Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No ehkäpä nyt ei kannata lähteä rakentelemaan korkealentoisia tutkimushaaroja. Kysymys oli, mistä biisi kertoo ja Käärijä kertoi oman pienen laivaseksikokemuksensa lyriikoiden takana. Mitä tuota nyt vääntelemään ja kääntelemään.

Mua vaan syö, kun en itse ollut siellä tanssilattialla
Siis täällä palstalla "ei kannata lähteä rakentelemaan korkealentoisia tutkimushaaroja"? Eiköhän tää koko homma ole yksi korkealentoinen tutkimushaara 😂🤭

vierailija
Mä en ymmärrä miten K on noin vahvaa tekoa että ui vaan läpi siitä karmeasta lippukohusta.

Ja tuo on se syy miks K onkin niin voimaannuttava ihmishahmo. Tekee kaiken 100% läsnä ja tunteella eikä jää selittelemään eikä takerru kiinni asioihin.

Osaa suodattaa vibat joilla merkitystä ja jättää epäolennaiset tyypit varjonyrkkeilemään keskenään omiin skitsoihinsa

vierailija
Voi vielä paskan seassa asiaakin olla, mutta eihän meistä kukaan näistä ihmisistä mitään tiedä ellei sitten jollain tasolla tunne. Eikä sekään välttämättä kaikkea kerro.

vierailija
Mä en ymmärrä miten K on noin vahvaa tekoa että ui vaan läpi siitä karmeasta lippukohusta.

Ja tuo on se syy miks K onkin niin voimaannuttava ihmishahmo. Tekee kaiken 100% läsnä ja tunteella eikä jää selittelemään eikä takerru kiinni asioihin.

Osaa suodattaa vibat joilla merkitystä ja jättää epäolennaiset tyypit varjonyrkkeilemään keskenään omiin skitsoihinsa
Kunhan se on, eikä niin, että sulkee niitä paskoja sisäänsä. Juoksee eteenpäin käsittelemättä asioita.

vierailija
Mulla muuten vielä näyttää Insta Italiaa, vaikka olen nyt toisessa maassa ja käytän hotellin wifiä. Täytyy katsoa päivittyykö tässä ajan mittaan. Ja mulle tarjoaa vain "hide location" (jolloin muut näkevät että sijainti on piilotettu) vaihtoehdoksi. Business -tili, mutta ei verifioitu.

T. Sisilia joka painuu nyt pehkuihin jos päässä soiva HHH suinkin sallii.

vierailija
Mulla muuten vielä näyttää Insta Italiaa, vaikka olen nyt toisessa maassa ja käytän hotellin wifiä. Täytyy katsoa päivittyykö tässä ajan mittaan. Ja mulle tarjoaa vain "hide location" (jolloin muut näkevät että sijainti on piilotettu) vaihtoehdoksi. Business -tili, mutta ei verifioitu.

T. Sisilia joka painuu nyt pehkuihin jos päässä soiva HHH suinkin sallii.
Öitä. Toivottavasti kaikilla päätähdet ja me varjonyrkkeilijätkin huomioonottaen on hyvä huominen.

vierailija

Yhteistyössä