V
vierailija
Vieras
No, mulla nyt ei naiskenteluhimot herää syötävistä kaninpoikasista... ehkä olen sitten pakastelahnaNo tota... mistä luulet että liha noin yleensäkin tulee?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, mulla nyt ei naiskenteluhimot herää syötävistä kaninpoikasista... ehkä olen sitten pakastelahnaNo tota... mistä luulet että liha noin yleensäkin tulee?
Oon oppinu parhaalta!Kukas täällä nyt on assi
Äh, minä nyt halusiin vain jatkaa tuota orava/kani/rotta/rämemajava-vitsailuani....
Toisesta ketjusta olisit voinut lukea, että minulla on ollut kaneja ihan ruoaksi kasvamassa.
Aina pitää katsoa eläimen tilaa yksilötasolla. Ei ole onneks vielä olemassa jalostuksissa "Ikea-boxi"-kissaa tai "neukkukuutio"-undulaattia.Mutta niitä nyt kuitenkin on jalostettu sekä lemmikeiksi että ruoaksi.
Joten lihoiks vaan jos siltä tuntuu.
Juu, ymmärrän ja olen samaa mieltä kanssasi.Aina pitää katsoa eläimen tilaa yksilötasolla. Ei ole onneks vielä olemassa jalostuksissa "Ikea-boxi"-kissaa tai "neukkukuutio"-undulaattia.
Jos lehmät saavat laiduntaa laajoilla pelloilla ja metsässä, lampaat samoin ja kissat pääsevät jahtaamaan hiiriä, niin se toteutuu.
Jos ei lemmikkkeläimellä lajityypillinen käytös toteudu, niin ei oteta niitä eläimiä.
Ihmiset on jalostaneet koirastakin rotuja, jotka kohta onneksi aletaan kieltää. Ei se niin vaikeaa ole.
Niin, sit jotkut eläintenomistajat kehuu "hoidamme korkeatasoisesti, tää eläin saa hyvää ruokaa ja on rokotettu, ja eläinlääkäri tarkistanut."Juu, ymmärrän ja olen samaa mieltä kanssasi.
Suomessa tuotantokaneilla on käytössään yli neliön tila, virikkeitä, piilopaikka ja jyrsittävää eikä niitä lääkitä rutiininomaisesti. Valtaosa kaneista elää kuivikepohjilla.
@kilttimies toteutuuko tämä?
Itse laittaisin huomattavasti enemmän tilaa, koska ositetulla ulkoaitauksella se ei ole edes vaikeaa (vaikka siirrettävällä koska syötävä pohja).
Niin, sit jotkut eläintenomistajat kehuu "hoidamme korkeatasoisesti, tää eläin saa hyvää ruokaa ja on rokotettu, ja eläinlääkäri tarkistanut."
Joo mä itkisin onnesta jos olisin 3×3 m sellissä loppuikäni, mutta ruoka olisi hyvää ja olisin saanut rokotepiikin kankkuuni...not![]()
Yli neliön tila per kani toteutuu. Käytännössä kaikki myytävät häkit on liian pieniä. Minä olen rakentanut kaneille omat yksilölliset sisähäkit, kahden kanin ulkokopit ja kivinavettaan isompi kimppakarsinaa. Nyt kaikki on omissa häkeissään koska itseasiassa kaksi naarasta hoitaa poikasiaan ja kaksi muuta synnyttää hetkenä minä hyvänsä. Noihin tiloihin mahtuu yhteensä kolmisenkymmentä kania ja lisää häkkejä rakennetaan tarpeen mukaan. Tilaa on tarpeeksi mutta urokset tosiaan on pakko pitää omissa häkeissään koska ne tappelee keskenään.Juu, ymmärrän ja olen samaa mieltä kanssasi.
Suomessa tuotantokaneilla on käytössään yli neliön tila, virikkeitä, piilopaikka ja jyrsittävää eikä niitä lääkitä rutiininomaisesti. Valtaosa kaneista elää kuivikepohjilla.
@kilttimies toteutuuko tämä?
Itse laittaisin huomattavasti enemmän tilaa, koska ositetulla ulkoaitauksella se ei ole edes vaikeaa (vaikka siirrettävällä koska syötävä pohja).
Pistätte kolmikuiset poikaset pataan, jotta sulla ois kiva joulupöytä?Noi nuoret on sitten niin nättejä. Vielä tässä vaiheessa molemmat emot hyväksyy kaikki poikaset ja hoitaa niitä kuten pitääkin. Mietin tässä daamini kanssa miten toimitaan jatkossa. Noi syntyneet urokset menee jouluksi pataan mutta naaraista voidaan säästää muutama tuottamaan vielä enemmän pentuja. Vaikkei tarvitakaan niin ne on aika halpoja elättää kun aletaan hankkia heinä paaleittain.
Sukukypsät kanit siis…Pistätte kolmikuiset poikaset pataan, jotta sulla ois kiva joulupöytä?
Mistähän Suomessa saisi kolmikuisena grillatun tiibetinspanielin pennun yllätykseksi joulupöytään?Pistätte kolmikuiset poikaset pataan, jotta sulla ois kiva joulupöytä?
Duuh. Sitä varten hankittiin ne. Poikakanit on vieläpä hankalia pitää. Tytöt annetaan kasvaa ja jossain vaiheessa luultavasti astutetaan ainakin osa niistä.Pistätte kolmikuiset poikaset pataan, jotta sulla ois kiva joulupöytä?
Söisitkö?Mistähän Suomessa saisi kolmikuisena grillatun tiibetinspanielin pennun yllätykseksi joulupöytään?
![]()
No sieltä sun OnnelastasiMistähän Suomessa saisi kolmikuisena grillatun tiibetinspanielin pennun yllätykseksi joulupöytään?
![]()