Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitä helvettiä täällä tapahtuu. Miten voi ennustukset osuakin näin oikeaan, ja silti niin pieleen. :'D Nyt en ole enää yhtään yllättynyt, jos Italian perheloman jälkeen B näkyy seuraavaksi Dublinissa tai Lontoossa.
 
vierailija
B: I'm at the airport now. The plane leave in half an hour.
J: I am so waiting for you. Yesterdays gig was so full of emotions that I haven't slept all night.
B: You talked so nice about me. I am a little confuced. Now the whole Europe knows about your feelings.
J: I don't care. I just couldn't hold the feelings inside anymore.
B: Are you ready for the consequences? Believe me, it won't be easy.
J: I am ready for everything. Especially when I know that soon you will be here to share them with me.
B: I stand by your side. You know, If I am your boyfriend, I never let you go.
J: Keep me. I will keep you forever.
B: See you very soon. I love u.
J: Love u too.
💚❤
 
vierailija
Nyt on kyllä hyvät energiat (jotain tukoksia päällä mutta silti), joskaan en ihan täysin luota siihen, että en tällä hetkellä projisoi jotain omia kamojani tähän. :)

-energiamamma
 
vierailija
K valitsi Bojanin 20k keikkapalkkion sijaan. Jos Bojan nyt valitsi K:n synttäreillä olemisen Thaimaan loman sijaan, tämä on suurempi rakkaustarina kuin Titanic
Siis jos näin tekee (ja mä luulen, että tekee), on se kyllä todella läpinäkyvää. Sen yli menisi ainoastaan se, että majoittuisi keikkabussiin koko GB-kiertueen ajaksi. Ja sitäkään en pidä ihan mahdottomana, joskin mietin, että kehtaisiko. Ja tietty mietin myös sitä, ketä kaikkia muita (Suomesta) suunnittelee tulevansa GB-kiertueelle viikonlopuksi.
 
vierailija
En usko välttämättä, että Suomesta tulis porukkaa, kun voivat hyvin jälkeenkinpäin, tuskin nyt mitään isoja juhlia tuolla kuitenkaan kesken kiertueen?
No mutta kyllä aivan varmasti Suomen lähipiiri tulee ainakin yhden keikan ulkomaanturneesta katsomaan, sehän on selvä juttu. Vaikkei synttäreitä vietettäiskään. On toi turnee kuitenkin niin iso juttu
 
vierailija
Joku kirjoitti tosi söpön ficin Vauvalle, kopioidan tännekin. Kiitos jos olet täällä. :)

IG live 19.10.2023 (O = osallistuja, K ja B = just he)



O: what is your favourite book?


B: the three musketeers, which I am reading now, seems pretty good. I also like Slovenian litterature.


K: I like Teemu Selänne mikä vttu on elämäkerta enkuks you know when tell your life


O: what is your favourite band?


B: Abba. I also like Slovenian music.


K: of course Ramm- watafak go to serena - so Ramm- et vttu kutita 😂🤣😂🤣😂 mitä, I not hear you - nii joo Joker Out!


B: 😘


O: what is your favourite food?


B: I really love pizzas. I also like Slovenian food.


K: No siis kebab-ananaspizza is good but Thailand food I like best. This questions easy. Ask deep questions. Like why we are here.


O: why are you there?


K: because we love each other.


B: Yes!
 
vierailija
Joku kirjoitti tosi söpön ficin Vauvalle, kopioidan tännekin. Kiitos jos olet täällä.

IG live 19.10.2023 (O = osallistuja, K ja B = just he)



O: what is your favourite book?


B: the three musketeers, which I am reading now, seems pretty good. I also like Slovenian litterature.


K: I like Teemu Selänne mikä vttu on elämäkerta enkuks you know when tell your life


O: what is your favourite band?


B: Abba. I also like Slovenian music.


K: of course Ramm- watafak go to serena - so Ramm- et vttu kutita mitä, I not hear you - nii joo Joker Out!


B:


O: what is your favourite food?


B: I really love pizzas. I also like Slovenian food.


