vierailija
Rohkeutta toivon kärtsälle kuunnella itseään. Mielessä omat tekemäni kompromissit ja väärät valinnat.
Samaa toivon.Rohkeutta toivon kärtsälle kuunnella itseään. Mielessä omat tekemäni kompromissit ja väärät valinnat.
Luonnollisesti siksi, että Käärijän lavashowt koostuvat lähinnä puheesta. Joksuilla musasta.Mun mielestä B on ollut NT:rin jälkeen hiljaisempi shippauksesta, kuin K ja sitten K enemmän puhunut B:stä.
Ei ota kyllä. Ehkä se mielenkiintoista onkin, vaikka myös aika helvetin turhauttavaa joskus.Ehkä siksi itselläkin jäi tuo sama vähän outo tunne tuosta livestä, että siinä oli niin suuri kontrasti verrattuna eilisiin lämpimiin hymyihin ja puheisiin keikalla. Ei joka kerralla tarvitse serenadeja laulaa, kuitenkin tunnelmasta täysin toiseen hyppääminen noin pian ihmetyttää. Erityisesti kappaleesta puhuessa oli ihan erilainen se tunnelma mikä siitä välittyi. Toivottavasti ainakin itse tietää mitä tuntee ja luottaa siihen, eikä yritä peittää herkempää puoltaan kovan kuoren alle. Vaikka en kyllä väitäkään tietäväni mikä puoli on aidointa Jereä, ei tuosta ota erkkikään selvää.
Minusta näin kestojäniksenä (kun yhdestäkään keikasta en ole maksanut) tuntuu, että keikat sisältävät musiikkia ja jonkinlaisen sketsi/stand-up esityksen plus tuota kommunikointia yleisön kanssa välillä aika paljonkin. Mennään aikalailla fiiliksen mukaan vaikka jonkinlainen kehikko hommalle on väkisinkin kehittynyt ja varmasti on sovittuja juttuja myös. Vaatii kyllä sponttaaniutta ja heittäytymiskykyä. Ja kyllä minusta homma toimii englanniksi ihan ok, kokoajan varmasti paremmin.Luonnollisesti siksi, että Käärijän lavashowt koostuvat lähinnä puheesta. Joksuilla musasta.
Kaikille tutusta aihepiiristä on Käärijän helppo repiä Eurotourilla juttua huonolla enkullaan.
Laivabiisi ei oo ainakaan Bojanbiisi ollu alusta alkaenkaan, koska Kärtsy tanssii riki martinii ja haluu lähtee hyttiin tekee skidii...Ei ota kyllä. Ehkä se mielenkiintoista onkin, vaikka myös aika helvetin turhauttavaa joskus.
Toisaalta eihän hän tainnut antaa kun vain toisen vaihtoehtoisen tarinan mahdolliseksi selitykseksi. Taisi olla Käärijä enemmän puikoissa tällä kertaa. Mene ja tiedä. Ainakin se tarina taitaisi hahmolle sopia hyvin?
Ainakin mies on täysiverinen viihdyttäjä. Harvemmin sitä tällä tavalla jää pohtimaan jotain täysin tuntematonta tyyppiä.
Eiköhän se totuus ole tuolla jossain tietymättömissä.
Kuulehan jänis. Miten pääsee jänikseksi? Ja miten Käärijän tyyli on "erikoinen"?Minusta näin kestojäniksenä (kun yhdestäkään keikasta en ole maksanut) tuntuu, että keikat sisältävät musiikkia ja jonkinlaisen sketsi/stand-up esityksen plus tuota kommunikointia yleisön kanssa välillä aika paljonkin. Mennään aikalailla fiiliksen mukaan vaikka jonkinlainen kehikko hommalle on väkisinkin kehittynyt ja varmasti on sovittuja juttuja myös. Vaatii kyllä sponttaaniutta ja heittäytymiskykyä. Ja kyllä minusta homma toimii englanniksi ihan ok, kokoajan varmasti paremmin.
Jäniksenä olen seurannut myös Joker Outin keikkoja ja niissä tuntui nuo puheet ja kontakti tunyuu olevan aika samankaltaista ja harjoiteltua aina. Kuten kai aika yleistä on. Noin muuten esiintyminen toki on näyttävää.
Tuo Käärijän tyyli on aika erikoinen. En ole muilla nähnyt vaikka puheiden pitäjiä onkin eteen osunut.
Juuri näin. Toivottavasti osaisi tehdä valintansa (mitä ikinä ne ovatkin) aina sydän avoinna ja itselleen rehellisenä ja rohkeasti.Rohkeutta toivon kärtsälle kuunnella itseään. Mielessä omat tekemäni kompromissit ja väärät valinnat.
Niin, tää on muuten totta. On vähän outoa, että kannessa on kaksi miestä mutta biisin selostaa kertovan ihan normi heteromeiningistä. Toki biisi on tehty ensin (oon epäillyt että jo aikaisin keväällä) mutta purkitettu vasta elokuussa (kun K oli huutanut äänensä käheäksi). Ja kansi taas tietysti viisujen jälkeen (viittaus Bojaniin kahdella miehellä).Kyllähän se biisin kansikuva viittaa Bojaniin ja Titaniciin.
Stana Kärsy kun antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa
Miettinyt samaa.Shippaaminen on minusta aivan kummallinen asia. Olen ihmetellyt, miten on mahdollista olla välittämättä todellisuudesta. Mutta sinä sen sanoit, shippaajat eivät oikeasti välitä näistä artisteista. Siksi he voivat vaikka vaihtaa kesken kaiken toisen shipattavan. Eikö heille koskaan tule vastaan artistia, joka on heille oikeasti tärkeä, vai eivätkö välitä kenestäkään.
