• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se on rakastunut Bojaniin!!! Niin ei se voi ottaa enää Tommysta kii!! Ja Bojan katkaisee Thaimaan lomansa yllättääkseen rakkaansa sen syntymäpäivillä tai tullakseen sovitusti viettämään poikien reissua ja yhteistä aikaa eurotourille nyt kun kissa on poissa! Sitten paukutetaan sohvia ja sänkyjä okei okei okei!
Kiitos tästä, voin käydä tyytyväisenä nukkumaan. Sää ja mää tänääään.
 
vierailija
Kyllä! Nyt kun näin koko biisin, niin T jopa olisi valmis enempään kontaktiin, mutta K ihan täysin ohittaa.
On kyllä todella outoa, kai nyt työkaverin kanssa saisi flirttailla työn puolesta, mutta ei vaan lähde.
Onko nyt munkin aika jo meikata ne pellemeikit vai kuinka tää asia kuuluu käsitellä
Ehkä K ei vain ole kiinnostunut Tommysta siinä mielessä, että vastaisi siihen? Tai sitten jännittää sen verran ettei edes huomaa Tommyn yrityksiä aina :D.
 
vierailija
Kyllä! Nyt kun näin koko biisin, niin T jopa olisi valmis enempään kontaktiin, mutta K ihan täysin ohittaa.
On kyllä todella outoa, kai nyt työkaverin kanssa saisi flirttailla työn puolesta, mutta ei vaan lähde.
Onko nyt munkin aika jo meikata ne pellemeikit vai kuinka tää asia kuuluu käsitellä 🤔
Tarkoitan tällä pellemeikkaamisella sitä, että JOKU tässä B & K väleissä on, mitä ei vaan ole muiden ystävien kanssa. Pellemeikit laitan mikäli olen myös hieman delulu juttujeni kanssa. Ei haittaa!
Saako sunnuntaisin juoda three kaksi ananaslongero? Vai onko se heti kaskytäneljä?
 
vierailija
Mikä tämä juttu vauvalla oli että "Millainen ihminen ei pue alushousuja" .Meni täysin ohi ja yritin etsiä että mistä sai alkunsa mutta en löytänyt. Vai poistiko joku jotain?
 
vierailija
Mikä on bojansstories instan stooreissa oleva Bojanin kuva ilmeisesti jonkun fanin kanssa? Onko se uusi. Mulla ei nyt ajatus kulje, että osaisin siitä jotain päätellä.
 
vierailija
Ehkä K ei vain ole kiinnostunut Tommysta siinä mielessä, että vastaisi siihen? Tai sitten jännittää sen verran ettei edes huomaa Tommyn yrityksiä aina .
Ehkä jännittää sitten? Koska eihän mikään estäisi Kta flirttailemasta lavalla T:n kanssa vaikkei tuntisi siihen mitäön vetoa. Onhan K flirttaillut ties kenen kanssa lavalla, enkä usko, että siihen tarvitsee pelleilyyn taustalle mitäön oikeaa kiinnostusta
Oliko täällä opettajia paikalla? Mä en osaa vokaaleja. Sitkeästi olen aina sitä mieltä, että sanassa aasi on neljä vokaalia.
S on konsonantti, mutta itsekin teen aina ton virheen ja yritän väittää vastaukseksi neljää. Juu olen aasi.
 
vierailija
Mä ”olin huolissani” Bojanin suhteen enemmän elokuussa, että miten se suhtautuu tähän, kuin nyt. Mun kuvitelmissa tähän mennessä tämäkin yhteistyökuvio ois puhuttu läpi Kärtsän kanssa, että mitä siihen oikein kuuluu ja miksi. Ja mitä he kaksi taas ovat. Siihen nähden itsekin vähän yllätyin, ettei nyt enempää lähde.

Mutta sisimmässäni oon iloinen, mun sydän laulaa sävelmää, tämmöinen antaa minulle kuvitelman vähän syvemmistä tunteista :)
 
vierailija
Mikä tämä juttu vauvalla oli että "Millainen ihminen ei pue alushousuja" .Meni täysin ohi ja yritin etsiä että mistä sai alkunsa mutta en löytänyt. Vai poistiko joku jotain?
I K kirjoitti jättävänsä alushousut pois, mikä kuulosti yököttävältä. Protestoin sellaista käytöstä. Joo, ehkei näy mihinkään, mutta kiva jos näkyisi, niin esitellä sitten, että haluan tarkoituksella esitellä alapäätäni jossain, hyyyi.
 
vierailija
Hiljaa olen vierestä seurannut tätä kaikkea, mutta nyt kyllä täytyy sanoa että joki Käärijää esteli Tommyn kanssa?
Vai onko sitä vaan tottunut siihen, että Bojaniin otetaan kontakti jokaisella mahdollisella hetkellä?
 
vierailija
Mä ”olin huolissani” Bojanin suhteen enemmän elokuussa, että miten se suhtautuu tähän, kuin nyt. Mun kuvitelmissa tähän mennessä tämäkin yhteistyökuvio ois puhuttu läpi Kärtsän kanssa, että mitä siihen oikein kuuluu ja miksi. Ja mitä he kaksi taas ovat. Siihen nähden itsekin vähän yllätyin, ettei nyt enempää lähde.

Mutta sisimmässäni oon iloinen, mun sydän laulaa sävelmää, tämmöinen antaa minulle kuvitelman vähän syvemmistä tunteista
Sitä minä ihmettelin jo tuolla pääketjussa kun sanat on minusta vähän eri paria tuossa kappaleessa. Kertosäe kertoo minusta vahvemmasta kuin ne räpit. Minulle tosin moni sanoi että ihan normaalia tuossa kohtaa jo tuntea vahvoja tunteita.
 

Yhteistyössä