vierailija
Juurikin näin.Joo minusta tuossa kävi Kärtsällä sekaannus, luuli sitä Ruotsin lipuksi ja siksi alkoi torumaan, että ei Ruotsin lippua Viron keikalle.
Juurikin näin.Joo minusta tuossa kävi Kärtsällä sekaannus, luuli sitä Ruotsin lipuksi ja siksi alkoi torumaan, että ei Ruotsin lippua Viron keikalle.
No ei se ole ihan noin yksinkertaista, bändin laulaja kuitenkin levittänyt aiemmin myös pro-Putin propagandaa YouTubessa.Paskan levitys alkoi kun K näki Little Big bändin. LB on irtisanoutunut sodasta ja muuttaneet nykyiset jäsenet pois maasta ja ilmaisseet ajatuksensa siten etteivät ole edes tervetulleita takaisin. Pelkän synnynmaan takia olisi pitänyt ilmeisesti olla menemättä keikalle.
Minkä bändin?No ei se ole ihan noin yksinkertaista, bändin laulaja kuitenkin levittänyt aiemmin myös pro-Putin propagandaa YouTubessa.
K ei ole tehnyt mitään tuollaista jos hänestä puhut.No ei se ole ihan noin yksinkertaista, bändin laulaja kuitenkin levittänyt aiemmin myös pro-Putin propagandaa YouTubessa.
Little BigMinkä bändin?
Kyllä hän tuosta olisi jotain sopivaa sanonut, mutta jos kohti heitetään joku keltasininen lippumytty, niin ei ihme jos ei nyt tullut mieleen ukrqina vaan edellisen päivän keikkamaaVoi vittu kun artistin työ on menny hankalaks nykyään ku pitäs esitellä lavalla kaikkien ideologioiden ja valtioiden liput, vaikka pyyntö on, ettei lavalle heitettäis mitään.
No ei tietenkään Kärtsä.K ei ole tehnyt mitään tuollaista jos hänestä puhut.
Olen nähnyt videoita joissa tuomitsee venäjänLittle Big
No kyllä mua kiinnostaa, vaikka v ituttaakin.Miksi levität tuota paskaa?
Voi että vituttaa tuo koko vitun twitter. Kaikki on niin siellä kovin tärkeänä suuna päänä, tutkimatta mitään sekuntia kauempaa. Toksinen paikka.Saattaa instagramin dmssä olla taas mayhemit käynnissä.
Sama täällä.No mä kävin nyt heittämässä kommentit kaikille niille lippuasiasta pöyristyneille twitterissä, selittäen että luuli Ruotsin lipuksi, kuten ihan selvästi luuli. En tiedä auttaako mitään, mutta yritetty on.
Älä taivastele, vaan käy kommentoimassa twitterissä sinäkin!!Viha on kauhea asia. Se saa ihmiset sokeiksi. Onneksi heillä on siellä ihmisiä turvaamassa mukana
Lumivyöry löytyy täältäSama täällä.
Kyllä noihin pitää käydä heittämässä asialliset korjauskommentit NYT ennenkuin lumivyöry lähtee