vierailija
Jos B on tähän asti ollut Thaimaassa mukana, niin viimeistään tämän illan jälkeen se on koneessa kohti Eurooppaa.
Mä epäilen, että sen on helpompaa avautua aiheesta ulkomailla kuin suomessa. Sanoa asioita siellä aiheesta, joita ei täällä ole viitsinyt / uskaltanut sanoa. Esim Bojan on yöpynyt hänen luonaan. Niin mutta jos Twilight illan henkeen niin not interesting.Nyt tarvitaan se video B-puheista ja nopeasti
No sanos muuta. Ei NT:n ja tämän päiväisen jälkeen ole kellään varaa jarrutella shippausta enää tippaakaan.Mä olen edelleenkin vähän potenut huonoa omatuntoa K/B -ficeistä, koska oikeat ihmiset jne, mutta nyt karisi kyllä loputkin morkkikset
Minä suuntaan perässä. Voimme kaikki sitten yhdessä ylistää tätä. Ei tässä ole enää järkeä. Järkeni jäi maaliskuuhun niin kuin täällä mainittiinteethän tilaa, täällä kans yks matkalla sinne…
Jos ollaan niin alakategoriaksi kuului vähintään Ricky Martin -mayhemOllaanko tässä taas uudessa mayhemissa.
T: mayhem-listatar, MRS on 3 kirjainta täälläkin
Pyysi huutamaan Bojanin nimeä? Hullumpi tässä luulee, että siinä lähetettiin kannustusta bäkkärille siihen, kun bojankin saadaan kiertueella lavalle
Tää on kyllä vähintään megamayhemOllaanko tässä taas uudessa mayhemissa.
T: mayhem-listatar, MRS on 3 kirjainta täälläkin
Ei tarvii olla ees niin hullu.Pyysi huutamaan Bojanin nimeä? Hullumpi tässä luulee, että siinä lähetettiin kannustusta bäkkärille siihen, kun bojankin saadaan kiertueella lavalle
Juuri samaa olen miettinyt! Nyt kello on puoli 4 Thaimaassa...Jos juuti puhui Bn kanssa ja herrä Thaikuissa, niin siellä kuitenkin nyt jo aamuyö. Hmm... Olisiko sittenkin Euroopassa...
Kannattaa muistaa, että osa kuvitelmista voi olla ficci-pohjaista. Ei B välttämättä ilmesty koko tourille ja on nyt luultavasti Thaimaassa.Mä olen edelleenkin vähän potenut huonoa omatuntoa K/B -ficeistä, koska oikeat ihmiset jne, mutta nyt karisi kyllä loputkin morkkikset
Noillahan on ihan eri rytmi tuolla, jos B valvoo neljään ja Kris herää taas viideltä. No, ehkä B alkaa jo totuttautua Länsi-Euroopan aikaan.Juuri samaa olen miettinyt! Nyt kello on puoli 4 Thaimaassa...