Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Haluaisin vielä vastata tuohon yhteen emoketjun viimeisen sivun viesteistä, että ainakin yksi niistä Jeren Bojan-hehkutushaastiksistahan tuli reilusti kesäkuun puolella kun viisukupla oli jo puhjennut.
 
vierailija
Nyt on kyllä jo jäätävä paniikki päällä kun emoketju edelleenkin suljettuna 🥶 Missä mä shippailen jos se ei enää aukeakaan 😭 Nyt kun eilen näitä muita ketjuja ja palstoja lukenut niin ei nää oikein tunnu omalta 😢 Toivottavasti uusi ketju tehtäisiin tilanteen niin vaatiessa vauvan puolelle kun se on paljon mukavampi alusta kun siellä näkee tykkäykset ja jotenkin olen siihen nyt tottunut. Mutta pliis ilmoitelkaa sit selkeästi uusi osoite eikä kryptisesti mitään vinkkejä 🤣 Mutta pidetään peukut pystyssä että emoalus saadaan karilta viimeistään huoltotauon jälkeen 😘
 
vierailija
Terveisiä kalastusreissulta. Tosin siitä tuli vähän erilainen reissu tämän valtavan hienon sään takia. Mun reissun aikana on nähtävästi käynyt vauvan ketjussa taas klassiset tai ainakin päättelin niin, koska ketju on lukittu. Mitä ihmettä siellä on taas puuhailtu? Voisiko joku vähän valaista, että mikä tuo nimimerkki ficci juttu on ja olinko minä siinä mukana? Ei tarvitse kuin kertoa asia mun osalta ja muita ei tarvitse mainita. Ei tullut kalaa ja vauvallakin tuli nähtävästi missattua jotakin oleellista.:D Mitäs muuta, tämäkö on nyt se sijaisketju?
T: Viisu
 
vierailija
Terveisiä kalastusreissulta. Tosin siitä tuli vähän erilainen reissu tämän valtavan hienon sään takia. Mun reissun aikana on nähtävästi käynyt vauvan ketjussa taas klassiset tai ainakin päättelin niin, koska ketju on lukittu. Mitä ihmettä siellä on taas puuhailtu? Voisiko joku vähän valaista, että mikä tuo nimimerkki ficci juttu on ja olinko minä siinä mukana? Ei tarvitse kuin kertoa asia mun osalta ja muita ei tarvitse mainita. Ei tullut kalaa ja vauvallakin tuli nähtävästi missattua jotakin oleellista. Mitäs muuta, tämäkö on nyt se sijaisketju?
T: Viisu
Ketjusa ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Joku tosi kökkö ficci oli nimimerkillisistä, jossa taisit laittaa Listagayn seinälle tai toisin päin.

Ja emme ole vielä päättäneet lopullisesti, että mitä tehdään jos ketju ei aukea, vaikka suurin osa haluaisi kai Vauvalle.
 
vierailija
Ketjusa ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Joku tosi kökkö ficci oli nimimerkillisistä, jossa taisit laittaa Listagayn seinälle tai toisin päin.

Ja emme ole vielä päättäneet lopullisesti, että mitä tehdään jos ketju ei aukea, vaikka suurin osa haluaisi kai Vauvalle.
Pääsinkö minä osaksi seksinovellia, ei helkutti.🤣 Sellainen tuli sitten missattua prkle. No sitä on tullut itsekin heitettyä sen verran ronskia läppää, etten mä voi ainakaan ensimmäisenä olla kivittämässä ketään. Toivottavasti ketju aukeaa, siellä on välillä ollut mukavia ja hauskoja hetkiä teidän kanssa.
T: Viisu
 
vierailija
Huomenia! Onpa kyllä kumma kun ei ketju aukea. On se ihan omanlaisensa paikka, allekirjoitan! Noh, ehkä tämä tästä, manifestoidaan ja toivotaan parasta <3
Tuntuu tosi oudolta, kun ketju on lukittu. Mulla vielä vapaapäivä ja ulkona sataa kaatamalla. Ei auta muu kuin puuhastella niitä ns. normaaleja arjen juttuja. Tekee ehkä hyvää, kun ei pääse palstailemaan.
 
vierailija
Tuntuu tosi oudolta, kun ketju on lukittu. Mulla vielä vapaapäivä ja ulkona sataa kaatamalla. Ei auta muu kuin puuhastella niitä ns. normaaleja arjen juttuja. Tekee ehkä hyvää, kun ei pääse palstailemaan.
Kyllä! (Luettava Bojanin äänellä :D) Itselläni oli suuret haravointisuunnitelmat viikonloppua varten mutta eikö vain tullut lunta ja eivät ole vieläkään sulaneet. Ja tänään vain yksi luento (yliopistossa siis opiskelen) niin aikalailla pirttipäivä tulee tännekin. Mutta tosiaan, voi tehdä vähän hyvääkin! Ehkä pitäisi alkaa imuroimaan kun ei ole hetkeen "muistanut" 😅
 
vierailija
Ei ihme jos pysyisi emoketju lopullisesti lukittuna kun siellä on kohta puoli vuotta kuviteltu ihan ihmeellisiä ketjun päählöiden väleistä ja fantasioitu seksielämästä ja puhuttu pahaa tyttöystävistä yms. Milloin kenestäkin.
 
vierailija
It's been a bit split up between this thread, "Kääriä: keikat ja some -keskustelu" and Aikamoinen puutarha. But Vauva will be closed anyway from 6 PM this evening until tomorrow morning. We haven't been able to figure out the best course of action if the mothership stays closed.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Minä ainakin pysyn tässä ketjussa, koska vauvan Kääriä ketjussa joku on noussut väärällä jalalla ylös. Olkoonkin täällä sitten hidastempoisempi tahti. Taidan pyhittää tämän vapaapäivän shoppailulle, vaikka se ei lempipuuhaani olekaan.
 
vierailija
Palasin tässö muutaman videon avulla kevään tunnelmiin, kun tähän pääpariin tutustuin, ja oli kyllä hyvin erilaiset mielikuvat heistä kuin nykyään. Muistan myös sen tyrmistyksen, kun luin ensimmäistä kertaa muiden mielipiteitä B/K väleistä vauvalta joskus toukokuussa, koska omat mielikuvani olivat hyvin erilaiset kuin monilla muilla.

