Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ne risteilyt lähtee sitä paitsi Palermosta ja se Concordian temppeli on yli kahden tunnin ajomatkan päässä. Olisivatko lähteneet noin kauas. Alan kanssa uskoa että ovat edelleen Sisiliassa. Huomista päivitystä odotellessa 😀

vierailija
Joo on todellakin elämä mennyt kummalliseksi :D

Täällä mäkin oon viettänyt perjantai-iltaa mm. googlailemalla Välimeren risteilyjen aikatauluja ja lentoja esim. Marseillesista Dubliniin tai Lontooseen jne. Ja tekemällä käänteistä kuvahakua joistain muka Ibizalla sijaitsevista kadulla olevista baarin pöydistä :D :D
Ei kai tää enää paljon hullummaksi voisi mennä.

Mutta en siis todellakaan usko, ettö K ja B välillä tietenkään olisi mitään riitaa tai muuta vastaaaa. Jostain syystä ovat ajatelleet, että parasta näin että B viettää aikaa perheensä kanssa ja K omissa porukoissaan. Tai sitten tässä on kuitenkin joku koira haudattuna, kuten vähän tuntuu että voisi olla.

Ehkä huomenna ollaan viisaampia tai sitten vielä enemmän sekaisin :D :D

vierailija
Sitten kun Bojan ja Käärijä ovat papparaisia, he voivat lähteä yhdessä Välimeren risteilylle. Kärpällä pysyy edelleen tahti tanssilattialla ja hurmaa diskossa twistaten, harmaantunut pottatukka edelleen jiirissä, takaraivolta toki hieman harventuneena. Charmantisti vanhentunut Bojan katselee rakkaus silmäkulmassa miestään ja siemailee tyytyväisenä chiantia.

Illalla he nojaavat laivan kaiteeseen ja ihastelevat tähtitaivasta.

"Look there's a shooting star!" Jere huudahtaa ja osoittaa taivaalle. "No you can wish!"
"Oh, Jere. You know I have everything I ever wanted here," Bojan kuiskaa ja puristaa Jereä kädestä. "Right here."
Aww, peukku ylös🥰

vierailija
Mä en usko, että B haluaa tarkoituksella hämätä ketään tai on saanut kauheasti kyselyitä olinpaikastaan. Eihän sille voi enää Instassa laittaa viestiäkään, eikä se sitä hirveästi enää käytä, niin tuskin on nähnyt fanien sekoamista tästä sen kuurupiilosta. Eiköhän se päivittele Instaa ihan silloin kun siltä tuntuu, mutta onnettomasti vain niin, että fanit sekoaa siitä entistä pahemmin.
Okei, no voin ostaa tämän ja lupaan tunnustaa olleeni tosi tymä, jos todella näin on. Musta tää nyt vaan haiskahtaa.

Huomenna (eli nukutun yön jälkeen) jatkuu, ihanaa kansallisaarteemme Jere Pöyhösen 30-vuotissyntymäpäivää kaikille!

vierailija
Aina kun ajattelen että tämä (ja minä itse!) ei voi enää hullummaksi mennä, niin kuinkas sitten käykään!

Mutta vaikka miten päin käännän, niin en voi uskoa että B jättäisi K:n hyvissä ajoin tiedossa ollutta keikkaa Lontoossa tämän kolmekymppisten tienoilla väliin jonkin mummeliristeilyn takia vaikka kuinka perheen seurassa. Mä olen itsekin käynyt ulkomailla ystävien synttäreillä ja he eivät ole edes maybe something more.

vierailija
Briteissä B ei tosiaan pysty mitenkään liikkumaan niin ettei edes joku bongaisi ja tunnistaisi. Niin en usko myöskään että yllätystä olis kovin helppo tehdä. Tai jos olisi jo siellä, niin aika mahdoton että pystyisi liikkua jotenkin salaa K:n keikkabussin mukana.

vierailija
Aina kun ajattelen että tämä (ja minä itse!) ei voi enää hullummaksi mennä, niin kuinkas sitten käykään!

Mutta vaikka miten päin käännän, niin en voi uskoa että B jättäisi K:n hyvissä ajoin tiedossa ollutta keikkaa Lontoossa tämän kolmekymppisten tienoilla väliin jonkin mummeliristeilyn takia vaikka kuinka perheen seurassa. Mä olen itsekin käynyt ulkomailla ystävien synttäreillä ja he eivät ole edes maybe something more.
Tätä minä mietin ja muistelen heidän katseita ja eleitä. Kun minä tekisin parhaani ihan vaan ystävänkin takia ja olisihan ne mummon syntymäpäivät olleet tiedossa jo keväällä. Ei silloin olisi lähdetty mihinkään bändin kanssa kun se mummo.

En tiedä. Ehkä olen vaan höppänä

vierailija
Briteissä B ei tosiaan pysty mitenkään liikkumaan niin ettei edes joku bongaisi ja tunnistaisi. Niin en usko myöskään että yllätystä olis kovin helppo tehdä. Tai jos olisi jo siellä, niin aika mahdoton että pystyisi liikkua jotenkin salaa K:n keikkabussin mukana.
Onko Bojan siellä tosiaan niin iso tähti kun itse on kertonut miten vapauttavaa siellä on liikkua rauhassa

vierailija
Niin eihän me olla nähty B:n stoorissa mitään risteilyalusta tai (todistettavasti) mitään Ibizaa. Eli veikkaan samaa kuin muutama muukin (ammuu), että B on Sisiliassa tai muualla Italiassa.

vierailija
Il gioco di carte che Bojan sta giocando in Italia si chiama "Scala 40", non so se si gioca anche altrove. Tuttavia, non stanno giocando molto bene. Fatto in Italia
Eli Bojan pelaa Italiassa hyvin suosittua korttipeliä (Scala 40), ei tietoa onko peli muualla tunnettu. Eivät ilmeisesti osaa kuitenkaan pelata kovin hyvin.

Tämä oli Made in Italy, käännös by Sisilia 😉 koska ilmeisesti hänellä kävi kääntäjän tai copypaste kanssa joku kömmö, oletan.

Yhteistyössä