K: No siis kebab-ananaspizza is good but Thailand food I like best. This questions easy. Ask deep questions. Like why we are here.


O: why are you there?


K: because we love each other.


B: Yes!
😂❤
 
vierailija
Tein nyt sellaisen päätöksen, että jos prinssimme joskus päätyvät oikeasti romanttiseen suhteeseen, niin minäpäs otan pienen shippaustatskan. Olen se joka sanoi Vauvalla, että yhtään tatskaa ei ole, mutta vuosia olen leikitellyt ajatuksella, että ottaisin jonkin hyvin pienen mutta merkityksellisen kuvan. Tähän mennessä oikeastaan ainoa aihekandidaatti on ollut yksi epätavallinen ruoka-aines, jolla on hyvin symbolinen merkitys minulle. Mutta nyt olisi vaikka mitä shippauskuvastoa ja -sanastoa ja jos homma jatkuu, niin sitä tulee varmasti vielä paljon lisää. :)

Ja yleensähän ihmiset lupailevat tällaisia, jos jokin asia tuntuu hyvin epätodennäköiseltä. Minä taas päätin tämän nyt, kun omat todennäköisyysarvioni ovat luokkaa 40 %, ja alkusyksystä kun aattelin että 2 % niin enpä olisi jaksanut edes leikitellä tällaisella. Sillä varauksella, että terveydentilani ei romahda tosi pahasti niin, ettei ole järkeä miettiä tätä hommaa. Rahatilannekin on tosi huono, mutta oletan että tarvittaessa saan kanssanaudoilta sponssia. :D Postaan toki kuvan palstoille jos tällaiseen tilanteeseen koskaan päädytään (aka JOULU). :)

- Joymuffin
 
Joymuffin, alkaa kuulostaa suunnitelmalta.
Mun pikkusisko repeisi liitoksistaan, jos MINÄ ottaisin tatskan, kaiken sen paasauksen jälkeen, jonka olen hänen tatskoistaan pitänyt.
Mutta ei sellainen Jere & Bojan aiheinen muisto iholla ihan paha olisi.
 
vierailija
Tein nyt sellaisen päätöksen, että jos prinssimme joskus päätyvät oikeasti romanttiseen suhteeseen, niin minäpäs otan pienen shippaustatskan. Olen se joka sanoi Vauvalla, että yhtään tatskaa ei ole, mutta vuosia olen leikitellyt ajatuksella, että ottaisin jonkin hyvin pienen mutta merkityksellisen kuvan. Tähän mennessä oikeastaan ainoa aihekandidaatti on ollut yksi epätavallinen ruoka-aines, jolla on hyvin symbolinen merkitys minulle. Mutta nyt olisi vaikka mitä shippauskuvastoa ja -sanastoa ja jos homma jatkuu, niin sitä tulee varmasti vielä paljon lisää.

Ja yleensähän ihmiset lupailevat tällaisia, jos jokin asia tuntuu hyvin epätodennäköiseltä. Minä taas päätin tämän nyt, kun omat todennäköisyysarvioni ovat luokkaa 40 %, ja alkusyksystä kun aattelin että 2 % niin enpä olisi jaksanut edes leikitellä tällaisella. Sillä varauksella, että terveydentilani ei romahda tosi pahasti niin, ettei ole järkeä miettiä tätä hommaa. Rahatilannekin on tosi huono, mutta oletan että tarvittaessa saan kanssanaudoilta sponssia. Postaan toki kuvan palstoille jos tällaiseen tilanteeseen koskaan päädytään (aka JOULU).

- Joymuffin
Todellakin osallistun sponsorointiin jos tällaiseen päädytään😁Saatan jopa itsekin ottaa aiheeseen liittyvän tatuoinnin - on tämä niin merkityksellistä ja iloa tuonutta merenkäyntiä itselle ollut tämän kaksikon touhujen seuraaminen teidän kanssa<3
 
vierailija
Tein nyt sellaisen päätöksen, että jos prinssimme joskus päätyvät oikeasti romanttiseen suhteeseen, niin minäpäs otan pienen shippaustatskan. Olen se joka sanoi Vauvalla, että yhtään tatskaa ei ole, mutta vuosia olen leikitellyt ajatuksella, että ottaisin jonkin hyvin pienen mutta merkityksellisen kuvan. Tähän mennessä oikeastaan ainoa aihekandidaatti on ollut yksi epätavallinen ruoka-aines, jolla on hyvin symbolinen merkitys minulle. Mutta nyt olisi vaikka mitä shippauskuvastoa ja -sanastoa ja jos homma jatkuu, niin sitä tulee varmasti vielä paljon lisää.

