Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta millä ihmeen oikeudella sinä määrittelet mikä kuuluu ketjuun ja mikä ei? Jos jonkun bojaniin liittyvöt fiilikset pyörii Martinin ympärillä niin mitä sitten? Ei se ole kiusaamista tai trollaamista. Puhu sinä sitten jostain sinua kiinnostavasta aiheesta ja hyppää tylsien asioiden yli.
Henkilö itse on kahdesti kieltänyt shippaamisen
 
@LadySLO:) this guy is the Finnish version of Bojan ☺ He is the one who Käärijä chose to kiss in a UMK interview. Robin has been famous since he was 13. First singing in Finnish, then English and now some Finnish again. He has done advertising campaigns, had his own tv show and visited many tv shows. He is really happy and polite guy, but he is a pop star not a rock star like Bojan!

Yep, I see similarities! :)
 
vierailija
Jos emoalus ei aukea olisko hyvä perustaa kaksi ketjua? Vaikka Amorella & Jankkarella. Amorellalla sellainen love & peace meininki, että saa seilata niin kuin huvittaa ja ketään ei kiusata. Laivalta löytyy myös kylmiö, horny jail ja pelastusveneitä. Sitten Jankkarellalla voi kirjoitella esim Aito ja Aina Alapeukku muiden samanhenkisten kanssa?
Epäilen, että toinen poistuisi nopsaan ja se voisi hyvinkin olla se kivempi ketju.
 
@LadySLO:) this guy is the Finnish version of Bojan ☺ He is the one who Käärijä chose to kiss in a UMK interview. Robin has been famous since he was 13. First singing in Finnish, then English and now some Finnish again. He has done advertising campaigns, had his own tv show and visited many tv shows. He is really happy and polite guy, but he is a pop star not a rock star like Bojan!

I've never seen that kiss. 😅Would you have the link to that interview?
 
vierailija
No toi on nimenomaan mun pointti. Ketju sisältää myös shippausta, ja se on se shippaus, joka selvästi aiheuttaa ihmisissä ymmärrysvaikeuksia. Ja tämä "fiilistely" nyt muutenkin on aika hämärä termi, niin ihmiset sitä käyttää sitä oikeuttamaan spekuloinnin jostain B ja Martinin romanttisista väleistä, minkä ei todellakaan pitäisi kuulua ketjuun.
Perusta sinä uusi ketju pelkälle shippaukselle ja anna meidän fiilistelijöiden fiilistellä. Se ei ole meille vaikea termi ollenkaan.

Ja juu, minäkin shippaan edelleen. Joka kerta yläpeukutan kun sitä gallupoidaan. Siitä huolimatta olen emoaluksella ensisijaisesti fiilistelemåssä.
 
vierailija
Perusta sinä uusi ketju pelkälle shippaukselle ja anna meidän fiilistelijöiden fiilistellä. Se ei ole meille vaikea termi ollenkaan.

Ja juu, minäkin shippaan edelleen. Joka kerta yläpeukutan kun sitä gallupoidaan. Siitä huolimatta olen emoaluksella ensisijaisesti fiilistelemåssä.
Näitä tuota "myös" sanaa mun tekstissä? Mä fiilistelen siinä missä muutkin enkä missään nimessä pyöri ketjussa vain shippaamassa, mutta tämä shippaukseen liittyvä osa-alue on selvästi hankala joillekin ymmärtää. Ja nyt lopetan aiheesta puhumisen, koska selvästi en saa esitettyä asiaani niin, että ihmiset sen ottaisivat vastaan.
 
vierailija
Jos emoalus ei aukea olisko hyvä perustaa kaksi ketjua? Vaikka Amorella & Jankkarella. Amorellalla sellainen love & peace meininki, että saa seilata niin kuin huvittaa ja ketään ei kiusata. Laivalta löytyy myös kylmiö, horny jail ja pelastusveneitä. Sitten Jankkarellalla voi kirjoitella esim Aito ja Aina Alapeukku muiden samanhenkisten kanssa?
Jos jotain voisi toivoa niin sitä että nämä Aidon, Ainan, trollien ja ankkeuttajien huutelut voisi loppua. Eivät tuo mitään sisältöä ketjuun.
 
vierailija
Henkilö itse on kahdesti kieltänyt shippaamisen
Emoaluksella on poistetussa myös varmaan kymmenittäin niitä viestejä joissa on pohdittu asiaa vain bojanin kannalta. Ei siis edes shipattu vaan mietitty millaisia tunteita nimenomaan b:llä on ollut m:a kohtaan, miten se on vaikuttanut heidän välein ja b:n hyvinvointiin jne. Mikä tässä on väärin? Kun tuntuu että tässä nyt tosi tiukasti rajataan nimenomaan martin ja toisaalla tommy ulos keskusteluista, vaikka niihin ei edes liittyisi shippaamista.
 
vierailija
Emoaluksella on poistetussa myös varmaan kymmenittäin niitä viestejä joissa on pohdittu asiaa vain bojanin kannalta. Ei siis edes shipattu vaan mietitty millaisia tunteita nimenomaan b:llä on ollut m:a kohtaan, miten se on vaikuttanut heidän välein ja b:n hyvinvointiin jne. Mikä tässä on väärin? Kun tuntuu että tässä nyt tosi tiukasti rajataan nimenomaan martin ja toisaalla tommy ulos keskusteluista, vaikka niihin ei edes liittyisi shippaamista.
Bojanin romanttisten tunteiden pohtiminen Martinia kohtaan ei ole shippaamista, niinkö yrität tässä sanoa...? Eikös se tunteiden pohtiminen juurikin ole shippausta?
 
vierailija
Muukin ihmetyttää että vain tietyt tyypit aiheuttaa niin suurta närää. Kaiken maailman ladoja ja muita on siedetty kaulailemassa bojania, mutta sitten entinen bändikaveri on täysin kielletty puheenaihe. En tosiaan ole tajunnut että osa kaipaa enemmän sääntöjä ja rajoituksia, kun itse olen ollut lähinnä ärsyyntynyt juuri niistä keskusteluista, joissa jankataan siitä mistä kenenkin mielestä ei saa puhua
 
vierailija
Täähän kuulostaa suorastaan raamatulliselta. En ole tyyppiä kenenkään kanssa shipannut mutta en ole myöskään missään näitä kieltoja nähnyt. Saisko jo vihdoin linkkiä, kuvakaappuksia, edes jotain?
Sellaista kieltoa ei ole esitetty missään. Sitä vain yritetään tuutata totuutena. Myöskään M ei ole yksityishenkilö, hän juuri sanoi haastattelussa että on joksujen kuudes jäsen vaikka ei näy lavalla.
 

Yhteistyössä