vierailija
Tässä on yksi hyvä uusi ficci, jos tykkää aika suorasukaisesta menosta. https://archiveofourown.org/works/50471275 (Joo, jouluhan tämä.)
Tässä on yksi hyvä uusi ficci, jos tykkää aika suorasukaisesta menosta. https://archiveofourown.org/works/50471275 (Joo, jouluhan tämä.)
!! Milloin tämä on tapahtunut??Bojan laulaa Novi Valia suomeksi.
Minulla yksityishenkilöjankkaus pilaa haluja osallistua tai lukea keskusteluja. Yksityishenkilöt ei yksinkertaisesti kuulu shippaukseen, ja on shippauksen perusperiaatteita ymmärtää jättää tällaiset henkilöt pois.
Ihanaa että uusia ficcejä on tullut runsaasti! Kiitos Joymuffin uusimmasta söpöilystä
Syksyn alkaessa tekee mieli lukea kaikkea lohdullista, söpöä ja lämpöistä.
Uus Tampereella NT aikana kuvattu haastattelu.!! Milloin tämä on tapahtunut??
KiitosUus Tampereella NT aikana kuvattu haastattelu.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Kiva, että joku on samaa mieltä tästä yksityishenkilöjankkauksesta, itse oon enimmät ajat vauvalla, koska sieltä nuo poistuu/poistetaan, en kans jaksaisi hypellä viestien yli. Kiitos ficeistä ja niiden suosituksistaMinulla yksityishenkilöjankkaus pilaa haluja osallistua tai lukea keskusteluja. Yksityishenkilöt ei yksinkertaisesti kuulu shippaukseen, ja on shippauksen perusperiaatteita ymmärtää jättää tällaiset henkilöt pois.
Ihanaa että uusia ficcejä on tullut runsaasti! Kiitos Joymuffin uusimmasta söpöilystä
Syksyn alkaessa tekee mieli lukea kaikkea lohdullista, söpöä ja lämpöistä.
Tää haastattelu oli hyvä lopetus viikolle! Oon niin iloinen että puhuvat suomeaUus Tampereella NT aikana kuvattu haastattelu.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Ja lisäyksenä jotenkin ihanaa että pitävät slovenialaisia ja suomalaisia tosi samanlaisinaTää haastattelu oli hyvä lopetus viikolle! Oon niin iloinen että puhuvat suomea
Miten ne skipataan kun ne pitää ensin lukea tietääkseen, että pitää viestiä asiaankuulumattomana?Sellaista palstaa ei taida tässä aihepiirissä pystyä luomaan, missä kaikki olisivat samaa mieltä siitä, mikä sinne kuuluu ja mikä ei, tai mikä itseä kiinnostaa ja mikä ei. Siitä varmaan voidaan olla yhtä mieltä, että asiattomuudet eivät tänne kuulu ja onneksi niitä suht harvoin nähdäänkään ja muuten voi skipata sellaiset, jotka menevät oman kiinnostuksen ulkopuolelle.
Kyllä sen yleensä ekasta lauseesta jo huomaa, sit ei vaan lue loppuun vaan siirtyy eteenpäin. Tämä nyt siis vastauksena tuohon skippaamiseen, mutta noin muuten olen myös sitä mieltä ettei pitäisi keskustella yksityishenkilöistä täällä.Miten ne skipataan kun ne pitää ensin lukea tietääkseen, että pitää viestiä asiaankuulumattomana?
Ei se asia välttämättä ole tekstin alussa. Ja ehtiihän se reaktio ja ärsyyntyminen johonkin viestiin tulla jos huomaa sen käsittelevän aihetta, joka itsestä ei kuulu tai sovi ketjuun.Kyllä sen yleensä ekasta lauseesta jo huomaa, sit ei vaan lue loppuun vaan siirtyy eteenpäin. Tämä nyt siis vastauksena tuohon skippaamiseen, mutta noin muuten olen myös sitä mieltä ettei pitäisi keskustella yksityishenkilöistä täällä.
