vierailija
Käärijän itse jakamassa videossa itseasiassa oli aika sexyt katseet. Mutta ihan kun ne olisi vain sen hetken ja sitten jatketaan eri suuntiin
Eipä ollutkaan vaan K stoori olikin kuvattu lavan puolelta.Olisko Jesse kun näyttää olevan icip aikana siinä edessä jos oikein katsoin. Näkyy noissa livenationestonia stooreissa.
MInusta laittoi ja twitterin kommenteissakin oli siitäEi laittanut denssiä siinä.
Sanassa aasi on neljä kirjainta, joista kolme on vokaalia. Vokaaleja ovat ne äänteet, joissa ilmavirta kulkee ilman vastusta keuhkoista ulos saakka eli a, e, i, o, u, y, ä ja ö. Päätämme äidinkielen tunnin tähän ja toivotan kaikille hyvää syyslomaa.Oliko täällä opettajia paikalla? Mä en osaa vokaaleja. Sitkeästi olen aina sitä mieltä, että sanassa aasi on neljä vokaalia.
Joo denssiä oli pöydällä, otti siitä ja laittoi pöydän takana nopeasti huuleen.Tässä tuo kyykky mistä itse puhun ja mielestäni aivan selvästi ottaa pöydältä ja laittaa huuleen. Onhan se ennenkin tehnyt mutta yleensä ihan avoimesti.
Tommy hymyilee siinä takaisin lopussa K:n nyökytellessä eli näyttää melkein kuin sopisivat siinä jotain esitykseen liittyvää xD. Tai ehkä vain naureskelivat että hyvä meno?Käärijän itse jakamassa videossa itseasiassa oli aika sexyt katseet. Mutta ihan kun ne olisi vain sen hetken ja sitten jatketaan eri suuntiin
Heh, onkohan K oikeasti esittänyt tuon biisitoiveen keikalla? Oli nimittäin tuon tilin pitäjä se, kenelle laulettiin Happy birthday to you Tallinnassabojan shuffling to du hast by rammstein (requested by käärijä):
Mitäää, oikeasti? Tän perusteella uskon, että on todella voinut ollakin!Heh, onkohan K oikeasti esittänyt tuon biisitoiveen keikalla? Oli nimittäin tuon tilin pitäjä se, kenelle laulettiin Happy birthday to you Tallinnassa
Näyttää kyllä. K:sta taitaa tykätä aika monet kun ovat hänet tavanneet. T ei myöskään tee yhteistyötä helpolla. On käsittääkseni tosi tosi valikoiva.Kaiken näkemäni perusteella on ihana miten Tommy oikeasti näyttää tykkäävän K:sta henkilönä <3 Ei välttämättä ihan itsestään selvää kuitenkaan, koska Tommylla varmaan riittää faneja ja innokkaita yhteistyökumppanikandidaatteja.
Tavastia 2 ja Olympia K18 keikat, Turku ja Tallinna sallittu.Pakko ottaa esille. K oli kännissä Tavastia 2. ja Olympiassa. Selkeesti heittäytyy paljon leikittelevämpään ja eroottisempaan meininkiin. Turussa oli taas vähän jäisempää ja enemmän sellaista näyteltyä, kun oli selvinpäin. Kuten nyt myös Tallinnassa. K on estoton, kun on muutamia alla.
On:Heh, onkohan K oikeasti esittänyt tuon biisitoiveen keikalla? Oli nimittäin tuon tilin pitäjä se, kenelle laulettiin Happy birthday to you Tallinnassa
Saa juoda 6 ananaslonginoaTarkoitan tällä pellemeikkaamisella sitä, että JOKU tässä B & K väleissä on, mitä ei vaan ole muiden ystävien kanssa. Pellemeikit laitan mikäli olen myös hieman delulu juttujeni kanssa. Ei haittaa!
Saako sunnuntaisin juoda three kaksi ananaslongero? Vai onko se heti kaskytäneljä?
Oli oikeasti Kärtsän toive.Mitäää, oikeasti? Tän perusteella uskon, että on todella voinut ollakin!
Tavallaan ihana, mut K vaikuttaa just siltä että ei haluaisi tulla tässä häirityksi yhtään. Ei jää jotenkin kovin hyvä fiilis.
Ei tainnu oikeen tietää eka mistä tilistä oli kyse xD.
Jäipä aika hirvee fiilis Kn puolesta tässä.Oli oikeasti Kärtsän toive.
Oli kai instassa nähny tän tilin videon jossa Bojan shufflaa CCC:n tahtiin mut ehkä ei muistanu tossa tilanteessa. Musta tosin vaikuttaa että ei vaan ymmärrä sanaa "shuffling". Ja tosiaan ei ehkä oo kovin innokkaan kuuloinen tossa mut ehkä juttutuokio oli lyhyt eikä häntä häiritty kauaa.Ei tainnu oikeen tietää eka mistä tilistä oli kyse xD.