vierailija
Onnistuukohan K muuten joskus heittämään lavalla jotain sellaista läppää (tai serenadia), että daltoneilla ja Häärijällä pettää pokka? Onkohan koskaan tapahtunut.
Joku muisteli päivemmällä että kerran olisi meinannut yhdellä Daltoneista pokka pettää! Tästä tarvitaan kyllä video!Onnistuukohan K muuten joskus heittämään lavalla jotain sellaista läppää (tai serenadia), että daltoneilla ja Häärijällä pettää pokka? Onkohan koskaan tapahtunut.
Joo se pitäisi nähdäJoku muisteli päivemmällä että kerran olisi meinannut yhdellä Daltoneista pokka pettää! Tästä tarvitaan kyllä video!
Watafak! Voi kulta pieni niin kaipaa Boitsua.Toinen video vähän kauempaa:
Onhan se vähän xD Serenadia toki ei ole vielä tähän mennessä tullutkaan. Itse en ole ehtinyt nähdä tätä mutta repeilen jo ajatukselle kun yksi vetää serenadia Bojanille, varsinkin jos se on vedetty silleen "liioitellusti"Tää on kieltämättä ennenkin tullut esiin, ettei kukaan uskoisi tätä leffana. Aivan liian korni ja epäuskottava. Nyt täytyy sanoa että tämä uusin käänne oli vähän liian imelä jopa itselleni. Puuttui vain se, että B olisi oikeasti piileskellyt backstagella ja olisi rynnännyt K:n kaulaan lavalle kesken laulun.
Minä mietin samaa. Onko tämä vitsi vai onko tämän vitsin takana totuus? K puhuu englanniksi jotenkin suoraan asiat. Voiko tän ottaa vaan vitsillä?Mitä B ajattelee näistä? Näkee varmaan hänkin
Jaakolla (lyhyin Dalttoni) petti pokka yhdellä festarilla jonkun biisin aikana kun K hiipi huomaamatta sen viereen ja rupesi silittämään sen kaljua. Säikähti, naurahti ja muutama sekunti meni että sai naaman peruslukemille taas.Onnistuukohan K muuten joskus heittämään lavalla jotain sellaista läppää (tai serenadia), että daltoneilla ja Häärijällä pettää pokka? Onkohan koskaan tapahtunut.
Ei kai tuon voi ottaa kuin vitsillä kun yksi laulaa serenadia Bojanille lavalla xD Toki siis varmaan puhe aina mistä puute ja silleenMinä mietin samaa. Onko tämä vitsi vai onko tämän vitsin takana totuus? K puhuu englanniksi jotenkin suoraan asiat. Voiko tän ottaa vaan vitsillä?
Jotenkin söpön kuulonen keissiJaakolla (lyhyin Dalttoni) petti pokka yhdellä festarilla jonkun biisin aikana kun K hiipi huomaamatta sen viereen ja rupesi silittämään sen kaljua. Säikähti, naurahti ja muutama sekunti meni että sai naaman peruslukemille taas.
Jep, en katselisi minäkään. Ehkä meneekin jo yli hänenkin mielestään, who knows... Tavallaan hauskaa seurata tätä mutta samalla koen epäkunnioittavaksi jo kaikkia osapuolia kohtaan. Ja miksi sitä B:tä pitää jankata joka välissä kun ei asia miksikään muutu.no mä en kyllä tyttiksenä tota kattelis mutta eipä se mulle kuulu mitä joku kattelee. Ja jotenkinhan toi on sovittu, eikai toi muuten läpi menis…
Jos on vitsiä vaan, niin kai he ovat jotenkin tuosta silti keskustelleet keskenään? Nyt ollaan jo niin pitkällä tällä matkalla, ja samat vitsit vaan jatkuvat, niin kai jossain vaiheessa alkaisi jompi kumpi kyseenalaistaa, että hetkinen, mikä juttu.Minä mietin samaa. Onko tämä vitsi vai onko tämän vitsin takana totuus? K puhuu englanniksi jotenkin suoraan asiat. Voiko tän ottaa vaan vitsillä?
Nöyy. Haaveet kaatuuNyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Ei hele. Tämäkin vielä tähän yöhön. xD Ja edelleen haluan tietää, miten hemmetissä B onnistui muuttamaan sen olinpaikkansa Thaimaasta käsin sitten Sloveniaksi!Nyt muuten Markin kuvassa ihan varmaan etupenkillä Boitsu.
Olen kanssasi samaa mieltä, mutta en halua olla ilonpilaaja. Jotenkin tuo vain näytti vähän turhan feikatulta.Olikohan se vain pieni kevennys keikan keskelle?voi se olla tottakin ikävöi kaveriaan mut en sit tiiä