• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen vaihtoehto jäätymiselle on joku muu syy kuin Bojan. Mikä? Joku ongelma yhteistyössä? Ei siltä kyllä ole vaikuttanut tai joku henkilökohtainen syy..

Tiedä häntä. Varmaan kertoo enemmän seuraava tapaaminen Bojanin kanssa jos sitä meille näytetäön
 
vierailija
Toinen vaihtoehto jäätymiselle on joku muu syy kuin Bojan. Mikä? Joku ongelma yhteistyössä? Ei siltä kyllä ole vaikuttanut tai joku henkilökohtainen syy..

Tiedä häntä. Varmaan kertoo enemmän seuraava tapaaminen Bojanin kanssa jos sitä meille näytetäön
Mä oon alusta asti sanonut, että T on saattanut olla vähän haastava persoona Klle kuitenkin.
 
vierailija
I K kirjoitti jättävänsä alushousut pois, mikä kuulosti yököttävältä. Protestoin sellaista käytöstä. Joo, ehkei näy mihinkään, mutta kiva jos näkyisi, niin esitellä sitten, että haluan tarkoituksella esitellä alapäätäni jossain, hyyyi.
Jo vanha kansakin tiesi, että alapäätä pitää tuulettaa, ettei tule tulehduksia. Sitäpaitsi mä olen ollut seiskasta asti pylly pystyssä hytin 112 edessä, enkä ole vieläkään saanut sitä piiskaa. Kuinka pitkä tämä jono oikein on? Toivottavasti nyt menee tämä aasi kysymys oikein. Neljä vokaalia eikö niin.
 
vierailija
helitehas instan storyissa kuva Tommyn ja K:n halista icip:n lopuksi. Tuskin heidän väleissään mitään vikaa on, mutta eivät ole yhtä läheisiä ystäviä kuin K & Bojan.
 
vierailija
Pakko ottaa esille. K oli kännissä Tavastia 2. ja Olympiassa. Selkeesti heittäytyy paljon leikittelevämpään ja eroottisempaan meininkiin. Turussa oli taas vähän jäisempää ja enemmän sellaista näyteltyä, kun oli selvinpäin. Kuten nyt myös Tallinnassa. K on estoton, kun on muutamia alla.
 

Yhteistyössä