Paljonko muuten thai-vaimo olisi tullut maksamaan edes parhaassa tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kilttimies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu. Unohtuikin valituslistasta.

Sä sit vielä kuvittelet olevasi oikea hyväntekijä. Ihanko "annie" ei pärjäisi ilmankin.

Mieti nyt, mieti edes vähän ja tupsahda takaisin maanpinnalle.
Aijaa, en siis ollutkaan alkuperäisessä valituslistassa 😳 Hyvä mä 😎😁

Mutta tosiasia on että olen tuonut iloa ja onnea Annielle (myös vastavuoroisesti, ja erittäin kiitettävästi), jossain määrin hyväntekeväisyyttäkin hänen rutiköyhille vanhemmilleen.
Me ollaan onnellisia aina yhdessä Annien kanssa niin ei me kyllä pystytä millään tupsahtamaan maan pinnalle vaikka ”käskysi” kävi 😆

Tänään mennään sieniretkelle ja lähipäivinä kuskaan hänet taas kauppaan.

Totta, mutta tuo tosiaan on ihan yleiskieltä, kun taas tienIsti ei ole ns. virallinen sana, en ole koskaan kuullut. Nististä tulee mieleen ihan muuta. Tosin jotkut nisteillä tienaavat.
Tuo murre on mulle ihan tuntematon.😦

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Niin ja silti kirjoitit tuon sanan. Okei, en riepota sinua enää enempää, se oli varmaan sulta virhe, kunhan nyt halusin korjata.
En kirjoittanut.
Sinä kirjoitit tienlsti. Se ei vaikuta tutulta, ei edes tutulta murresanalta.🧐

Harmaa oli kopsannut ao. viestistäni ilkeilymielessä vaan tämän: ”muutakin elämään ja eläimiin ym liittyvää”

Kuule kun mulla on elämä hankittuna ja harrastuksiakin, niin aika ei millään riittäisi kertomaan kahdella profiililla naisjuttuja ja muutakin elämään ja eläimiin ym liittyvää..

Eikä mielenkiinto tietenkään. Ilmoita s-postiosoitteesi niin saat kuvan sexystä Anniesta ( kun niin epäilet), kasvoja ei tietenkään näy

Ylläoleva koskee vastausta harmaalle joka kuvittelee minun ja kilttimiehen olevan yksi sama henkilö 🤣🤣🤣

Mä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.

Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.

Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.
Jotenkin häiritsee tuo pettämiskuvio. Myös setis pettää tätä miestä, joka luottaa häneen kun "antaa" kuskata Annieta. Ja kun rahoittajadaddy joutui sairaalaan (?) nukkui setis hänen kattonsa alla hänen puolisonsa kanssa

• Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
En kirjoittanut.
Sinä kirjoitit tienlsti. Se ei vaikuta tutulta, ei edes tutulta murresanalta.

Nyt Lissu joko muistitesteihin tai optikolle. Katopa edelliseltä sivulta:

Sinä: "Ni, eikös tässä rahasta ole kyse, eli rähnän tienaamisesta=tienisti.

En tarkoittanut siis mitään roadmania tie n-i-s-t-i-l-l-ä."
Minä: "Sana on tienesti, eikä tienisti."

Jotenkin häiritsee tuo pettämiskuvio. Myös setis pettää tätä miestä, joka luottaa häneen kun "antaa" kuskata Annieta. Ja kun rahoittajadaddy joutui sairaalaan (?) nukkui setis hänen kattonsa alla hänen puolisonsa kanssa
Eihän se oikein ole.
Mutta, jos vaihtoehtona on elämästä eristetty nainen niin tämä kuvio on mielestäni parempi.

Nyt täytyy muistaa, että se perhe Filippiineillä on elätettävä.

• Tykkää
Reactions: setis
Ja automode... kierretään... @setis
Olet sinäkin sit -jälleen- yksinkertainen ko et älyä että se on vain huumoria. Niinhän echo just kertoi ja lispetti vahvisti.
Höpö höpö, Ekko ei vitsaile nillä asioilla. Kuten aiemminkin kirjoitin niin @m1es on osuvasti vinoillut tuosta naiskateudesta niin kauan kauan olen täällä ollut. Et kai nyt niitä kaikkia ole missannut, simppeli Ruusunen?

Nyt Lissu joko muistitesteihin tai optikolle. Katopa edelliseltä sivulta:

Minä: "Sana on tienesti, eikä tienisti."
Viestissä #131: ”tienlsti”.
Mikä sana tuo nyt sitten on?