Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä tulkinta minua aina vähän ihmetyttää, että B olisi yksipuolisesti ihastunut. Jos on ihastunut, rakastunut, miten voi olla niin hehkuva, kun ihan omin silmin näkee, että toinen on varattu?
Mua kans jo häiritsee lukea ficcejä, joissa se ihastunut ja ”tarvitseva” on Bojan johon sitten K vastaa.
Kun nyt juuri oma pää on niin, että Kärtsä se on hulluna ikävästä Bojaniin ja B himmailee vähän, koska toinen on varattu (ei sikdi, ettei kiinnostaisi).
Mulle tuli eilen jopa mieleen, että K mourusi silloin heinäkuun alussa lavapusuilla ym ja housukuvalla, koska sillä oli niin kova ikävä Bojania! Se vain näytti vähän ympäriinsä jaellulta fan serviceltä. Mutta sit se loppui. (aikalailla housukuvaan).
Mun mielestä Jere on ihastunut, vähintäänkin, mutta ei halua luopua gf:stään ja Bojan sen takia on nyt brother zonella.
Ikävä on varmasti molemmin puolista. Jopa Kris laski nyt tuossa haastattelussa, että he eivät olleet nähneet K:ta 3 kuukauteen. (Aika jännä muuten, eli siis 20.6. jälkeen? Laskiko hän Bojanin reissusta sen? Vissiin.)
 
vierailija
Mua kans jo häiritsee lukea ficcejä, joissa se ihastunut ja ”tarvitseva” on Bojan johon sitten K vastaa.
Kun nyt juuri oma pää on niin, että Kärtsä se on hulluna ikävästä Bojaniin ja B himmailee vähän, koska toinen on varattu (ei sikdi, ettei kiinnostaisi).
Mulle tuli eilen jopa mieleen, että K mourusi silloin heinäkuun alussa lavapusuilla ym ja housukuvalla, koska sillä oli niin kova ikävä Bojania! Se vain näytti vähän ympäriinsä jaellulta fan serviceltä. Mutta sit se loppui. (aikalailla housukuvaan).
Mun mielestä Jere on ihastunut, vähintäänkin, mutta ei halua luopua gf:stään ja Bojan sen takia on nyt brother zonella.
Ikävä on varmasti molemmin puolista. Jopa Kris laski nyt tuossa haastattelussa, että he eivät olleet nähneet K:ta 3 kuukauteen. (Aika jännä muuten, eli siis 20.6. jälkeen? Laskiko hän Bojanin reissusta sen? Vissiin.)
Onkohan niillä ollut sellaisiakin videopuheluita, missä on muitakin JO kundeja mukana? Kaikki äänessä ja söpöinä kertomassa kuulumisia 😍
 
vierailija
Kaikkien vauvapalstan jumalien kautta toivon että se emoketju aukeaa pian. En kestä tuota menoa tuolla tekopyhässä Kääriä-ketjussa, ja uutta ketjua vauvalle on turha tehdä ennen kuin varmistuu, että emoalus ei todellakaan tule enää aukeamaan.
 
vierailija
Mua kans jo häiritsee lukea ficcejä, joissa se ihastunut ja ”tarvitseva” on Bojan johon sitten K vastaa.
Kun nyt juuri oma pää on niin, että Kärtsä se on hulluna ikävästä Bojaniin ja B himmailee vähän, koska toinen on varattu (ei sikdi, ettei kiinnostaisi).
Mulle tuli eilen jopa mieleen, että K mourusi silloin heinäkuun alussa lavapusuilla ym ja housukuvalla, koska sillä oli niin kova ikävä Bojania! Se vain näytti vähän ympäriinsä jaellulta fan serviceltä. Mutta sit se loppui. (aikalailla housukuvaan).
Mun mielestä Jere on ihastunut, vähintäänkin, mutta ei halua luopua gf:stään ja Bojan sen takia on nyt brother zonella.
Ikävä on varmasti molemmin puolista. Jopa Kris laski nyt tuossa haastattelussa, että he eivät olleet nähneet K:ta 3 kuukauteen. (Aika jännä muuten, eli siis 20.6. jälkeen? Laskiko hän Bojanin reissusta sen? Vissiin.)
MIssä haastattelussa Kris noin sanoi? Aika jännä jos tuossa olisi paljastunut että K onkin käynyt Sloveniassa noin 3kk sitten. Juhannuksena tosin taisi olla ne mökkistoorit. Ja ei en usko että olisi käynyt salaisesti.
 
vierailija
Kun malttaa irrottaa katseensa päähenkilöistä, huomaa,että tämä on kyllä hyvä ccc, jossa näkee Härtsän 💛 ottavan kontaktia Juren ja Krisin kanssa, ja Krisin iloisen osallistumisen. 🧡 Nacekin niin iloisena. Ystävyys on kyllä vipitöntä kaikkien kesken.
 
vierailija
Minulla on aina ollut pieni epäilys, että olisi käynyt salaa? Enpä tiedä, ehkei kuitenkaan
Ei varmasti ole käynyt K salaa Sloveniassa. K on niin addiktoitunut someen ja tunnetusti ei osaa julkaista mitään etu- tai jälkikäteen, vaan julkaisee aina reaaliajassa kaiken. Hän olisi varmasti julkaissut jotain stooreja, jos olisi Sloveniassa käynyt. Itse asiassa K:n some on niin täynnä julkaisuja, että meillä on suunnilleen aikajana hänen jokapäiväisestä elämästään. Ei ole mitään aukkoa, jolloin hän olisi voinut siellä salaa käydä.
 
