The song they played with Matic and Martin was the first song ever by Joker Out. https://youtu.be/AeNOhUw7pV8?si=g69ha1WYYdMDWhWE
en kyl nyt ihan ymmärtänyt et miten sai vaihtaa...?On kyllä suuren maailman menoa tässä konsertissa, ihanaaaa
Hyvä pojat!!!!
Mutta en voinut olla ajattelematta vähän häijysti, että tuon kukkakepin ja rauhallisen (mutta varmasti toki mukavan) Martinin B sai "vaihtaa" Kärtsään
Toi oli taas niin typerä viesti. Bojan oo mitään vaihtanu. Martin yhä tärkeä osa Bn elämää.en kyl nyt ihan ymmärtänyt et miten sai vaihtaa...?
Täh ai miten "vaihtaa". Enemmän ne on yhteyksissä varmasti kuin B ja K. Aa Kris laulaa NVGOT.On kyllä suuren maailman menoa tässä konsertissa, ihanaaaa
Hyvä pojat!!!!
Mutta en voinut olla ajattelematta vähän häijysti, että tuon kukkakepin ja rauhallisen (mutta varmasti toki mukavan) Martinin B sai "vaihtaa" Kärtsään
No hyvä Ei ihme ettei antanut lähettää viestiäTupenrapinoissa kysytään lauseen sanojen määrää ja vastaus on yksi
Eipä laulanutkaan kun osan vaan.Kris laulaa Ngvotin.
Hups, mä olen sitten näköjään liikaa Spotifyn vanki, kun siellä ei tuota biisiä ole enkä ole tajunnut näköjään etsiä muualta. :'DSe ei ollut Apokalipsan vaan Joker Outin biisi.
Se on You tubessa Cvetlicarnan konsertissa.Hups, mä olen sitten näköjään liikaa Spotifyn vanki, kun siellä ei tuota biisiä ole enkä ole tajunnut näköjään etsiä muualta. :'D
(Sopivasti plussan varmistussana on "aasi"...)
Saman verran ku Helsingissä. Hyvä etteivät saaneet enempää ku mekään.Eipä laulanutkaan kun osan vaan.
Nehän on koko ajan yhteyksissä, asuvat saman katon allakin. Tuntee varmaan Bojanin parhaiten.Täh ai miten "vaihtaa". Enemmän ne on yhteyksissä varmasti kuin B ja K. Aa Kris laulaa NVGOT.