Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hauska uusi ficci, jossa muilta Joksuilta menee keikka-autossa hermot. https://archiveofourown.org/works/50694910
Harmittaa kun joku oli tehnyt tuosta dialogista täydennetyn version, joka ei siis ollut pelkkää dialogia ja oli ihan lihaa luidenkin päällä siinä fikissä, mutta ilmeisesti se ehti poistua jo, koska kirjoittaja ei ollut pyytänyt lupaa tuon dialogin uusiokäyttöön. Ymmärrettävää ja silti harmittaa, koska se versio oli mun mielestä paljon parempi.
 
vierailija
Heiltä kysyttiin myös aikovatko äänittää ccc:n yhdessä K:n kanssa, niin vastasivat että todennäköisesti eivät ja sillä äänensävyllä, ettei todellakaan.

Paikalla oli Kris, Jan ja Nace. Nämä vaan aamulla ehkä näitä lukeville tiedoksi.
Siis oliks tää haastattelu enkuksi? Onko se vielä kuunneltavissa jossain? Olen kipeä niin nukahdin eilen jo ysiltä :(
 
vierailija
Heiltä kysyttiin myös aikovatko äänittää ccc:n yhdessä K:n kanssa, niin vastasivat että todennäköisesti eivät ja sillä äänensävyllä, ettei todellakaan.

Paikalla oli Kris, Jan ja Nace. Nämä vaan aamulla ehkä näitä lukeville tiedoksi.
Kris puhui tosi ihanasti Ksta.💚 Kuten joku sanoi, niin vihje oli, että Suomen keikoilla sitten ccc!💙 Sanoi (?) mielestäni tuohon levytykseen, että eivät he tee, että Lord of the Lost on jo tehnyt.
 
vierailija
Mielenkiintoinen kirjoitus, koska olen nyt vasta alkanut olla hiukan samaa mieltä. Eli että Kärtsä se ihastui Bojaniin viisuissa.
Mulle vahvin osoitus Bojanin tunteista oli kun se tuli Helsinkiin, mutta nyt mietin, että tuliko se sittenkin pääasiassa promoamaan Joksuja? Esim. Gregorin kannustamana.
En osaa nähdä Bojania gigolona, ja monet videot, joissa se on ilman Kärtsää ovat melkein paljastavampia, kuin joissa se on K:n kanssa. Sanoi että ihmisilä on kesäleiri-ihastus… se kun se näkee Kärtsän Madridissa kun K on haastattelussa…
Nyt muuten tajuan senkin, että K oli aloitteellinen instassakin. Eikö se ollut K:n viesti ”is that you, Justin” tai jotain? Söpöäää…
B:n ihastusta en ole ikinä epäillyt. Niin sekaisin se välillä oli eri klipeissä, kun K:sta tuli puhe. Ja tästäkin on jo puhuttu, että Suomen keikkojen promoamisessa ei kauheesti olisi järkeä ollut.
Se kesäleiri-ihastus juttu taisi olla jonkinlainen pelastusrengas, kun jotenkinhan sitä käytöstä täytyi selittää. Ja instassa B kyllä aika nopeasti vastasi silloin niihin K:n stooreihin omalla versiollaan esim. se grillausklippi. Nehän ei ollut tarkoitettu mitenkään erityisesti B:lle, mutta niin vain halusi niihin reagoida 😄
Tilanne toki muuttui radikaalisti B:n some ongelmien myötä, ig taisi olla täynnä K vihjailuja ja sitten G keissi ja paniikkikohtaus.
 
vierailija
Heiltä kysyttiin myös aikovatko äänittää ccc:n yhdessä K:n kanssa, niin vastasivat että todennäköisesti eivät ja sillä äänensävyllä, ettei todellakaan.

Paikalla oli Kris, Jan ja Nace. Nämä vaan aamulla ehkä näitä lukeville tiedoksi.
Eihän JO oo tainnut edes koskaan aikaisemminkaan äänittää mitään covereita? Itse en ainakaan ole törmännyt missään... Että ehkä heille on tärkeää levyttää vain omat biisinsä. On kuitenkin kiva jos CCC pysyisi heillä mukana suomen keikoilla kun kerran Kriskin siihen jo viittasi, että jos haluaa kuulla heidän version CCC:stä pitää tulla heidän jollekkin suomen keikoille
 
vierailija
Joku mainitse kris on enemmän fanboy kuin B
Ei varmaan edes pitäisi lähteä tähän keskusteluun, mutta:
1. Kuka joku? Onko sulla linkkiä tähän? Mihin tässä viitataan?
2. Miksi sillä olisi väliä, mitä tämä "joku" ajattelee asiasta? Mikä on sun oma mielipiteesi? Minkä käsityksen olet itse muodostanut haastatteluiden ja videoiden perusteella?
 