vierailija
Kaikkien vauvapalstan jumalien kautta toivon että se emoketju aukeaa pian. En kestä tuota menoa tuolla tekopyhässä Kääriä-ketjussa, ja uutta ketjua vauvalle on turha tehdä ennen kuin varmistuu, että emoalus ei todellakaan tule enää aukeamaan.
Annetaan vähän armoa heille. Siellä on varmaan osa kirjoittajista edelleen närkästyneitä siitä, että he joutuivat T&K jutustelun takia lähtemään emoketjusta pois. Eiköhän huomenna puhalla taas uudet tuulet.
 
vierailija
Ei varmasti ole käynyt K salaa Sloveniassa. K on niin addiktoitunut someen ja tunnetusti ei osaa julkaista mitään etu- tai jälkikäteen, vaan julkaisee aina reaaliajassa kaiken. Hän olisi varmasti julkaissut jotain stooreja, jos olisi Sloveniassa käynyt. Itse asiassa K:n some on niin täynnä julkaisuja, että meillä on suunnilleen aikajana hänen jokapäiväisestä elämästään. Ei ole mitään aukkoa, jolloin hän olisi voinut siellä salaa käydä.
Luultavasti se olisi jo paljastunut jokatapauksessa kun K olisi lörpötellyt jotain aiheesta jossain. Ja se keikkatahtihan oli muutenkin niin älytön että en usko minäkään. Aika on vaan haalistanut omia muistoja niistä keikkojen määristä jne.
 
vierailija
Kaikkien vauvapalstan jumalien kautta toivon että se emoketju aukeaa pian. En kestä tuota menoa tuolla tekopyhässä Kääriä-ketjussa, ja uutta ketjua vauvalle on turha tehdä ennen kuin varmistuu, että emoalus ei todellakaan tule enää aukeamaan.
Varmaan tällä systeemillä mennään huomiseen saakka, kunnes nähdään mikä on emoketjun kohtalo päivityksen jälkeen. Jos pysyy lukittuna, niin uutta ketjua pystyyn vaan.
 
vierailija
Olikohan kuinka moni pyytänyt aikaisemmin ketjun avautumista? Nyt taisi yksi ilmoittaa pyytäneensä avaamista, mutta onkohan aikaisemmilla kerroilla useampi laittanut viestiä asiasta ja siksi ketju on avattu nopeammin? Vai onkohan tämä nyt kiinni vain siitä päivityksestä...
 
vierailija
Varmaan tällä systeemillä mennään huomiseen saakka, kunnes nähdään mikä on emoketjun kohtalo päivityksen jälkeen. Jos pysyy lukittuna, niin uutta ketjua pystyyn vaan.
Olikohan kuinka moni pyytänyt aikaisemmin ketjun avautumista? Nyt taisi yksi ilmoittaa pyytäneensä avaamista, mutta onkohan aikaisemmilla kerroilla useampi laittanut viestiä asiasta ja siksi ketju on avattu nopeammin? Vai onkohan tämä nyt kiinni vain siitä päivityksestä...
 
vierailija
Kaikkien vauvapalstan jumalien kautta toivon että se emoketju aukeaa pian. En kestä tuota menoa tuolla tekopyhässä Kääriä-ketjussa, ja uutta ketjua vauvalle on turha tehdä ennen kuin varmistuu, että emoalus ei todellakaan tule enää aukeamaan.
Sama. Ensin oli että tulkaa tänne, meillä on kaikki sallittua paitsi yksityishenkilöt ja nyt kun tultiin niin muusta ei keskustellakaan kuin siitä että toivottavasti poistutte. Ollaan vissiin semmoine pyörremyrsky kun saavutaan että osaa hirvittää.

Joskus ne ajat on ollut parhaimpia siellä pääketjussa kun yhdet keskustelevat yhdestä asiasta, toiset toisesta ja kolmannet vetävät vitsiä välii. Ei aina tiedä että mihin sitä vastaisi ensin.
 
vierailija
Yksi ainakin oli pyytänyt nyt emoketjun avaamista, mutta mietin, että onko aikaisemmilla kerroilla useampi laittanut viestiä asiasta? Onkohan se auttanut edellisillä kerroilla ketjun avaamista? Vai johtuuko tämä pitkä viive nyt vain siitä päivityksestä.
 
vierailija
Kaikkien vauvapalstan jumalien kautta toivon että se emoketju aukeaa pian. En kestä tuota menoa tuolla tekopyhässä Kääriä-ketjussa, ja uutta ketjua vauvalle on turha tehdä ennen kuin varmistuu, että emoalus ei todellakaan tule enää aukeamaan.
Mitä jos emoketju vauvalla ei enää aukeakaan...? Pitääkö tässä perustaa ihan oma sivusto tälle asialle, ettei tarvitse pelätä "kodin" menettämistä. Ihan hölmöä, mutta olo on vähän kuin ei olisi kotia.
 
vierailija
Kun malttaa irrottaa katseensa päähenkilöistä, huomaa,että tämä on kyllä hyvä ccc, jossa näkee Härtsän ottavan kontaktia Juren ja Krisin kanssa, ja Krisin iloisen osallistumisen. Nacekin niin iloisena. Ystävyys on kyllä vipitöntä kaikkien kesken.
Onko millään muulla bändillä tälläista hahmoa jolla ei ole mitään tekemistä itse musiikin kanssa mutta ei se ole mikään taustatanssijakaan. Sillä ei ole oikein mitään focusta mutta sitten kuitenkin on.
 

Yhteistyössä