Onko sulla tällaisia ongelmia myös tavallisessa elämässä? Eihän sitä koskaan tiedä etukäteen mitä toiset ihmiset voi sanoa eikä siihen oikein voi vaikuttaa. Sen ärsyyntymisen kanssa pitää vaan oppia elämään. Tai sitten vaan siirtyä pois palstalta, koska eihän se niinkään voi mennä että juuri sinä sanelet, mistä täällä saa tai ei saa puhua.Ei se asia välttämättä ole tekstin alussa. Ja ehtiihän se reaktio ja ärsyyntyminen johonkin viestiin tulla jos huomaa sen käsittelevän aihetta, joka itsestä ei kuulu tai sovi ketjuun.
Eli neuvo hypätä yli ei kyllä riitä eikä toimi.
Halusin vain kertoa, että rakastan näitä kaikkia pikkutarinoita. Ne saa hymyn huulille.B: Jere, how is your next week?
J: I have few days off. Next gig on friday.
B: Nice. I just booked plane to Finland. Next saturday.
J: Bojan, why? How is it possible?
B: I need my clothes. You promised to send them, but I think you won't.
J: Why do you think I won't send them?
B: Because I don't want you to send them. Slovenian post is not very reliable and I love that shirt.
J: I love it too. I must remember to wash it again. I have slept with it.
B: Next sunday you will sleep with me, not just my shirt.
J: Awww. I can hardly wait. Love u.
B: Me too.
Halusin vain kertoa, että rakastan näitä kaikkia pikkutarinoita. Ne saa hymyn huulille.
Laitetaan nyt tännekin tämä, minkä postasin äsken Vauvalle.
Mikke: Jere, mikä tää sun “brothers”-juttu Bojanin kanssa oikeen on?
J: Kuin? Ollaan niinku veljekset. Oothän sä meidät nähnyt useesti. Best bros.
M: Sä nuolet sen paitaa? Ja kädet vahingossa eksyy perseelle?
J: Jotain vikaa?
M: Tää on sun “veli”?
J: Nii?
M: Tiedänpähän jatkossa pysyä vähän kauempana.
J: Jos sulla ois vieressä Bojanin näkönen jätkä, niin sä et vähän nuolasis?
M: …En?
J: Miten vaan.
M: Sen näkönen jätkä, että pitää kalsaritkin pyykätä sille?
J: Yes.
- Joymuffin
Laitetaan nyt tännekin tämä, minkä postasin äsken Vauvalle.
Mikke: Jere, mikä tää sun “brothers”-juttu Bojanin kanssa oikeen on?
J: Kuin? Ollaan niinku veljekset. Oothän sä meidät nähnyt useesti. Best bros.
M: Sä nuolet sen paitaa? Ja kädet vahingossa eksyy perseelle?
J: Jotain vikaa?
M: Tää on sun “veli”?
J: Nii?
M: Tiedänpähän jatkossa pysyä vähän kauempana.
J: Jos sulla ois vieressä Bojanin näkönen jätkä, niin sä et vähän nuolasis?
M: …En?
J: Miten vaan.
M: Sen näkönen jätkä, että pitää kalsaritkin pyykätä sille?
J: Yes.
- Joymuffin
Haluisin ehkä vielä enemmän kuulla, miten muut jokeripojat puhuu Bojanin kanssa Jerestä..Mä kyllä oikeasti haluaisin olla kärpäsenä katossa kuuntelemassa kun Jere perheineen tai kavereineen puhuu Bojanista. Taitaa olla aika roustausta
Itse asiassa mua kiinnostaisi tietää, miten Joksut puhuvat keskenään Bojanista ja Jerestä, kun B ei ole kuuntelemassa...Haluisin ehkä vielä enemmän kuulla, miten muut jokeripojat puhuu Bojanin kanssa Jerestä..
Todellakin ois kiinnostavaa olla kuuntelemassa ja jos B ois paikalla ja Jokerit keskustelisivat K:sta, niin haluaisinpa nähdä muiden kuin B:n ilmeet. Etenkin Krisin merkitsevät katseet ja hymyt olis priceless.Itse asiassa mua kiinnostaisi tietää, miten Joksut puhuvat keskenään Bojanista ja Jerestä, kun B ei ole kuuntelemassa...