Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Nauratti tämä Vauvalla: "Myydään lippuja ryhmässä joku haluaa ostaa liput huomiseen Jokerit & K-Vantaa peliin. Mietin jotain muuta, kun kiekkoa." Olisipa huomenna Jokerit ja K-Vantaa playing together yhdellä slovenialaisella areenalla. :)
 
vierailija
Aiotteko katsoa tänään sen maksullisen (alkaen 5e) hyväntekeväisyysstriimin, jossa on mm. Bojan feat. Stras? Itse ostin liput ja kiinnostaa myös Tomi Meglič & Miha Guštin eli Siddhartan laulaja Krisin faijan kanssa. Toki siellä on myös esim. roastaaja-Lado, mutta ei varmaan saa hirveästi irti hänestä sloveeniksi. https://sititeater.mojekarte.si/si/siti-praznuje-15-let-praznujte-z-nami/vstopnice-1172320.html

- Joymuffin
Ostin lipun, eniten kiinnostaa tietty Bojanin ja Gregorin esitys, mutta ihan kiinnostavaa nähdä myös muita slovenialaisia artisteja. Seuraaminen voi olla vähän hankalaa kielimuurin takia, mutta jos chat on toiminnassa, niin JokerOutSubs luvannut tulkata tapahtumia siellä.
 
vierailija
Tää on sitten todellakin ufoin kysymys aiheeseen liittyen, hox täysin kuvittelupohjalta, ei voida tietää. Hyppää yli jos tuntuu. Mitä arvelette, onko KJ ajatellut Btä omissa hetkissään? Siis inspiraationa tms mitä voisi tapahtua. Tämä tuli oikeastikin ihan asiatasolla mieleen (uskokaa tai älkää), koska tuntuu, että jos on havainnut tai löytänyt itsestään jotain uutta, niin siitä voi olla pitkä matka, että juttua voi lähestyä sitä kautta ilon kautta, ja tottua ajatukseen siltäkin kannalta. Kiitos ja anteeksi:D
 
vierailija
Tää on sitten todellakin ufoin kysymys aiheeseen liittyen, hox täysin kuvittelupohjalta, ei voida tietää. Hyppää yli jos tuntuu. Mitä arvelette, onko KJ ajatellut Btä omissa hetkissään? Siis inspiraationa tms mitä voisi tapahtua. Tämä tuli oikeastikin ihan asiatasolla mieleen (uskokaa tai älkää), koska tuntuu, että jos on havainnut tai löytänyt itsestään jotain uutta, niin siitä voi olla pitkä matka, että juttua voi lähestyä sitä kautta ilon kautta, ja tottua ajatukseen siltäkin kannalta. Kiitos ja anteeksi
Jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein, niin väittäisin, että ihan varmasti.
 
vierailija
Jos nyt ymmärsin kysymyksesi oikein, niin väittäisin, että ihan varmasti.
Ymmärsit varmasti:D Tuli vain mieleen, kun itse oon ollut toisella kannalla, peilaten siihen arveluun, että koko aihe ja näkökulma olisi uusi ja vasta Bn myötä avautunut Klle. Ja kun miehillä on normien myötä yleensä/keskimäärin häpeää ja aiempaa läppäsuhtautumista koko aiheeseen, ja sen myötä me/ne jakoa tyyliin "ne tekee näin ja muut/enemmistö ei tykkää tehdä sitä tai tätä", niin oon ollut sillä kannalla, että hiljalleen pohtii aihetta.
 
