"Mikä on normaalin määritelmä?
"
"Normaali" voi viitata moniin eri käsitteisiin riippuen yhteydestä. Yleisesti ottaen se tarkoittaa sitä, mikä on tavanomaista, odotettua tai keskimääräistä jossakin asiassa tai tilanteessa. Normaali voi vaihdella eri kulttuureissa ja yhteyksissä, joten sen merkitys voi vaihdella riippuen tilanteesta, jossa sitä käytetään.
"
Sitä et kyllä voi kieltää, sun pitää osata kohdata totuus sellaisena kuin se on.En ole rakastunut enää etkä itsekään vaikuta rakastuneelta. Käytös olisi erilaista.
Ei ole halkoja. On vielä pölleillä. Sopiiko semmosella?Saat lyödä mua halolla päähän, että tulisin järkiin.
Saat lyödä mua halolla päähän, että tulisin järkiin.
Mikä siitä tekee niin vaikeaa?Rakastan sua, mutta on kyllä vaikeeta.
Lähempääkin löytyy: https://www.tokmanni.fi/ilmastointiteippi-48-mm-x-10-m-harmaa-5017374180547Äiti, tarvitsisin nyt vähän jeesiä sieltä yläilmoista.
Koska hän on hullaannuttava. Saa vaikka vain yhdellä ystävällisellä kommentilla minut kuvittelemaan kaikenlaista, mikä on luultavasti vain harhaa tai toiveajattelua. Siis minähän tässä hullu olen. Helin hullaannuttama. Uskomaton nainen.Miksi Heli tekee hulluksi?
..?Mä rikkouduin viime vuoden alkukesästä. En enää ehjäksi tuu.