vierailija
Alkaa kirjaimella SKaivattusi nimi?
Alkaa kirjaimella SKaivattusi nimi?
Kiitos. Ikäloppu.Tottakai. Terveisiä Helsinkiin. Onko sekin jo yli-ikäinen?
Jos ikä on loppu niin mitä tehdä loppu helvetin elämä?Kiitos. Ikäloppu.
En itse elä järjelle. Tietenkin täytyy huomioida sekin, mutta jää paljon mahdollisuuksia kokematta jollei välillä heittäydy ja anna tunteen vielä.Mitä järkeä tässä sitten on?
missä?Meillä oli kivaa. Kerroit kuinka ei oo ollut samanlaista aamua. Lämmittää mieltä, sillä olit mulle taivas edes tuon yhden yön ja aamun. Kaikkea hyvää sulle.
Viikonloppuna Tampereellamissä?
Olen odottanut 10 vuotta eikä mitään edistystä ole tapahtunut. On pakko alkaa ajattelemaan järjellä....En itse elä järjelle. Tietenkin täytyy huomioida sekin, mutta jää paljon mahdollisuuksia kokematta jollei välillä heittäydy ja anna tunteen vielä.
Joten, järkeä tai ei, tykkään sinusta kuitenkin.
Täällä mä oon, vieläkin sun!Missä olet valonkantajani?
Valittelet vaan että elämäntilanne on tämä ja voi harmi.... Ei sinulla ole aikomustakaan tehdä muutosta.Olen odottanut 10 vuotta eikä mitään edistystä ole tapahtunut. On pakko alkaa ajattelemaan järjellä....
En luottaisi miehen hoitavan talousasioita. Olen aina hoitanut itse omanikin.Naisen palkkapussi sais mennä suoraan miehen tilille, josta mies jakaisi tarpeen mukaan naiselle ja sitä kautta ohjaisi naisen rahankäyttöä.
Sanna?Alkaa kirjaimella S
Mistäpäin?Kaivattusi nimi?
Itsellä Ville
Tuota ei kyllä uskota.En luottaisi miehen hoitavan talousasioita. Olen aina hoitanut itse omanikin.
Parempi uskoa. Talousasiat hoitaa alan ammattilainen kotonakin. Mies nauttii helposta elämästä sekä täyshoidosta. Aivan, sehän olikin onneksi jo mennyttä aikaa se. Hahhah.Tuota ei kyllä uskota.
On se tottakai tottakai totta.Tuota ei kyllä uskota.
Syö parsaa.Hyvät yöt mammoille
Muru. Nuku hyvin sinäkin.Kauniita unia muruseni.