Olin siis varma, että B oli kansainvälinen sydäntenmurskaaja, johon vähän hupsu suomalaisjörrikkä on mennyt ihastumaan. Tuolloin kohistiin kovasti B/Conor-pususta ja aina kun katsoin jonkin videon B:stä, oli flirttaamassa jonkun kilpailijan kanssa, ja muistan vain koko ajan toivoneeni, että K ei mene ihan rakastumaan kyseiseen gigoloon ja että ihastuskin menisi nopeasti ohi. Dinner date -videossa olin niin onnellinen, että Mikke oli mukana, kun ajattelin, että B pysyy sitten kurissa eikä viekottele meidän pikkuista hulkkia turmioon. Olin myös tässä videossa ekaa kertaa huomaavinani, että B oli vähän hämmentynyt B:n hyvin avoimesta ihastuksesta ja tajusi, että pitää vähän himmailla, jotta toinen ei ihan noin avoimesti mene luovuttamaan sydäntään hänelle.

Oli melkoinen yllätys joskus Black box -keikan aikoihin löytää tieni vauvalle ja tajuta, että muilla tämä suhde oli vähän niin kuin päinvastoin eli B on ihastunut ja K vain vitsailee. En vieläkään ole tuosta samaa mieltä, koska muodostin alkuperäisen mielikuvani pelkästään videoiden enkä muiden kommenttien perusteella, mutta toki olen tästä ääripäästä tullut huomattavasti keskemmälle ja ymmärrän, että ei se B mikään viekottelija ollut (vaikka kyllä flirttaileekin varmaan jopa hautakivien kanssa).
Mielenkiintoinen kirjoitus, koska olen nyt vasta alkanut olla hiukan samaa mieltä. Eli että Kärtsä se ihastui Bojaniin viisuissa.
Mulle vahvin osoitus Bojanin tunteista oli kun se tuli Helsinkiin, mutta nyt mietin, että tuliko se sittenkin pääasiassa promoamaan Joksuja? Esim. Gregorin kannustamana.
En osaa nähdä Bojania gigolona, ja monet videot, joissa se on ilman Kärtsää ovat melkein paljastavampia, kuin joissa se on K:n kanssa. Sanoi että ihmisilä on kesäleiri-ihastus… se kun se näkee Kärtsän Madridissa kun K on haastattelussa…
Nyt muuten tajuan senkin, että K oli aloitteellinen instassakin. Eikö se ollut K:n viesti ”is that you, Justin” tai jotain? Söpöäää…
 
vierailija
Mielenkiintoinen kirjoitus, koska olen nyt vasta alkanut olla hiukan samaa mieltä. Eli että Kärtsä se ihastui Bojaniin viisuissa.
Mulle vahvin osoitus Bojanin tunteista oli kun se tuli Helsinkiin, mutta nyt mietin, että tuliko se sittenkin pääasiassa promoamaan Joksuja? Esim. Gregorin kannustamana.
En osaa nähdä Bojania gigolona, ja monet videot, joissa se on ilman Kärtsää ovat melkein paljastavampia, kuin joissa se on K:n kanssa. Sanoi että ihmisilä on kesäleiri-ihastus… se kun se näkee Kärtsän Madridissa kun K on haastattelussa…
Nyt muuten tajuan senkin, että K oli aloitteellinen instassakin. Eikö se ollut K:n viesti ”is that you, Justin” tai jotain? Söpöäää…
Jos epäilee tunteita Bojanin puolella, niin voi katsoa vaikka NT-videoita. :) Tai niitä lukuisia videoita, joissa hän joko menee vaikeaksi Jerestä puhuttaessa a bändikaverit virnuilevat tai taputtelevat olkapäätä, tai hymyilee kuin hangonkeksi kun vain Käärijä tai Suomi tulee puheeksi.
 
vierailija
Jos epäilee tunteita Bojanin puolella, niin voi katsoa vaikka NT-videoita. :) Tai niitä lukuisia videoita, joissa hän joko menee vaikeaksi Jerestä puhuttaessa a bändikaverit virnuilevat tai taputtelevat olkapäätä, tai hymyilee kuin hangonkeksi kun vain Käärijä tai Suomi tulee puheeksi.
Samaa mieltä, minun silmiini B on vaikuttanut selvästi ihastuneelta. K:sta en ole samaa kyennyt näkemään ainakaan enää viisuhulinan jälkeen.
 
vierailija
Jaa pääketju edelleen lukossa. Ei ole ennen kyllä näin pitkään ollut. Laitan kohta Kärtsälle privaviestiä että hoitaa homman ja vaatii avamaan ketjun. Ei tästä muuten mitään tule. Huom vitsi.

Ehkä odotellaan sen päivityksen yli ja ollaan varapaateilla sen ajan. Mietittäisiin vasta sitten uutta ketjua jos on pakko?
 

Yhteistyössä