Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ainakin jään laivasta jos tulee tiukat shippausvelvoitteet. Fiilistely on ollut paljon muutakin ja näiden kahden keskinöiset välit vain yksi hauska osa kokonaisuutta.
Mä oon viime aikoina ollut mukana paljon vähemmän just siks, että ottaa päähän, kun tohon ketjuun pitää tunkea muita noita päähenkilöihin liittyviä sjhippejä. Joten luultavasti lähtisin, jos siihen ei tulis muutosta.
 
vierailija
Mä en taas käsitä, että joudutaan luomaan säännöt jotakin hupiketjua varten, koska aikuiset ihmiset eivät kestä muiden mielipiteitä ja ajatuksia. Itselleni joku Martin on täysin yhdentekevä, mutta en mä jaksa mitään tiukasti rajattuja sääntöjäkään. Se vasta nokitteluksi sitten menee.
 
vierailija
Tosi iso osa B/M shippaukseen näkemistäni viesteistä on ollut luokkaa "tottakai on paljon läheisempi sille kuin K" tms, tai muuta vastaavaa toisen parivaljakon alasvetoa.
No tossa on jo ylitulkinnalla iso rooli. Vuosikausia kestänyt läheinen ystävyys, aikuiseksi kasvaminen yhdessä, yhteinen bändi, yhteinen kämppä jne ovat niin selkeitä merkkejä läheisyydestä, että sen toteaminen ei ole sen kummemmin shippausta kuin toisen parivaljakon alasvetoakaan.
 
vierailija
Tosi iso osa B/M shippaukseen näkemistäni viesteistä on ollut luokkaa "tottakai on paljon läheisempi sille kuin K" tms, tai muuta vastaavaa toisen parivaljakon alasvetoa.
Ehkä sitä voi ajatella myös niin että ketjuun on kirjoitellut paljon ihmisiä jotka haluaa vetää näiden muut ihmissuhteet alas. Eli se ajatus että K:sta olisi tullut yhtäkkiä tärkein B:n ihmissuhde saattaa ärsyttää koska se on niin utopistista.
 
vierailija
No tossa on jo ylitulkinnalla iso rooli. Vuosikausia kestänyt läheinen ystävyys, aikuiseksi kasvaminen yhdessä, yhteinen bändi, yhteinen kämppä jne ovat niin selkeitä merkkejä läheisyydestä, että sen toteaminen ei ole sen kummemmin shippausta kuin toisen parivaljakon alasvetoakaan.
Joo ois pitänyt tarkentaa, puhun shippaukseen liittyvistä viesteistä.
 
vierailija
Ehkä sitä voi ajatella myös niin että ketjuun on kirjoitellut paljon ihmisiä jotka haluaa vetää näiden muut ihmissuhteet alas. Eli se ajatus että K:sta olisi tullut yhtäkkiä tärkein B:n ihmissuhde saattaa ärsyttää koska se on niin utopistista.
Miksi ihmeessä silloin kirjoittelee edes ketjuun, jonka fokus on K&B?? Tätä mä en vain jaksa käsittää.
 
vierailija
Joo, eri asia pohtia tuota yleistasolla vs. haaveilla siitä, että B ja M ovat avopari. Toinen nyt on ihan selvästi shippausta, ja sitä on ollut (mututuntumalla) ärsytysmielessä ketjussa.
Mutta eihän se ole mitään haaveilua vaan se on pohdintaa voisiko näin olla. Ja miksipä ei olisi voinut. Tuo ei ole shippaamista vaan keskustelua mahdollisesta asiasta.
 
vierailija
Mutta eihän se ole mitään haaveilua vaan se on pohdintaa voisiko näin olla. Ja miksipä ei olisi voinut. Tuo ei ole shippaamista vaan keskustelua mahdollisesta asiasta.
Kuinka monta kertaa pitää todeta, että shippaus on haaveilua kahden henkilön romanttisista väleistä. Jos spekuloit romanttisista väleistä, shippaat. Ja B/M shippaus ei nyt todellakaan kuulu K/B ketjuun. Sille voi perustaa oman palstansa.
 
vierailija
Kuinka monta kertaa pitää todeta, että shippaus on haaveilua kahden henkilön romanttisista väleistä. Jos spekuloit romanttisista väleistä, shippaat. Ja B/M shippaus ei nyt todellakaan kuulu K/B ketjuun. Sille voi perustaa oman palstansa.
Edelleenkin tuo EI ole shippausta vaan pohdintaa. Kukaan ei tiedä onko B ja M olleet avopari, et sinäkään.
 
vierailija
Hemmetti, pitääkö tästä nyt järjestää äänestys, että selviää, kuinka moni sallisi B/M ja K/T shippauksen K/B-ketjussa. Ihan absurdilta kuulostaa mun korvaan, että pitää vääntää näistä termeistä.
Edelleenkin tuo EI ole shippausta vaan pohdintaa. Kukaan ei tiedä onko B ja M olleet avopari, et sinäkään.
Se on shippausta! Se on spekulaatiota romanttisista väleistä! Jessus, googleta nyt se termi.
 
vierailija
Miksi ihmeessä silloin kirjoittelee edes ketjuun, jonka fokus on K&B?? Tätä mä en vain jaksa käsittää.
Mä olen emoaluksella kirjoitellut varmasti satoja viestejä ja harvassa niistä olen shipannut näitä kahta. Olen kyllä osallistunut keskusteluihin joissa pohditaan miten ne katsoivat toisiaan ja miten muut suhtautuivat heihin jne mutta en kyllä ile elänyt mitään kuukausien mittaista fanficciä. Se on kaikki ollut puhtaasti leikittelyä. Fokus on toki koko ajan ollut k ja B, mutta välillä enemmän pelkkä k ja välillä taas sitten b. Vaikka heidän tarinansa kietoutuu toisiinsa, en kyllä sellaista käsitä että ketään muita heidän saagaansa ei mahtuisi.
 
vierailija
Ymmärrättekö te jotkut nyt ollenkaan eron.

1. Uuh, B & M ovat varmasti suhteessa, haaveilen ja kirjoitan ficcejä.

2. Mietiskelen voisiko B ja M olla avopari, tämä on normaalia mietintää eikä mitään haaveilua.
 
vierailija
No tämä nyt on vain jonkun luoma oma sääntö.
Sitten me ollaan taas siinä pisteessä, että joku poistelee kaiken Martiniin liittyvän. (En minä, vaikka tämän väännön periaattella ehkä vaikuttaisi siltä.) Martin aiheuttaa jollekin ihan ylettömän paljon angstia, niin ihan oikeasti voisi mukavuuden nimissä jättää tuollaiset pohdinnat hänen yksityiselämästään ja B/M romanttisista väleistä pois.
 
vierailija
Sitten me ollaan taas siinä pisteessä, että joku poistelee kaiken Martiniin liittyvän. (En minä, vaikka tämän väännön periaattella ehkä vaikuttaisi siltä.) Martin aiheuttaa jollekin ihan ylettömän paljon angstia, niin ihan oikeasti voisi mukavuuden nimissä jättää tuollaiset pohdinnat hänen yksityiselämästään ja B/M romanttisista väleistä pois.
Mun mukavuuden nimissä siitä pitää voida jutella.
 

Yhteistyössä