vierailija
Ymmärsit varmasti Tuli vain mieleen, kun itse oon ollut toisella kannalla, peilaten siihen arveluun, että koko aihe ja näkökulma olisi uusi ja vasta Bn myötä avautunut Klle. Ja kun miehillä on normien myötä yleensä/keskimäärin häpeää ja aiempaa läppäsuhtautumista koko aiheeseen, ja sen myötä me/ne jakoa tyyliin "ne tekee näin ja muut/enemmistö ei tykkää tehdä sitä tai tätä", niin oon ollut sillä kannalla, että hiljalleen pohtii aihetta.
Itsekin uskon, että on uusi aihe, mutta ei toki tässä vaiheessa enää ihan niin uusi. Ylihuomenna tulee 6 kk Bojanin tapaamisesta Madridissa. En siis sano, että olisi loppuunkaluttu, mutta kuitenkin johonkin vaiheeseen. :)
 
vierailija
Tää on sitten todellakin ufoin kysymys aiheeseen liittyen, hox täysin kuvittelupohjalta, ei voida tietää. Hyppää yli jos tuntuu. Mitä arvelette, onko KJ ajatellut Btä omissa hetkissään? Siis inspiraationa tms mitä voisi tapahtua. Tämä tuli oikeastikin ihan asiatasolla mieleen (uskokaa tai älkää), koska tuntuu, että jos on havainnut tai löytänyt itsestään jotain uutta, niin siitä voi olla pitkä matka, että juttua voi lähestyä sitä kautta ilon kautta, ja tottua ajatukseen siltäkin kannalta. Kiitos ja anteeksi
Voisin hyvin uskoa (shipin pehmittämillä aivoillani) että toinen on käynyt mielessä yksityisissä hetkissä. Että millaista se voisi olla sen toisen kanssa.
 
vierailija
Minäkin kyllä lottoaisin, että mietitty on tässä puolen vuoden aikana näitä ehkä itselleen uusia kuvioita. Ja työstettykin kovasti ("toteuttaa itseään" taiteensa eli musiikin/esiintymisen kautta, ja aiemmat Kärtsärifanit on jo monta kertaa vahvistanut että nämä hieman H-erotiikkaan viittaavat jutut on uusia K:n esiintymisrepertuaarissa). Eli varmasti myös yksityisemmissä hetkissä on mielessä köynyt. Ja veikkaisin että myös useasti.
 
vierailija
No nyt on lätkäficci paketissa 😍 kiitos sulle joka aamulla linkkasi.

Ja kannatti tuokin lapsonen synnyttää joka lähetti mulle kutsun sinne AO3:seen niin sain tunnarit heti eikä tarvinnut odottaa 🥰.

Olisiko kellään suositella jotain muuta tunnuksilla luettavaa?
 
vierailija
Sama kävi mielessä, kun katoin tän pätkän ekan kerran. Nyt tarvittaisiin joku kertomaan, tarkoittaako noi sanat jotain sloveeniksi, muuten lukitsen vastaukseksi suomen 😁

Myöhemmillä jatselukerroilla taisin keskittyä enemmän katselemaan kuin kuuntelemaan 🥵

Ja tarkistussanana äiti. No hän olisikin varmaan lapsestaan ylpeä, jos tietäisi mun jo 5 kk kestäneestä harrastuksesta. Toisaalta hän voisi kyllä arvostaa slovenialaista mieskauneutta 🤪
 
vierailija
Bojanin kielitaidon huomioiden voisivat varmaan laajentaa musiikkinsa kieltä myös suomen kieleen :D Seuraavan kesän kesähittiä tekemään suomeksi! Okei, vielä kieli ei täysin suju, apua voi tarvita käännöstyöhön mutta ääntäminen menee ihan oikein! Sitten vain kiertuetta tänne ensi kesäksi hitin tiimoilta! Kassavirta on taattu!
 
vierailija
Bojanin kielitaidon huomioiden voisivat varmaan laajentaa musiikkinsa kieltä myös suomen kieleen Seuraavan kesän kesähittiä tekemään suomeksi! Okei, vielä kieli ei täysin suju, apua voi tarvita käännöstyöhön mutta ääntäminen menee ihan oikein! Sitten vain kiertuetta tänne ensi kesäksi hitin tiimoilta! Kassavirta on taattu!
Käärijä feat. Bojan voisivat tehdä seuraavan kesäkumibiisin.
 
vierailija

Yhteistyössä