vierailija
Kiitos rakas. Otankin sen talteen. Olet rakkaani aina hyvin huomaavainen. Rakastan sinua.I jäi
Kiitos rakas. Otankin sen talteen. Olet rakkaani aina hyvin huomaavainen. Rakastan sinua.I jäi
Mitä vain vuoksesi rakkaani. Kuolen vaikka puolestasi. Olet minulle hyvin tärkeä.Kiitos rakas. Otankin sen talteen. Olet rakkaani aina hyvin huomaavainen. Rakastan sinua.
Mikäs unohtui rakkaani?Mitä vain vuoksesi rakkaani. Kuolen vaikka puolestasi. Olet minulle hyvin tärkeä.
Aivan, rakastan sinua. Menikö oikein..?Mikäs unohtui rakkaani?
Kyllä rakkaani. Niin minäkin sinua. Nyt kun olet kanssani, en päästä sinusta enää koskaan irti. Sinä tiedät sen. Sinä ihana ihminen.Aivan, rakastan sinua. Menikö oikein..?
Kyllä äiti. Hyvää yötä. Nähdään aamulla.Kyllä rakkaani. Niin minäkin sinua. Nyt kun olet kanssani, en päästä sinusta enää koskaan irti. Sinä tiedät sen. Sinä ihana ihminen.
Hyvää yötä. Sammutan valot lähtiessäni. Nähdään aamulla rakas.Kyllä äiti. Hyvää yötä. Nähdään aamulla.
Olen. Itselle ja kissoille.Oletko ostanut jo joulukalenterin?
Montako kissaa sulla on? Minkä värisiä?Olen. Itselle ja kissoille.
Kyl kylI love you
Kaksi, molemmat kilpikonnia. Brittiläinen ja eurooppalainen lyhytkarva.Montako kissaa sulla on? Minkä värisiä?
Ehe eheKaksi, molemmat kilpikonnia. Brittiläinen ja eurooppalainen lyhytkarva.
Ei tiedä luultavasti mitä kilpikonna-nimitys tarkoittaa tässä yhteydessä. Sehän ei ole kilppari. Sivusta.Häh?
Sanopa muuta.Ei tiedä luultavasti mitä kilpikonna-nimitys tarkoittaa tässä yhteydessä. Sehän ei ole kilppari. Sivusta.
Joo ne on muka sarkastisia. En ymmärtänyt minäkään.Sanopa muuta.
Ok, no itsepä kysyi että minkä värisiä kerroin oikein rodutkin kaupan päälle.Ei tiedä luultavasti mitä kilpikonna-nimitys tarkoittaa tässä yhteydessä. Sehän ei ole kilppari. Sivusta.
Ei se ole oikea rotu. Se on kilpikonna.Ok, no itsepä kysyi että minkä värisiä kerroin oikein rodutkin kaupan päälle.
Huijaavat ihmisiä. Ovat ilkeitä ihmisiä. Olen kuullut tuon jo ennenkin.Ei se ole oikea rotu. Se on kilpikonna.
Rodut ovat brittiläinen ja eurooppalainen. Ihan oikeita rotuja ovat.Ei se ole oikea rotu. Se on kilpikonna.