Mutta et välitä hänen ihmissuhteistaan siis oikeasti.Niin p aska puhetta kuin vain voi olla. Minä olen kulkenut Kärpän keikoilla ja kuljen jatkossakin ja shippaan.
Eihän alkanutEi varmasti olekaan. Tuskin se kerrottu tarina oli totta sekään. Sehän alkoi jollain ihan hölmöllä Häärijä jutulla joka tuntui huvittavan Häärijää.
Siis öeiiiivttu, mitä sä selität?!?!? Kyllä se K sieltä tanssilattialtakin haluu ihan oma-aloitteisesti "tekee skidii" ja tarjoutuu ihan ite sinne hyttiin heilumaan.Mietin tuota Käärijän asemaa miehenä… Nainen tulee iskemään mutta K joutuu miettimään, että vainko seksin takia ja että haluaakohan se mitään muuta ja onko siinä (tai hänen) enää aamulla. Ja se sanoi livessä (löytyi jo you tubesta, Korvessa-tililtä), jotain selittäessään biisistä, mistä en meinannut millään saada selvää, eli jotain että Käärijä miettii onko nainen enää hytissä (kuulostaa is she terve, mutta ehkä sanoo is she there) kun hän herää.
Niin jos kokemukset ovat tällaisia naisista, niin eihän toi ihan kauhean mukavalta kuulosta tai sille, että ois isoakaan luottoa naisiin.
Se selittäisi ehkä(?) sitä, minkä takia koko ajan on (viisuista lähtien siis oon seurannut vasta) tuntunut siltä, että Bojaniin on sellainen tunneyhteys-bromance, mutta naiseen ei.
Tämänkin takia ottaa kyllä pikkuisen pattiin, että pitääkö tuollaisten naisten kanssa, joihin tunneyhteys on heikko, sitten olla???? Ja väitän, että on heikko, kun henkilöä piilotellaan niin, ettei hänen olemassaolostaankaan mainita. Se selitys fanien illuusion ylläpidosta ei ole ikinä uponnut minuun, oon aina pitänyt sitä K:n mielipiteenä, josta se ei itse tajua, että jos sen vierellä ois joku oikeasti rakas, johon ois tunnetason yhteys, ei se noin haluais tehdä.
Harmittaa, jos noi ei ikinä päädy yhteen. Siis K ja B. Tai edes joku, johon K:lla parempi tunneyhteys ja rakkauden tason luotto, kuin tuohon nykyiseen
Vaan..? M+M asian torjunnasta..?Mun ylitulkinta meni niin pitkälle, että siinä samassa bussissa joku niistä äijistä syystä tai toisesta ois vähän aiheuttanut epävarmuutta tuoda Btä esille. Enkä puhu nyt mistään mustasukkaisuudesta.
Siis mihin tää viittaa? Että osa crewsta ei oikein osaa sulattaa Jeren tunteita kohti Bojania? Että pitäis vain heteroäijämeiningillä edetä, vai?Samoin, mutta en osaa nimetä henkilöä ja vaikka on pari ns. ehdokasta omassa päässä, niin en halua.
Hyvä sinä! Upeaa että olet oppinut kuuntelemaan itseäsi.Tämä. Olen itse vähän K:n tyylinen tyyppi sen perusteella mitä olen haastiksissa nähnyt ja mitä hän ja kaverit kertoo persoonasta. Vähän läheisriippuvaisuuteen taipuvainen, kiltti ja vaikeuksia sanoa ei. Ja olen kyllä moneen kompromissiin taipunut valitettavasti. Nyt vasta päälle nelikymppisenä yritän opetella kuuntelemaan ja arvostamaan ensi kädessä itseäni eikä vaan aina ajatella niitä muita. Tuntuu ajoittain kamalan vaikealta enkä ole vieläkään aina onnistunut tässä, mutta yritys on kova.
Sama. En sisäsyntyisesti ole niin kiinnostunut muiden elämistä, että tarkkailisin tällaista tai heitä. Eläkööt miten elää. Mutta sitten jos kiinnostun otan sen kohtuu vakavasti. Eli aidot tunteet ja oikeasti tapahtuvat asiat kiinnostavat, ei riitä mikään kuvittelu vailla pohjaa.Minä en ole aiemmin ollut kiinnostunut artistien parisuhteista millään tasolla. Oikeastaan tässäkään en ollut kiinnostunut kuin siksi kun asiaa ruokittiin kokoajan. Ja tyypit vaikuttivat niin nauttivan toistensa seurasta ja olevan muutenkin kiinnostavia ja valovoimaisia omilla tavoillaan. Ja tottakai tuollainen ihastuminen kiinnostaa.
Mutta jos asiaa ei olisi tuota eteen ja alleviivattu olisin ohittanut koko asian.
Eiköhän se tiedä, että jengi miettii onko Bojan jossain piilossa niin heitti siihen tuollaisen. Jos B ois messissä niin toi live ois varmaan ollut vähän erilainen. (Eli K&B)Siis eikä. Joko täällä on taas avioerojutut käynnissä? Muistatteko yhtään mitä tässä saagassa on tähän mennessä tapahtunut? Piiri pieni pyörii, kohta touhutontut taas kimpassa ja meno on sitä samaa vanhaa eli aivan ihanaa.
Eikö muuten tullut kellekään muulle vähän outo fiilis tosta "ei täällä mitään ole" keikkabussipunkan esittelystä liven keskivaiheilla?