vierailija
Itsestä ainakin tuntuu järkevältä jos mietitään mahdollista uutta ketjua vasta päivityksen jälkeen. Katsotaan että mikä silloin on tilanne
Olen samaa mieltä. Ehkä pärjätään huomiseen asti täällä, tai missä ihmiset haluaakaan kirjoitella. Toki jos jotkut haluaa olla aktiivisia, ja laittaa Sanomalle pyynnön ketjun avaamisesta, niin ehkä siitä voisi olla jotain apua. Samalla voi halutessaan voi laittaa palautetta moderaatiosta ja ketjun lukittumisesta ilmiannoista.
 
vierailija
Samaa mieltä, minun silmiini B on vaikuttanut selvästi ihastuneelta. K:sta en ole samaa kyennyt näkemään ainakaan enää viisuhulinan jälkeen.
Miksikäs hän sitten oli aloitteellinen lähes aina kaikissa heidän jutuissaan? :) En epäile Bojanilla olevan tunteita, mietin ehkä vähän vaan, että kun nyt näen niitä enemmän Jerellä, että jännä jos Bojan ei ole edennyt yhtään… Vai kunnioittaako se sitten sitä, että K:lla on gf… Aiemmin ajattelin, että se ei pysty etenemään, kun Jere ei pohjommiltaan ole riittävän kiinnostunut. Nyt vähän huvittaa tämä ajatus.
 
vierailija
Kris puhui tosi ihanasti Ksta. Kuten joku sanoi, niin vihje oli, että Suomen keikoilla sitten ccc! Sanoi (?) mielestäni tuohon levytykseen, että eivät he tee, että Lord of the Lost on jo tehnyt.
Minusta enää tässä vaiheessa ei ole mitään järkeä julkaista CCC coveria, ehkä jos joskus viisujen aikana olisivat sen tehneet tai heti niiden jälkeen.
 
vierailija
Kris puhui tosi ihanasti Ksta. Kuten joku sanoi, niin vihje oli, että Suomen keikoilla sitten ccc! Sanoi (?) mielestäni tuohon levytykseen, että eivät he tee, että Lord of the Lost on jo tehnyt.
Mä niin haluun uskoa, että Kris laittoi sen upean asunsa Stožiceen Jeren heittäytymisestä ja rohkeudesta ammentaneena - jonkun tylsemmän turvavaihtoehdon, joka ehkä oli olemassa, sijaan. Oli miten oli, Kris on sexy.
 
vierailija
Olen samaa mieltä. Ehkä pärjätään huomiseen asti täällä, tai missä ihmiset haluaakaan kirjoitella. Toki jos jotkut haluaa olla aktiivisia, ja laittaa Sanomalle pyynnön ketjun avaamisesta, niin ehkä siitä voisi olla jotain apua. Samalla voi halutessaan voi laittaa palautetta moderaatiosta ja ketjun lukittumisesta ilmiannoista.
En vaan tiedä, että miten se ketju saadaan toimivaksi? Osa ihmisistä suhtautuu liian suurella tunteella sen sisältöön ja osa ei kestä muiden mielipiteitä tai huumoria. Ilmiantoja tehdään varmaan ihan kaikesta tai ainakin ketjussa todella usein joku ilmoittaa, ettei hyväksy siitä ja tuosta juttelemista. Joku taas varmasti poistaa tahallaan ketjun viestejä.
 
vierailija
Miksikäs hän sitten oli aloitteellinen lähes aina kaikissa heidän jutuissaan? En epäile Bojanilla olevan tunteita, mietin ehkä vähän vaan, että kun nyt näen niitä enemmän Jerellä, että jännä jos Bojan ei ole edennyt yhtään… Vai kunnioittaako se sitten sitä, että K:lla on gf… Aiemmin ajattelin, että se ei pysty etenemään, kun Jere ei pohjommiltaan ole riittävän kiinnostunut. Nyt vähän huvittaa tämä ajatus.
Itse uskon, että Bojan odottaa Jeren saavan vähän hengähdystaukoa ensi vuoden alussa ja tämän on siinä helpompi miettiä elämäänsä ja toiveitaan ja prioriteettejaan. Ja uskon hänen myös tehneen selväksi mitä itse haluaisi.
 
