Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Milloin muuten JO Areenakeikka tuli myyntiin? Oliko sitä G alkuun työstämässä? On kyllä liikuttavia noi boitsujen postaukset! Mielettömän hyvää duunia ovat tehneet. Ja sitten vielä meidän K lähtee kohta kiertueelle <3 <3
Mä olen ainakin ihan fiiliksissä, että mitä tässä syksyn / talven aikana vielä tapahtuu.
 
vierailija
Milloin muuten JO Areenakeikka tuli myyntiin? Oliko sitä G alkuun työstämässä? On kyllä liikuttavia noi boitsujen postaukset! Mielettömän hyvää duunia ovat tehneet. Ja sitten vielä meidän K lähtee kohta kiertueelle <3 <3
Mä olen ainakin ihan fiiliksissä, että mitä tässä syksyn / talven aikana vielä tapahtuu.
Jo viime vuonna tuli myyntiin!
 
vierailija
Kinktoberissa on Tillikin taas mukana. Kaikkia siellä paritetaan ja K on paksuna joka toisessa ficissä.
Siellä nyt tuntuu olevan ihan kaikkea. Siis sellaisia miesjunia ainakin niistä tägeistä päätellen ja tuntuu olevan vaikeuksia löytää enää uusista pelkkää K+B. Itse en ole edes tutustunut näihin muihin komboihin. Myös entisiä viisuedustajia tulee vastaan kuten se Chanel ja sitten jopa Ochman on kaivettu jostain.
 
vierailija
Meneeköhän K sloveniaa sitten ens vuonna, koska jos on talvella enemmän aikaa ja eikö ole keikkoja hirveesti.
Me ei tiedetä miten paljon keikkoja K on buukannut talveksi/kevääksi. Luultiinhan jopa että syksylläkin olisi vain muutama keikka eurorundin lisäksi, kunnes se kesärundin lopulla pläjäytti instaan sen syksylistan. Keväällä saataa alkaa jo seuraavan levyn promokiertueet, ja UMK:ssakin se on mukana esiintymässä.
 
vierailija
Heh, emoketju näkyy yhä Vauvan suosituimpien listalla sivun oikeassa reunassa, vaikka se on ollut kiinni jo melkein 2 vrk. Kyllä tuota ketjua ovat varmaan tuhannet randomit käyneet ihmettelemässä, kun se on kuukausikaupalla tuollakin roikkunut, ja Vauvan suosituimmat näkyvät myös jonkun iltsikan sivuilla yms.
 
vierailija
Tänään muuten oli AO3:ssa vähän aikaa yhtä monta Joksut-kategorian fanficciä ja Kärtsä-fanficcia (734 molemmissa). :) Toki monet ficit menevät molempien alle ja kaikkia Joksu-ficcejä ei ole tägätty tuohon kategoriaan.
 

Yhteistyössä