Sanooko joku oikeasti kärppää portimoksi? Vau, luulin sen olevan niin historiallinen nimitys, ettei kukaan enää oikeasti sitä käyttäisi.Lämmittävä hali päivääsi rakkaani. Bongasin aamulla portimon.
Sanooko joku oikeasti kärppää portimoksi? Vau, luulin sen olevan niin historiallinen nimitys, ettei kukaan enää oikeasti sitä käyttäisi.
Sivusta.
Se on hyvin vaikeaa.Et sä koskaan tule, tai päästä lähelle?
Varsinkin nyt. Ennen oli hieman helpompaa.Se on hyvin vaikeaa.
Kyllä minäkin kärpäksi sanon, mutta nyt oli syystä portimo. Näin muuten heti tuon kirjoitukseni jälkeen toisen kerran ja kolmannenkin. Noilla kerroilla oli saanut saalista suuhunsa ja juoksi saaliit suussa. Toisella kertaa tiputti saaliin kesken matkan ja palasi pian hakemaan. Ei varmaan vauhti heti hidastunut tai piti tarkistaa mahdolliset vaaranpaikat. Ihana pikku pötkylä. Olisipa rakkaani ollut vieressäni.Sanooko joku oikeasti kärppää portimoksi? Vau, luulin sen olevan niin historiallinen nimitys, ettei kukaan enää oikeasti sitä käyttäisi.
Sivusta.
Mikä nyt on eri tavalla?Varsinkin nyt. Ennen oli hieman helpompaa.
Olen alkanut epäilemään etten olekaan kuvitellut kaikkea vain omassa päässäni.Mikä nyt on eri tavalla?
Mitä tarkoitat?Olen alkanut epäilemään etten olekaan kuvitellut kaikkea vain omassa päässäni.
Että hänellä saattaisi olla tunteita.Mitä tarkoitat?
Rakkautta voi olla ilmassa 🩷Että hänellä saattaisi olla tunteita.
Rakastan suaKoska hän on hullaannuttava. Saa vaikka vain yhdellä ystävällisellä kommentilla minut kuvittelemaan kaikenlaista, mikä on luultavasti vain harhaa tai toiveajattelua. Siis minähän tässä hullu olen. Helin hullaannuttama. Uskomaton nainen.
En ole.Oot niin rakas.