vierailija
Kai nämä on tallennettu, sanokaa?? En pysty tähän meidän K siellä tunnustaa rakkauttaan (minkälaista tahansa) ja mikä tuo jessen kuva on NIUVA ei tosiaan enää riitä!!! Hyvästi yöunet
Niinpä! Voi sitä tunnemyrskyä. Mutta MISSÄ se katsoo tätä? Siinä se tuhannen taalan kysymys ja vastaus ratkaisee sen, koska nuo saavat taas rauhan sieluunsa,Kun mietin kuinka Bojan katsoo tätä liveä… 🥹
Jere Pöyhönen last lost it.Siis mitä täällä tapahtuu?! Tai siis Belgiassa. Mulla ei ig:tä, niin seuraan teidän liveä katsovien kommentteja
Olen niin sekaisin enkä seurannut tarkasti, joten toivottavasti joku tallensi tän, mutta: K ilmeisesti näki jonkun katsojan asun --> muistutti kai kostopitsejä --> rupesi kertomaan pyykkäystarinaa --> yhtäkkiä kuulin sanat "I miss you Bojan" --> serenadi Bojanille??? "I need you"???Siis mitä tarkalleen sanoi? Meni mulla just poikki silloin tuo live, on huono nettiyhteys täällä.
Muuan herra Pöyhönen vaan kaipailee kovasti veljeään tai sanoisinko että sitä maybe moreSiis mitä täällä tapahtuu?! Tai siis Belgiassa. Mulla ei ig:tä, niin seuraan teidän liveä katsovien kommentteja
Kärtsä sai yleisöstä jonkun paidan jonka repi ja laitto päälleen sitten, sitte rupes höpöttään Boitsun vaatteista ja sano että I love Bojan ja laulo jonku serenadin B:lle?!Täällä myös toinen ilman instaa. Siellä tapahtuu JOTAIN.
Kukkis kyseli livessä että miten sen avioliittolistalle pääsee.Ja taas on Kärtsällä lisää avioliittoja tulossa.
jollain on oikeesti paha ikäväJa hei, nyt ei kyllä ollut edes mitään provosoivia Bojan kylttejä tai huutoja, vaan K alkoi ihan itse puhua Bojanista
Ehkä tukkakin olisi hyvin siinä Niuvan porteilla sittenVoiskohan Moroccan oil sponsoroida meille kaikille ne kyydit sinne Niuvaan.