Hui, ei saa pelotella oraakkeli. Onneksi K:lla on turvamies matkassa.Mua pelottaa J:n turvallisuuden puolesta. Näin keväällä vähintöän oudon unen J:stä. (Ainoa minkä olen hänestä ikinä nähny)
Olen edesmenneen UMK ketjun "Oraakkeli".
Samaa mietin, ei todellisista tunteista noin uunoiltaisi. Liittyyköhän tämä HHH n markkinointiin.Mistä eurooppalaiset käärijän tuntee? No viisuista, ja kaikki viisuja katsoneet tietää kn ja bn ystävyydestä. Kn on turvallista puhua euroopan keikoilla bstä, varsinkin sen lippumayhemin jälkeen. Tietää, ettei siitä kukaan mieltään pahoita, vaan päinvastoin, tietää yleisön tykkäävän. Tuo serenadi oli kyllä pelkkää esitystä turhapuroäänineen ja ilmeineen. Ja jos tuo ois muutakin kuin ystävyyttä, oikeaa rakkautta, ei se siitä julkisesti noin huutelis.
Näinpä! Aikasemmin aattelin, että näiden välillä ois enemmänkin kuin ystävyyttä, mutta en enää. Tuo oli jo niin yli vedetty. Liikaa Loiri ja esitys puski läpi. Ja kun Käärijä on sanonut, että haluaa suojella rakkaitaan, ei tuollanen huutelu sovi siihenkään.Samaa mietin, ei todellisista tunteista noin uunoiltaisi. Liittyyköhän tämä HHH n markkinointiin.
Katonkohan oikeaa Markia kuka Mark?Eikös Bojan oo valkosessa paidassa kahdessa Markin kuvassa. Ensin siinä kattelee Matejin/Nikon puhelinta ja sitte istuu taksissa.
Tuo viimeinen oli hyvä oivallusNäinpä! Aikasemmin aattelin, että näiden välillä ois enemmänkin kuin ystävyyttä, mutta en enää. Tuo oli jo niin yli vedetty. Liikaa Loiri ja esitys puski läpi. Ja kun Käärijä on sanonut, että haluaa suojella rakkaitaan, ei tuollanen huutelu sovi siihenkään.
mä en todellakaan usko, että Kärtsä käyttäisi Bojania pelkkänä markkinointitemppuna. En tiedä mitkä ne hänen todelliset tunteensa on, mutt jotain suurta se B on hänen mielessään kuitenkin liikauttanut. Eihän hönen ois mikään pakko ollut puhua siitä yhtään mitään missään.Samaa mietin, ei todellisista tunteista noin uunoiltaisi. Liittyyköhän tämä HHH n markkinointiin.
öö? Sanoin viestissäni aidot tunteet ja että oikeasti rakastaa B:tä, en puhunut mitään romanttisesta rakkaudesta. Tämän oletit ihan itse.Ei hitto vie Bojan on tälläkin hetkellä tyttöystävänsä vieressä.
Aidot kaverifiilikset + hyvä shippisateenvarjo todelllisen yksityiselämän suojaksi
Kiitos, tällaiset viestit ovat shippauksen suola. Itse olen ollut siitä kiertueen ensimmäisestä Bojan-mourunnasta asti tosi iloisissa tunnelmissa.Tämä ilta menee kyllä tässä K&B -saagassa TOP vitoseen kevyesti, varmaan ihan TOP kolmoseenkin. Olen NIIIIIIIIIN onnellinen. Elämä on ihanaa ja rakkaus ja kaikki!! Miten mahtava yleisö, miten ihana rakas Käärijä, JOKA RAKASTAA BOJANIA!!!! Tänään oon se mies!!!! <3
Pahoittelen jo etukäteen mielikuvaa, mutta sain Huhhahhein ja K:n Bojan juttujen aikana henkisen (ja miltei myös fyysisen) orgasmin pelkästään kuuntelemalla kaikkea, en ole ikinä kokenut mitään lähellekään vastaavaa. Kiitos universumi että saa elää tätä hulluutta ja seilata näillä aalloilla! K muuten käytti sanontaa never stop the madness... APUA MISTÄ se sen on oppinut???!!
Ja tosiaan Lorenzon IG:ssä livet tallella jos haluatte käydä fiilistelemässä kaikkea, itse kuuntelen jo toista kertaa ja NIuva kutsuu... Pahoittelut vielä sekavasta viestistä, mutta olen jossain ihme tiloissa nyt.... Ei oikeastaan ole edes mitään väliä, missä se B on nyt, kun se joka tapauksessa on tehnyt kodin K:n sydämeen. Silti uskon, että K&B näkevät pian. Kiitos ja anteeksi, rakastan kaikkia ja kaikkea! <3
Jota et vahingossakaan voinut vastata, että on Eurovision song contest?Viisujen englanninkielinen lyhenne.
Höpö höpö sun unes ei merkitse yhtään mitään.Mua pelottaa J:n turvallisuuden puolesta. Näin keväällä vähintöän oudon unen J:stä. (Ainoa minkä olen hänestä ikinä nähny)
Olen edesmenneen UMK ketjun "Oraakkeli".
Ei ole Bojan.Eikös Bojan oo valkosessa paidassa kahdessa Markin kuvassa. Ensin siinä kattelee Matejin/Nikon puhelinta ja sitte istuu taksissa.
K ei luota äänensä ja uskalla laulaa extempore sillä oikealla äänellä, kun on räppäri. Eihän se niitä yleisön synttärionnittelulaulujakaan laula sillai kauniisti vaan just tolleen ns. pelleillen.Samaa mietin, ei todellisista tunteista noin uunoiltaisi. Liittyyköhän tämä HHH n markkinointiin.
Hitto tätä malttamattomuutta.Tunti HHH:hon!
...mikä lausutaan "hoohoohoohon" heheTunti HHH:hon!
Ei ollu jooEi ole Bojan.