• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oliko täällä opettajia paikalla? Mä en osaa vokaaleja. Sitkeästi olen aina sitä mieltä, että sanassa aasi on neljä vokaalia.
Sanassa aasi on neljä kirjainta, joista kolme on vokaalia. Vokaaleja ovat ne äänteet, joissa ilmavirta kulkee ilman vastusta keuhkoista ulos saakka eli a, e, i, o, u, y, ä ja ö. Päätämme äidinkielen tunnin tähän ja toivotan kaikille hyvää syyslomaa. 😊
 
vierailija
Olen nyt nähnyt muutamasta kulmasta ja olo tuossa esityksessä kipinöitäkin. Ehkä jatkossa jos näkevät enemmän sekin auttaa.

K taisi oikeasti jollain tavalla tykätä tästä norjalaisesta. Toi Tommynkin moikkaamaan.
 
vierailija
Kaiken näkemäni perusteella on ihana miten Tommy oikeasti näyttää tykkäävän K:sta henkilönä <3 Ei välttämättä ihan itsestään selvää kuitenkaan, koska Tommylla varmaan riittää faneja ja innokkaita yhteistyökumppanikandidaatteja.
 
vierailija
Kaiken näkemäni perusteella on ihana miten Tommy oikeasti näyttää tykkäävän K:sta henkilönä <3 Ei välttämättä ihan itsestään selvää kuitenkaan, koska Tommylla varmaan riittää faneja ja innokkaita yhteistyökumppanikandidaatteja.
Näyttää kyllä. K:sta taitaa tykätä aika monet kun ovat hänet tavanneet. T ei myöskään tee yhteistyötä helpolla. On käsittääkseni tosi tosi valikoiva.
 
vierailija
Pakko ottaa esille. K oli kännissä Tavastia 2. ja Olympiassa. Selkeesti heittäytyy paljon leikittelevämpään ja eroottisempaan meininkiin. Turussa oli taas vähän jäisempää ja enemmän sellaista näyteltyä, kun oli selvinpäin. Kuten nyt myös Tallinnassa. K on estoton, kun on muutamia alla.
Tavastia 2 ja Olympia K18 keikat, Turku ja Tallinna sallittu.
 
vierailija
Ei tainnu oikeen tietää eka mistä tilistä oli kyse xD.
Oli kai instassa nähny tän tilin videon jossa Bojan shufflaa CCC:n tahtiin mut ehkä ei muistanu tossa tilanteessa. Musta tosin vaikuttaa että ei vaan ymmärrä sanaa "shuffling". Ja tosiaan ei ehkä oo kovin innokkaan kuuloinen tossa mut ehkä juttutuokio oli lyhyt eikä häntä häiritty kauaa.
 

Yhteistyössä