti ole K:n gf.

vierailija
Tänään sain äänestettyä EMA:ssa hyvin! Toivon niiiin että K voittaisi! Vaikka emme sitä gaalaa saakaan :( koska näemme K:lla jotain hienoja vaatteita? Pitää varmaan odottaa linnan juhliin

vierailija
En tiedä, mitä kuvaa ja mitä takkeja ihmiset täällä syynää, mutta tuossa pubikuvassahan on koko crew paikalla, muutaman naapuripöydän takki välähtää kuvan reunalla ja kuvaajana henkilö, jolla ei pöydässä ole paikkaa eikä häntä myöskään ole linkattu kuvaan, joten eiköhän ole joku ihan ulkopuolinen.

Mitään Emilieitä tai Evejä siinä kuvassa ei näy.

Jos K:lla on tärkeitä läheisiä, joiden kanssa haluaa synttäreitään viettää, niin nämä läheiset kootaan varmasti yhteen Suomessa. Kovin suurilta bileiltä kun nuo ei nyt tuon kuvan perusteella oikein näytä, ja aika hassua olisi, jos paikalle lennähtäisi osa mutta sitten taas osa jäisi Suomeen (niin kuin vaikkapa vanhemmat, veli, kummityttö, isovanhemmat jne). En siis rupeaisi tässä tekemään minkään luokan tulkintoja pubin naapuripöytien istuskelijoista, heidän takeistaan ja hiustenväreistään.

Varmaa on, että koko crew tuossa on paikalla.

Yhteistyössä