Ja yleensähän ihmiset lupailevat tällaisia, jos jokin asia tuntuu hyvin epätodennäköiseltä. Minä taas päätin tämän nyt, kun omat todennäköisyysarvioni ovat luokkaa 40 %, ja alkusyksystä kun aattelin että 2 % niin enpä olisi jaksanut edes leikitellä tällaisella. Sillä varauksella, että terveydentilani ei romahda tosi pahasti niin, ettei ole järkeä miettiä tätä hommaa. Rahatilannekin on tosi huono, mutta oletan että tarvittaessa saan kanssanaudoilta sponssia. Postaan toki kuvan palstoille jos tällaiseen tilanteeseen koskaan päädytään (aka JOULU).

- Joymuffin
Mulla on jo Joker Out-tatska suunniteltuna omassa päässä ja tänää yhtäkkiä keksin et millasen K-tatskan ottaisin, ei kyl oikeestaan sopis yhtään mun muihin tatskoihin, mut ehkä sitä voi yhen piristävän väriläiskän tonne sekaan ottaa :D Ja shippaustatska ois kyllä myös kiva muisto tästä hullusta matkasta :D
 
Jaan taas ihanat päiväkirjat Vauvalta:

otteita Käärijän päiväkirjasta

2.5.23 Liverpool, UK

kl 11.00

Mä olin ihan liikuttunut, kun tajusin, miten se oli odottanut näkevänsä mut. Se oli perunut jonkun haastattelunkin ihan vain sen takia, että voi hengata mun kanssa. En tajua, mutta mä olin niin otettu ja onnellinen. On ollut vaikea olla näyttämättä sitä omaa intoa, varsinkin, kun se tartuttaa muhun muutenkin ties mitä fiiliksiä. Sellaisiakin, mitä en tiennyt edes olevan olemassa.

Mä luulen, että se on tosi tietoinen itsestään ja siitä, mitä se aiheuttaa mussa. En ole varmaan koskaan tavannut noin avoimesti flirttiä tyyppiä. Mä oon ihan sulaa vahaa sen edessä. Se toi tänään kokoajan Madridin esille puheissaan. Mä oon välillä miettinyt, tapahtuiko Madrid oikeasti. Tapahtui se.

Mikke tietysti kuittailee kokoajan. Miten mä oon ihan sekasin päästäni ja käyttäydyn kuin kikatteleva teini. En jaksa olla huvittunut. Pitäisi senkin tajuta pitää päänsä kiinni. Ollaan kuitenkin täällä ja tässä on kuitenkin voittoa tultu hakemaan. Se tietää miten tärkeetä tää mulle on. Eikä sen tarvi tietää muusta.



3.5.23 Liverpool, UK

kl 03.45

Mä en saa nukuttua. Se antoi mulle tänään rannekorun. Samanlaisen, mikä sillä itselläkin on. Tuli vähän teinimäinen olo, mut se oli ihanaa. Se halusi kutittaa mun kättäni. Mä nojasin sen reiteen. Mä tunnen vieläkin sen käden omassani. Mä en olisi halunnut päästää siitä irti.

kl 22.30

Eilen ja tänään pelleilyn varjolla tapahtuneet kosketukset oli erilaisia mitä ennen. Sekin huomasi sen. Mua harmittaa, etten osaa sanoa sille kaikkea miten haluaisin. Kielitaito ei vaan v tt u riitä. Toivottavasti tästä ei tule ongelma jatkossa.



4.5.23 Liverpool, UK

kl 7.15

Mä näin unta siitä. En olisi halunnut herätä.

kl 23

Mä haluaisin panna sitä.



