Tervetuloa kesäkuisten odottajien ryhmään! ensimmäinen raskaus, kaipaan vertaistukea niin pitipä tämä keskustelu aloittaa
Optimistisuus ei varmastikaan ole pahasta tämä LA:n arviointi on kyllä vaikeeta hommaa näin alussa toivotaan että kaikki menee hyvinMun LA olis kaikkea 12.-15.6. Laitoin todennäkösimmän, eli oletetun oviksen (tikutettu).
Vielä aikasta eikä menkat myöhässä. Poistun jos keskeytyy, mutta optimistina tällä kertaa liikkeellä.
Toista lasta siis yrityksessä, ennen esikoista kolme keskenmenoa. Viime kierto oli kemiallinen
Jännää, meillä onkin näköjään ehkä sama LA mä varasin jo neuvolaan ajan reilun kolmen viikon päähän täällä pääkaupunkiseudulla oli tosi huonosti aikoja tarjolla, niin oon kyllä ilonen että varasin aikasin - saatiin sit semmonen ajankohta, että mieskin pääsee mukaan.Onnea kaikille plussanneille! epätodellinen olo jotenki ja pelottaa, että jos ei menekkään kaikki hyvin, mutta ei se auta kuin uskoa ja toivoa että kyllä menee <3
huomenna oli tarkoitus tehdä clearblue digitaalinen testi ja sen pitäisi näyttää jo se "raskaana 2-3". viime raskaus oli kai se kemiallinen tai joku, ja digitesti näytti vain sen "raskaana 1-2"
Oletteko jo neuvolaan ollut yhtyedessä? mie ajattelin olla tuossa ehkä viikon-parin päästä.
no katsoin samaa että sama LA olisi jännää! mulla on kummatki kaksi edellistä raskautta käynnistetty viikoilla 41+6 että saapa nähdä miten nyt menee kun edellisestä raskaudesta kuitenkin vähemmän aikaa eka synnytys kesti 11h ja oli helppo ja taas tämä toinen 4h ja oli nopea ja kipeäJännää, meillä onkin näköjään ehkä sama LA mä varasin jo neuvolaan ajan reilun kolmen viikon päähän täällä pääkaupunkiseudulla oli tosi huonosti aikoja tarjolla, niin oon kyllä ilonen että varasin aikasin - saatiin sit semmonen ajankohta, että mieskin pääsee mukaan.
Pitäis varmaan itekin tehä toi digitaalinen viikkonäyttötesti, en meinaa yhtään uskoa tähän ja kokoajan kaikki pelottaa oon tehny perustestejä aikalailla joka aamu...
Varsinkin kun mulla tulee välillä tosi kuukautismaisia alavatsakipuja, pelkään aina vessakäynnin yhteydessä että ne kuukautiset olis kuitenkin tullu ..vaikka ilmeisesti alavatsakivut ihana normaali alkuoire
Onpa sulla kaks erilaista synnytyskokemusta, saa nähä onko tämä kolmas sitten jotain niiden väliltä - tottakai toivotaan että helposti meneeno katsoin samaa että sama LA olisi jännää! mulla on kummatki kaksi edellistä raskautta käynnistetty viikoilla 41+6 että saapa nähdä miten nyt menee kun edellisestä raskaudesta kuitenkin vähemmän aikaa eka synnytys kesti 11h ja oli helppo ja taas tämä toinen 4h ja oli nopea ja kipeä
onko sulla testit hyvin tummuneet? ja nuo alavatsajomotukset on ihan normaaleja
No niinpä! toisaalta kun viimeisin synnytys aika lähellä niin voi olla että synnytys käynnistyisi itsestään. tai sitten eiOnpa sulla kaks erilaista synnytyskokemusta, saa nähä onko tämä kolmas sitten jotain niiden väliltä - tottakai toivotaan että helposti menee
Oon vähän tämmönen jännittäjä ja asioiden yli-analysoija, niin luulen ettei noi mun testit oo tummunut ehkä niin paljoa kuin pitäis? Mutta alussa ollaan, enkä toisaalta tiedä mihin verrata
Kuinkas siellä?
Vau, sulla on kyl toinen varsinkin aivan tasavahvaNo niinpä! toisaalta kun viimeisin synnytys aika lähellä niin voi olla että synnytys käynnistyisi itsestään. tai sitten ei
Mulla testit tummuneet kivasti; nämä eiliseltä
https://aijaa.com/9ApHWI
Haluatko laittaa kuvan sinun testeistä niin analysoidaan yhdessä?
No mutta selkeästi näkyy kyllä viiva ja tosiaan nuo hormonitasothan nousee yksilöllisestiVau, sulla on kyl toinen varsinkin aivan tasavahva
Toi on tämänaamuinen - ei tässä taida murehtiminen auttaa, täytyy vain tehdä parin päivän päästä uudelleen kaikilla taitaa vähän eri tahtiin nuo tummua, mutta pakostakin tässä alkaa huonot skenaariot pyöriä päässä
kun eipä tuo mikään hiirihaamukaan ole
Huh, et tiedäkään kuinka sun kommentti rauhoitti mun mieltä välillä kun omaa panikointia pysähtyy miettimään, vois luulla että oon tuleva teiniäiti, enkä tämmönen kolmeakymppiä lähestyvä aikuinenNo mutta selkeästi näkyy kyllä viiva ja tosiaan nuo hormonitasothan nousee yksilöllisesti
Nämä asiat on kyllä semmosia että aina on pikku paniikki päällä ja kyllä mieki noita testejä olen tehnyt ja analysoinut tässä puolen vuoden aikana suht montaHuh, et tiedäkään kuinka sun kommentti rauhoitti mun mieltä välillä kun omaa panikointia pysähtyy miettimään, vois luulla että oon tuleva teiniäiti, enkä tämmönen kolmeakymppiä lähestyvä aikuinen
Näytti sieltä löytyvän, nyt näköjään 49 jäsentäOnkohan facebookissa vielä ryhmää kesäkuisille 2024? en ole enää facessa mutta voi olla että täytyy liittyä tässä jossaki kohtaa että pääsee siihen kesäkuiset ryhmään
voisko olla jotain ihan normaalia raskauden aikaista vai luuletko että on menossa kesken?Tiputtelee
Varmasti tosi pelottavaa! Toivotaan että on vain semmoista normaaliaTiputtelee
Hyvältä näyttää!Tänään aamulla tehty testit
Nyt aion testata ens viikolla taas tuon clearbluen jolloin sen pitäisi näyttää ”raskaana 3+”. toivottavasti kaikki menee niinkuin pitää
Ensin ajattelin että olen neuvolaan myöhemmin yhteydessä mutta ajattelin laittaa viestin jo ehkä tänään
Mie olen menossa varhaisultraan ja laitoinkin neuvolaan että jos sais sen tuonne viikolle 43. meillä se kuuluu ihan maksuttomiin neuvolakäynteihin.Hyvältä näyttää!
Tuskinpa siitä haittaa on, jos aikaisin on neuvolaan yhteydessä
Onkos ihmisillä varhaisultraa suunnitelmissa? Itseä houkuttelisi hirveästi, mutten tiedä.. nyt luonnollisesti täytyy ruveta pohtimaan omaa taloutta ja vältellä ylimääräisiä kuluja
❁ KESÄKUISET 2024 ❁
La/Nimimerkki/Monesko lapsi/Synnytyssairaala
1.6.
2.6.
3.6.
4.6.
5.6.
6.6.
7.6.
8.6.
@suunnaton lentäjä / 1./Hus?
@rimpsukka84 /3./LKS