vierailija
Oikeastaan voisi olla ihan rauhoittavaa, jos Jokereilta ei tule mitään päivityksiä lomansa aikana. Ehkä pääsee itsekin hetkeksi irtaantumaan tästä hommasta, vaikka Kärpyn Euroopan kiertueen aion kyllä seurata.
 
vierailija
Mä niin haluun uskoa, että Kris laittoi sen upean asunsa Stožiceen Jeren heittäytymisestä ja rohkeudesta ammentaneena - jonkun tylsemmän turvavaihtoehdon, joka ehkä oli olemassa, sijaan. Oli miten oli, Kris on sexy.
Kaikki kunnia K:lle, mutta epäilen suuresti, että hänellä olisi ollut mitään tekemistä Krisin asuvalinnan kanssa. Nuo asut oli selvästi suunniteltu ja teetetty erikseen Joksuille, ja suunnitelmat niistä on varmasti olleet olemassa jo paljon ennen Nordic Touria. Koko bändin lookki oli yhtenäinen (toisilla onnistuneemmin kuin toisilla) ja saman suunnittelijan kynästä olivat kaikki asut muodostuneet, joten tuskin Kris on valinnut edeltävänä viikonloppuna sattumalta tuota asua. Sen sijaan Nordic Tour varmasti antoi innostusta bändille kyykyttää yleisöä Carpe Diemin aikana ja Krisille rohkeutta laulaa osan NVGOTista, koska sitä Kris ei ollut tainnut tehdä juurikaan ennen NT:a.
 
vierailija
En vaan tiedä, että miten se ketju saadaan toimivaksi? Osa ihmisistä suhtautuu liian suurella tunteella sen sisältöön ja osa ei kestä muiden mielipiteitä tai huumoria. Ilmiantoja tehdään varmaan ihan kaikesta tai ainakin ketjussa todella usein joku ilmoittaa, ettei hyväksy siitä ja tuosta juttelemista. Joku taas varmasti poistaa tahallaan ketjun viestejä.
Mutta niinhän se on tainnut koko ajan olla. Jos vauvalla haluaa tuossa ketjussa keskustella, on kai pakko hyväksyä nuo negatiiviset puolet sen mukana. Toisia ei vain pysty pakottamaan sitoutumaan kaikkiin yhteisesti sovittuihin sääntöihin anonyymillä keskustelupalstalla. Vaihtaisin itse mieluummin jonnekin järkevämmälle alustalle, joka ei välittömästi poista viestejä yhden ihmisen ilmiantamana, mutta toisaalta täällä esmes tuntuu välillä ihan hölmöltä keskustella ilman niitä nuolia. Peukutusäänestykset ainakin jäävät historiaan, jos on alustaa pakko vaihtaa.
 
vierailija
Ei varmaan edes pitäisi lähteä tähän keskusteluun, mutta:
1. Kuka joku? Onko sulla linkkiä tähän? Mihin tässä viitataan?
2. Miksi sillä olisi väliä, mitä tämä "joku" ajattelee asiasta? Mikä on sun oma mielipiteesi? Minkä käsityksen olet itse muodostanut haastatteluiden ja videoiden perusteella?
Että B on feikkki fani jotain tommosta ja sitten tulee nää niillä on välirikko taas
 
vierailija
En vaan tiedä, että miten se ketju saadaan toimivaksi? Osa ihmisistä suhtautuu liian suurella tunteella sen sisältöön ja osa ei kestä muiden mielipiteitä tai huumoria. Ilmiantoja tehdään varmaan ihan kaikesta tai ainakin ketjussa todella usein joku ilmoittaa, ettei hyväksy siitä ja tuosta juttelemista. Joku taas varmasti poistaa tahallaan ketjun viestejä.
En tiedä saako kaikille avoimen, anonyymin keskustelupalstan ketjua ikinä täysin toimivaksi, koska selvästi nekään, joita ketjun aihe triggeröi, eivät malta pysyä poissa, vaan lehahtavat paikalle moralisoimaan, poistelemaan viestejä, trollaamaan jne. Mä olisin ainakin valmis siirtymään jonnekin toiselle alustalle, mutta aina kun tästä on puhuttu, ei ole löytynyt mitään parempaakaan vaihtoehtoa ja kaikki eivät ole halukkaita siirtymään/rekisteröitymään muualle.
 

Yhteistyössä