Kärtsy Euroopan kiertue yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt se kusinen välispiikki tänne!! Mun psykoosit on niin järjettömillä liekeillä että tarvitsen jotain palautusta maan pinnalle! Tarvitsen tarkat tiedot siitä mitä Kärppy on sanonut!!
 
vierailija
Nyt se ku sinen välispiikki tänne!! Mun psykoosit on niin järjettömillä liekeillä että tarvitsen jotain palautusta maan pinnalle! Tarvitsen tarkat tiedot siitä mitä Kärppy on sanonut!!
 
vierailija
Sen verran oletteko selvittäneet, onko nämä Bojan-puheet tulleet nyt keikalla K:n aloitteesta vai liittyykö ne jostain yleisöstä tulleeseen reagointiin? Ei tätä eilen ollut.
 
vierailija
Hyvästi yöunet
Just näin. Yli vikoksi hyvästi.
Aloin jo kerran nukkumaan vauvan sulkeuduttua mutta olin niin tiloissa niistä kolmesta lauseesta mitkä saatiin selville etten nukahtanut ONNEKSI! Äsken tulin tänne ja selvisi no tiedätte kyllä PALJON kaikkea!
Olen aina toivonut että B osallistuu kiertueelle mutta en ihan oikeasti uskonut paitsi nyt! Paras fiilis on tämä, kun sydän hakkaa, kirjoitat kädet täristen viestejä ja sekoilet muiden kanssa palstalla keksiyöllä :D
Ohhoh olipas pitkä viesti mutta oon niin onnellinen ja tiloissa!
Ja joulu sanassa on 5 kirjainta ja tuntuu joululta
 
vierailija
Melkein tekisi mieli mainita aidot tunteet, mutta en taida uskaltaa.
No on ne niin aidot että pitää olla koko ajan puhumassa Bojanista. Siis oikeesti. Eihän Kärden tarviis! Aivan riittävän suosittu ihan vaan "pelkkänä" Käärijänä, mutta kuitenkin tuntuu nimenomaan haluavan tuoda esille Bojania melkein joka keikalla, saati sitten ekalla isolla ulkomaankeikalla. Mitä tästä nyt oikeasti pitäisi muuta ajatella kuin vetää vaan raa'asti johtopäätös että K/J on vähintäänkin korviaan myöten ihastunut Bojaniin.

(MRS tietysti)
 
vierailija
No joo. Muutama päivä tässä menikin NT:n jälkeen jo paremmin (=keskityin töihin, tein kotitöitä, kävin lenkillä) kun oli K&B-rintamalla hiljaisempaa. Mutta Niuva, täältä ollaan ilmeisesti taas tulossa!

Ja tähän iltaan saakka olin myös varma että B:tä ei Euroopan kiertueella näy. Ja nyt olen varma että hän tulee viimeistään vikalle keikalle.
 

Yhteistyössä