Hinta Prismassa on se 70 euroa. Samaan aikaan jotkut sanoo ettei ole vielä löytynyt lelua joka olisi omia käsiä parempi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ylihintainen ja turha kapsistus
Maksaisitko siitä siis 70 euroa? Onko se omia käsiä parempi?En ole Lissu mutta vastaan omasta puolestani, että tuo vehje on kyllä hyvä, tai no mulla on vanhempi versio.
Maksaisitko siitä siis 70 euroa? Onko se omia käsiä parempi?
Uusi malli maksaa enemmän. Onko sinun yksilössä sisäinen akku vai vaihdettavat patterit?Ei tainnut niin paljon maksaa. Omat kädet ovat hyvät mutta tuo on vaihtelua, eivätkä kädet väsy![]()
Uusi malli maksaa enemmän. Onko sinun yksilössä sisäinen akku vai vaihdettavat patterit?
On mulla värisevä pieni patterikäyttöinen vaaleanpunainen jelly. En sitä kovin usein kehtaa käyttää koska siitä kuuluu pärinää.@Lispetti? Eikö sinullakin ollut joku vibra jota et sitten käytä? Pitääkö paikkansa ettei noi lelut yleensä toimi?
Onko se jelly muuten hyvä?On mulla värisevä pieni patterikäyttöinen vaaleanpunainen jelly. En sitä kovin usein kehtaa käyttää koska siitä kuuluu pärinää.
Ihan kiva se on, mutta ei ollenkaan välttämätön.
Satisfyeriä en ole kai ikinä käyttänyt.![]()
On se toiminut ihan hyvin.Onko se jelly muuten hyvä?