Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Niiden joita B ja M jutustelu häiritsee pitäisi kyllä mennä itseensä ja pohtia vakavasti miksi se ärsyttää niin paljon. Mitä enemmän noilla on merkityksellisiä ihmissuhteita, sen ihanampaa. Ei noita ketään voi varata toisilleen, vapaita ihmisiä.
 
vierailija
Koska paatti on edelleen lukossa ja en ehtinyt Kuopion keikasta laittaa niin laitan tänne. Melkein kaikki oli kyllä jo sanottu mutta mielestäni introa oli muutettu tai se kuulosti omaan korvaani erilaiselta. Olin jo varma että jään sinne jonnekin satojen ihmisten taakse kun pääsin paikalle vasta kun keikan alkuun oli enää jotain tunti tai alle mutta niin vain pääsi ihan vapaasti kävelemään jonnekin vähän yli 5 rivin tuntumaan. Oli muuten elämäni ensimmäinen klubikeikka ikinä mutta tuskin viimeinen. Ja olen se joka kirjoitti joskus kesällä tai alkusyksystä että eipä ole tuntunut tarvetta mennä klubikeikoille ennen tätä prhanan pöyhöstä.

Tarkoitus oli muuten katsella tiiviisti ihan vaan K mutta sitten satuin olemaan jotenkin useampaan kertaan suoraan jaakkojaakon katseen tulilinjalla ja no, sori K, et saanutkaan ihan täyttä huomiota.
Kiitos raportista! 💚
 
vierailija
Mä ymmärrän sua vaikka en kipuilekaan iän tai ulkonäön suhteen. Osittain omat tunteet kumpuaa ihan mahdollisuuksien kadehtimisesta. Aikuistuin lamavuosina eikä todellakaan ollut rahaa eikö aikaa kiertää minkään bändin mukana. Ja olisin todella halunnut, haluaisin edelleen! Tuntuu että koko vuoden söösti johonkin festarilippuun ja jos sitten oli töitä, niistä ei ollut varaa pyytää lomapäiviä sitä festaria varten. Yleensä ei ollut töitä, kun niitä nyt vaan ei ollut. Tän fandomin kohdalla on tullut varsinkin twitterissä vastaan useampia parikymppisiä jotka tosiaan pystyvät käymään useilla perökköisillö keikoilla ympäri eurooppaa. Se kirvelee. Mulla ei vieläkään ole sellaista mahdollisuutta.
Mä olin jotenkin lukossa nuorena, en osannut kuvitella itseäni kiertämässä festareilla. Nyt kun olen avoimempi ja haluaisin mennä, lapset on aikuisia, olen liian vanha ja ruma. Vai olenko? Huomasin äsken kaappeja siivotessa, että passi on vanhentunut. Sloveniaan matkustaessa tarvitsee varmaan passin nykyisinkin? Mielialat kyllä vaihtelee Slovenian matkan suhteen, hullu vai ennakkoluuloton ja utelias.
 
Jan's Turtle has finally arrived at the destination and he now also wrote a little thank you note on his IG :D

"when I bought my first guitar, the salesman jokingly told me to come back, when I'm playing to sold out arenas. perhaps I should pay him a visit

so Grateful for these guys, our crew and everyone who supports our journey ♥"
 
vierailija
Janin uusi postaus
 
vierailija
Mä olin jotenkin lukossa nuorena, en osannut kuvitella itseäni kiertämässä festareilla. Nyt kun olen avoimempi ja haluaisin mennä, lapset on aikuisia, olen liian vanha ja ruma. Vai olenko? Huomasin äsken kaappeja siivotessa, että passi on vanhentunut. Sloveniaan matkustaessa tarvitsee varmaan passin nykyisinkin? Mielialat kyllä vaihtelee Slovenian matkan suhteen, hullu vai ennakkoluuloton ja utelias.
No käypä muutamalla festarilla, niin huomaat, ettei siellä kaikki mitään missejä ja parikymppisiä ole.
 
vierailija
Janin uusi postaus
Ihana Jan! ❤
 
Mä olin jotenkin lukossa nuorena, en osannut kuvitella itseäni kiertämässä festareilla. Nyt kun olen avoimempi ja haluaisin mennä, lapset on aikuisia, olen liian vanha ja ruma. Vai olenko? Huomasin äsken kaappeja siivotessa, että passi on vanhentunut. Sloveniaan matkustaessa tarvitsee varmaan passin nykyisinkin? Mielialat kyllä vaihtelee Slovenian matkan suhteen, hullu vai ennakkoluuloton ja utelias.
You don't need passport, ID card is enough. :) Welcome!
 
vierailija
Kerään BTW täälläkin listaan kamaa jotka voin sitten salaisessa rituaalissa luovuttaa LG:lle lisättäväksi pyhiin kirjoihin. :) Foorumit ja imperiumit kaatuvat, mutta lista 4ever!

T: Bootleg-listatar
 
vierailija
Mä olin jotenkin lukossa nuorena, en osannut kuvitella itseäni kiertämässä festareilla. Nyt kun olen avoimempi ja haluaisin mennä, lapset on aikuisia, olen liian vanha ja ruma. Vai olenko? Huomasin äsken kaappeja siivotessa, että passi on vanhentunut. Sloveniaan matkustaessa tarvitsee varmaan passin nykyisinkin? Mielialat kyllä vaihtelee Slovenian matkan suhteen, hullu vai ennakkoluuloton ja utelias.
Se on vaan omassa päässä. Itsekkään ole ennen käynyt keikoilla mutta nyt on ollut kyllä pakottava tarve päästä noille K keikoilla, JO jäi välistä. Ja niillä keikoilla on oikeasti ollut kaikenikäisiä ja näköisiä ja itsekkään en edes silleen katsele muita ja silti nämä on jääneet mieleen. Siinä ihmisjoukossa en kiinnitä huomiota muihin kuin ihan lähellä oleviin ja muu huomio menee artistiin. Jos keikalla on satoja ihmisiä niin muistan niistä ehkä parisen kymmentä hyvällä tuurilla eikä siellä kukaan arvostele ketään.
 
vierailija
Voin vakuuttaa, että ei mun K/B fiilistely tai shippaus ole mihinkään menossa, vahvistuu vain päivä päivältä. 😅 Niille, jotka uskoi ihan muiden asioiden ottavan vallan tossa ketjussa, joka on tehty heidän yhteytensä fiilistelyyn.
 
vierailija
K&T-shippaus ei ole kyllä erityisen marginaalista, vähemmän suosittua kuin K&B, mutta esim. AO3:een tulee säännöllisesti ficcejä. ITse en sitä shippaa eikä kiinnosta, joskaan ei haittaakaan, mutta vähän outoa vääntää sitä marginaaliseksi. Tumpussakin törmään usein Tommy-kamaan K&B-juttujen alla.
 
vierailija
K&T-shippaus ei ole kyllä erityisen marginaalista, vähemmän suosittua kuin K&B, mutta esim. AO3:een tulee säännöllisesti ficcejä. ITse en sitä shippaa eikä kiinnosta, joskaan ei haittaakaan, mutta vähän outoa vääntää sitä marginaaliseksi. Tumpussakin törmään usein Tommy-kamaan K&B-juttujen alla.
Jos katsoo ao3 ficcien määrää niin aika vähän Tommy ficcejä kuitenkin suhteessa K&B
 

Yhteistyössä