Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä vähän epäilen, ettei emoketjua enää avata, mutta ehkä voidaan odottaa iltaan asti ja katsoa mikä tilanne.
Mielestäni kannattaa odottaa rauhassa, vauvalla ollut tänään aukeamisen jälkeen vielä niin paljon teknisiä ongelmia että siihen taitaa mennä heillä aika eikä palautteiden lukemiseen. Eipä tässä vielä niin hätä ole kun Jokerit lomalla ja Kärtsän kiertue ei vielä alkanut.
 
vierailija
Siellä nyt tuntuu olevan ihan kaikkea. Siis sellaisia miesjunia ainakin niistä tägeistä päätellen ja tuntuu olevan vaikeuksia löytää enää uusista pelkkää K+B. Itse en ole edes tutustunut näihin muihin komboihin. Myös entisiä viisuedustajia tulee vastaan kuten se Chanel ja sitten jopa Ochman on kaivettu jostain.
Mä haen aina kirjoittamalla ihan vain Googleen a3o J B (mutta siis koko nimet kirjainten tilalle) niin löydän aika hyvin ne mitä etsin. Toki nyt juuri tulee tälläkin haulla kinktober-juttuja, mutta kuitenkin vähemmän, ja muuten lähinnä meidän pääpariin liittyvät uusimmasta taakse päin aikajärjestyksessä.
 
vierailija
Mä haen aina kirjoittamalla ihan vain Googleen a3o J B (mutta siis koko nimet kirjainten tilalle) niin löydän aika hyvin ne mitä etsin. Toki nyt juuri tulee tälläkin haulla kinktober-juttuja, mutta kuitenkin vähemmän, ja muuten lähinnä meidän pääpariin liittyvät uusimmasta taakse päin aikajärjestyksessä.
Vinkki: jos on ao3:n asti löytänyt, niin sieltä on helpointa hakea sen shippitägin alta, eli ihan vain valitsemalla sen B/K vaihtoehdon (siellä koko nimillä). Kenoviiva symboloi romanttista suhdetta, & taas platonista suhdetta ao3:ssa. B&K tägin alta pitäisi siis löytyä ihan kaverillisia juttuja, B/K shippijuttuja. Ja jos jotain haluaa suodattaa pois, se onnistui sivupalkin "exclude" toiminnolla, vaikka laittamalla sinne sanan "kinktober".
 
vierailija
Rakastan voimakkaita h-kirjaimia ja suhuässiä, joita on useimmissa osaamissani kielissä, mutta ei mokoma suomessa. Minulle on jopa tullut yhden toisen slaavilaisen kielen opiskelun takia tuollainen korostus kun puhun englantia, siis jos vaikka korostan sanaa heart lauseessa, siitä tulee helposti melkein (k)hhheart (useampi slaaviäidinkielinen ystäväni puhuu enkkua vielä vahvemmin näin). Valitettavasti en silti osaa lausua loppu-h:ta yhtään niin seksysti kuin Boitsu.
Mun mies on Keski-Pohjanmaalta. Siellä tungetaan murteessa h:ta sinne sanojen keskelle vähän joka paikkaan. Rakastan sitä murretta. Ihan eri asia, kuin Etelä-Pohjanmaan murre.
 
vierailija
Mitkä on teidän lempikohtia Joksujen biiseissä? Saa sanoa sellaisia jotka ovat vain livenä, kuten demonihuuto tai Metuljin kitarasoolo, mutta ei kokonaisia biisejä.

Itse tykkään Vem da gresin niistä parista kohdasta, jossa säkeen loppuun tulee h:hon päättyvä sana ja Bojan lausuu ne tosi kivasti, Metuljin kohdasta "Plavajo sanje, nosijo ure najine" (missä biisi nostaa kierroksia etenkin livenä), Barve oceanan ihan alusta, Onan lopussa olevasta rämistelykohdasta ja A sem ti povedalissa monestakin kohdasta.
- Vem da gresissä BBF:lta se, kun Bojan sanoo ennen Janin kitarasooloa Janči!
- Omamljeno telossa (Cvetlicarna) kun Bojan huutaa ilmeisesti keikkapaikan nimen, en tiedä miten se kirjoitetaan, mutta sanoo ikään kuin Cvetke! (Lady SLO, apua?)
- Se miten Dopamin alkaa (soitto siis) BBF:n taltioinnissa. Muutenkin paras veto kyseisestä kappaleesta mielestäni.
- Se miten Gola aloitettiin Nt:lla
- Ne bi smel BBF Bojanin karjunta jossain keskellä biisiä
 
vierailija
Vinkki: jos on ao3:n asti löytänyt, niin sieltä on helpointa hakea sen shippitägin alta, eli ihan vain valitsemalla sen B/K vaihtoehdon (siellä koko nimillä). Kenoviiva symboloi romanttista suhdetta, & taas platonista suhdetta ao3:ssa. B&K tägin alta pitäisi siis löytyä ihan kaverillisia juttuja, B/K shippijuttuja. Ja jos jotain haluaa suodattaa pois, se onnistui sivupalkin "exclude" toiminnolla, vaikka laittamalla sinne sanan "kinktober".
Mä itse asiassa tarkoitin myös mun viestin vinkiksi 😅 Kirjoitin siis juuri siksi, että tuolla perus google haulla saan itse melkein nopeimmin esiin sellaisen itselleni sopivan listan, jossa kaikki k & B jutut, ja sitten voin niitä selaamalla poimia aina sillä hetkellä kiinnostavat ficit. Mutta joo toki hyvä tuoda esiin myös nuo edistyneemmät hakumahdollisuudet 😊
 
vierailija
- Vem da gresissä BBF:lta se, kun Bojan sanoo ennen Janin kitarasooloa Janči!
- Omamljeno telossa (Cvetlicarna) kun Bojan huutaa ilmeisesti keikkapaikan nimen, en tiedä miten se kirjoitetaan, mutta sanoo ikään kuin Cvetke! (Lady SLO, apua?)
- Se miten Dopamin alkaa (soitto siis) BBF:n taltioinnissa. Muutenkin paras veto kyseisestä kappaleesta mielestäni.
- Se miten Gola aloitettiin Nt:lla
- Ne bi smel BBF Bojanin karjunta jossain keskellä biisiä
Mikä on BBF
 
vierailija
Lovely report from Stožice - in Slovenian - but if you are on Chrome, click on rhe three dors on top right and you should be able to find Translate on the dropdown.

Vau, eli bändi soitti encorena encorejen päälle vielä Katrinan? Ihana ele, koska fanithan jäivät konsertin loputtua aivan hulluina huutamaan vain lavan ääreen. JOSubsin live katkesi ennen tuota, mutta siitä viis, hienoa kaikille paikalla olleille saada se lisä-encore!
 

Yhteistyössä