8.5.23 Liverpool, UK

kl 7.45

Stressiä, stressiä. Kisat alkaa painaa päälle. Ja mun pääni on ihan sekasin. Miten musta tuntuu, että se flirttailee kaikkien kanssa. Miesten ja naisten. K a i k k i e n. Kännissä se on ihan estoton. Pitelemätön. Se saa mut niin sekasin.

kl 23.45

V tt u se on kaunis. Ja se tuoksuu niin hyvältä. Ja maistuu. Mä en kadu mitään, mitä tänään tapahtui. Tapahtui jotain enemmän mitä Madridissa. Ei taida olla enää paluuta.

Mikke aavistaa jotain. Ihan sama. Mä oon mennyttä. Voi helvetin Bojan.
 
vierailija
Jaan taas ihanat päiväkirjat Vauvalta:

otteita Käärijän päiväkirjasta

2.5.23 Liverpool, UK

kl 11.00

Mä olin ihan liikuttunut, kun tajusin, miten se oli odottanut näkevänsä mut. Se oli perunut jonkun haastattelunkin ihan vain sen takia, että voi hengata mun kanssa. En tajua, mutta mä olin niin otettu ja onnellinen. On ollut vaikea olla näyttämättä sitä omaa intoa, varsinkin, kun se tartuttaa muhun muutenkin ties mitä fiiliksiä. Sellaisiakin, mitä en tiennyt edes olevan olemassa.

Mä luulen, että se on tosi tietoinen itsestään ja siitä, mitä se aiheuttaa mussa. En ole varmaan koskaan tavannut noin avoimesti flirttiä tyyppiä. Mä oon ihan sulaa vahaa sen edessä. Se toi tänään kokoajan Madridin esille puheissaan. Mä oon välillä miettinyt, tapahtuiko Madrid oikeasti. Tapahtui se.

Mikke tietysti kuittailee kokoajan. Miten mä oon ihan sekasin päästäni ja käyttäydyn kuin kikatteleva teini. En jaksa olla huvittunut. Pitäisi senkin tajuta pitää päänsä kiinni. Ollaan kuitenkin täällä ja tässä on kuitenkin voittoa tultu hakemaan. Se tietää miten tärkeetä tää mulle on. Eikä sen tarvi tietää muusta.



3.5.23 Liverpool, UK

kl 03.45

Mä en saa nukuttua. Se antoi mulle tänään rannekorun. Samanlaisen, mikä sillä itselläkin on. Tuli vähän teinimäinen olo, mut se oli ihanaa. Se halusi kutittaa mun kättäni. Mä nojasin sen reiteen. Mä tunnen vieläkin sen käden omassani. Mä en olisi halunnut päästää siitä irti.

kl 22.30

Eilen ja tänään pelleilyn varjolla tapahtuneet kosketukset oli erilaisia mitä ennen. Sekin huomasi sen. Mua harmittaa, etten osaa sanoa sille kaikkea miten haluaisin. Kielitaito ei vaan v tt u riitä. Toivottavasti tästä ei tule ongelma jatkossa.



4.5.23 Liverpool, UK

kl 7.15

Mä näin unta siitä. En olisi halunnut herätä.

kl 23

Mä haluaisin panna sitä.



8.5.23 Liverpool, UK

kl 7.45

Stressiä, stressiä. Kisat alkaa painaa päälle. Ja mun pääni on ihan sekasin. Miten musta tuntuu, että se flirttailee kaikkien kanssa. Miesten ja naisten. K a i k k i e n. Kännissä se on ihan estoton. Pitelemätön. Se saa mut niin sekasin.

kl 23.45

V tt u se on kaunis. Ja se tuoksuu niin hyvältä. Ja maistuu. Mä en kadu mitään, mitä tänään tapahtui. Tapahtui jotain enemmän mitä Madridissa. Ei taida olla enää paluuta.

Mikke aavistaa jotain. Ihan sama. Mä oon mennyttä. Voi helvetin Bojan.
Kiitos!
 

Yhteistyössä