vierailija
Hyvältä kuulostaa kaikki! En malta odottaa että päästään hyppäämään uuteen paattiin! (joka ei toivottavasti heti uppoa)
Samaa mieltä. Kuulostaa hyvältä.Oikein hyvät säännöt on, kannatetaan
Tääkin ois hauska otsikko! Uudelle ketjulle siis.And maybe ssomething more.
No sit ne (sinä?), joille kyseiset säännöt ei käy, voi perustaa muita ketjuja omille multishipeille tai liittyä Tumppuun. Muille nuo shippiä koskevat säännöt ihan ok.Mun mielestä tää tiukka shippirajoitus koskien päähenkilöitä nimenomaan ei ollut konsensus. Kaikki tiukat kiellot ärsyttää ja hankaloittaa. .
Mä ehdotin uudeksi valtioksi jonne muutetaan, Loveland - sLOVEnia - finLAND. Voishan se olla se, tai sitten M/S Loveboat...? Joku varmaan muistaa sen muinaisen telkkarisarjanGoogletin suovenia ja antoi heti kaikkea Slovenia. Olisiko tuo paha siksi, että slovenian asiota etsiviä joutuisi liikaa tuonne ja alkaisi aiheuttaa ongelmia? Mikä se oli se Loveland tms., voisiko siihen lisätä jotain vielä, onhan tuo love lähellä slove...ja siitähän tässä kaikessa lienee kyse?
Vähän pitkä mutta käy! Mietin että Suovenian voi tarvittaessa korvata Loverpoolilla, koska se on palstalaisen korvaan tutumpiJoku huomautti, että ketju voi poistua, jos nimi ei vastaa sisältöä. Ehdotus: "Pelastuspaatti MS Suovenia - K&B official"? Olisiko tämä tarpeeksi nuorallatanssia trollien välttämiseksi ja kuitenkin liittyy riittävästi aiheeseen?
T. laivanrakentaja
And maybe something more ois kyllä hauskaTääkin ois hauska otsikko! Uudelle ketjulle siis.
Kannatan myös Emoaluksen pelastusvenettä tai jos otsikkoon tulee joku maa, niin Suomenia.
Minusta hyvä tarkennus tämä.Kuulostaa hyvälle, ehkä yksityishenkilökohdan voisi tiivistää että ei yksityishenkilöitä. ihan vain koska muuten tulee vääntöä ettei mm. Mikke tai Matti ole varsinainen julkkis.
En usko, että Vauvalla nimen pitää vastata sisältöä. Jos nämä pasi-ketjut ovat poistuneet, niin syy on muu kuin "harhaanjohtava" otsikointi. Ei Vauvalla ole tuollaisia laatuvaatimuksia.K&B fiilistelyketju nimeä kannatan itse, helpompi löytää ulkomaalaisienkin ja sitten kun nimen pitäisi vastata sisältöä kuitenkin, niitähän on poistunut tuolla
Puolivalmiista meinasin kokeilla, aika ei riitä alusta asti kasaamiseen.Jos sulla on oikeasti suunnitelmissa jotain, niin sano jos tarvit apua? En tiedä paljonko osaisin auttaa, mutta kiinnostaa. T. Aloitteleva koodari
Mulle taas Suave-hiusvesi vai mikä se olisuoveniasta tulee mieleen suovene
Se on juurikin näin.No sit ne (sinä?), joille kyseiset säännöt ei käy, voi perustaa muita ketjuja omille multishipeille tai liittyä Tumppuun. Muille nuo shippiä koskevat säännöt ihan ok.
Kyllä love -sana olisi niin sopiva jotenkin tähän näkymään. M/S Loveland K&BMä ehdotin uudeksi valtioksi jonne muutetaan, Loveland - sLOVEnia - finLAND. Voishan se olla se, tai sitten M/S Loveboat...? Joku varmaan muistaa sen muinaisen telkkarisarjan
Joo tehdään niin, kun saadaan uusi paatti pystyyn. Hänelle pitää ehdottomasti ilmoittaa ennen K touriaMehän tiedetään Made on Italyn oikea henkilöllisyys, niin häntä voi käydä instassa joku rohkea huhuilemassa, jollei hän muutoin tahdo kyytiin löytää.
Hyvältä kuulostaa.Noh, näistä säännöistä vinguttiin koko aamun, mutta konsensus siitä keskustelusta:
- fiilistely sallittu
- shippaus sallittu
- päähenkilöiden shippaus sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ok
- keskustelu vain julkisuuden henkilöistä, ei yksityishenkilöistä
Hankala äänestää täällä, mutta puolesta/vastaan? Mietteitä?
T. laivanrakentaja
Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
lEih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
KäyEih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
Mulla oli paatti jo melkein vesillä ja sitten tuli tämä ehdotus takavasemmalta, huudelkaa nyt äkkiä viimeiset mielipiteet ennen kuin kastan botskin!Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
Tää kuulostaa loistavalta.Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja
Jooo!Mulla oli paatti jo melkein vesillä ja sitten tuli tämä ehdotus takavasemmalta, huudelkaa nyt äkkiä viimeiset mielipiteet ennen kuin kastan botskin!
T. laivanrakentaja
Kuulostaa hyvältä! <3Eih, rakastuin nyt itse tuohon yhteen ehdotukseen. Jos ketjun nimeksi tulisikin "MS Loverpool - K&B official"?
T. laivanrakentaja