Olen nyt niin vihainen tämän takia etten pysty nukkumaanHyvää yötä ja kauniita unia kaivatulleni.
Siitä että on este jota ei saa poisVihainen mistä
Tosis, haluaisitko itse että sinusta erottaisiin postin välityksellä? Nyt valoja päälle!Minusta sinun kannattaisi laittaa hakemus eteenpäin omin päin. Hän saa sitten tiedon postissa. Niin kuin itse sanoit, muutosta ei ole luvassa jos on hänestä kiinni. Jos et tee mitään olet samassa tilanteessa vielä 10 v päästä. Erot ei ole yleensä helppoja, koska toinen osapuoli haluaa erota ja toinen ei.
No huonossa tapauksessa tilanne voi olla tuo. En itse pitkittäisi kehnosti voivaa avioliittoa niin paljon että menisi tuohon pisteeseen. Loppu pitäisi tehdä aiemmin, kun on vielä jonkinlainen puheyhteys.Tosis, haluaisitko itse että sinusta erottaisiin postin välityksellä? Nyt valoja päälle!
Ei taida olla aikomustakaanSiitä että on este jota ei saa pois
Ei tai da ol la ai ko mus ta kaanSiitä että on este jota ei saa pois
Mikä siinä sitten on niin vaikeaa?Tosis, haluaisitko itse että sinusta erottaisiin postin välityksellä? Nyt valoja päälle!
"lieventävät asianhaarat" niin kuin kumppanin heikentynyt terveydentila tai sen esittäminen onnistuneesti?Mikä siinä sitten on niin vaikeaa?
Et uskalla?, pelkäät?Miksi et tee mitään?
Not meI love you
Varmaan samankaltaisista syistä kuin miksi sinä et tee.Miksi et tee mitään?
mutta jättäisit kertomatta että sulla on vaimo.... hups se vain jotenkin unohtui....En painosta ikinä omaa kaivattua eroamaan. Toivottavasti hän tietää, etten kirjoittaisi sellaista.
Mitkä ne syyt suoraan sanottuna on?Varmaan samankaltaisista syistä kuin miksi sinä et tee.