Karkoitettu vai loppuivatko argumentit?Palstalta on karkotettu kaikki vähänkään vihervassari ihmiset aikapäiviä sitten. Sitten kun semmosia ei enää oo, niin pitää käydä niiden kimppuun, jokka on seuraavana jonossa. Tällä tavalla se homma menee. Ei muuten ihme, että kaikki keskustelupalstoilla on persutyyppisten hegemonia.
Joku vois epäillä et se on masinoitua. Ite en aattele niin. Luulen vaan, että tietyntyyppiset ihmiset on netissä yliedustettuina ja se johtaa tähän. Fiksummat on varmaan tajunneet kauan sitten, että keskutelufoorumut ja Facebookit eivät kenenkään mielipiteitä muuta. Voivat vaan vahvistaa näkemyksiä tiettyyn suuntaan.
Ja mie oon persu, mutta kyllä mä sanon, että keskustelufoorumeilla meillä on enemmän kuplaa kuin millään muulla porukalla. Vihervassarien kuplat on sitten muualla.
Asiasta keskustelun sijaan arvosteltiin paitoja ja kaikkea muuta?
Olen pari kertaa käynyt ylilaudalla, siellä tuntuu olevan melko levoton meno ja älyttömiä viestejä, mutta on siellä se totuuden siemenkin.
Täällä taas voi keskustella järkevästi koska täällä on järkeviä ihmisiä, joista osa omaa valtavan hyvät keskustelutaidot poliittisista suunnista huolimatta.