vierailija
Sitä paitsi katson ettei tunneta kunnolla oikeasti ennen kuin on oltu livenä riittävästi tekemisissä, virtuaalimaailma voi vääristää ihmistä paljonkin
Sulla ei ole aikomustakaan nähdä livenä.Sitä paitsi katson ettei tunneta kunnolla oikeasti ennen kuin on oltu livenä riittävästi tekemisissä, virtuaalimaailma voi vääristää ihmistä paljonkin
Kenelle kirjoitat? En halua tuhlata aikaa väittelyyn jos et edes tarkoita muaSulla ei ole aikomustakaan nähdä livenä.
Sulle joka lupaat tapaamista ja se jää aina lupauksen tasolle......Kenelle kirjoitat? En halua tuhlata aikaa väittelyyn jos et edes tarkoita mua
Ja kuka hän on?Sulle joka lupaat tapaamista ja se jää aina lupauksen tasolle......
mu na ton vet ku la siellä ruudun toisella puolella. en jaksa enää leikkiä kuuru piiloa sun kanssa.Ja kuka hän on?
Kuule, sinä voisit ihan itse ehdottaa sille toiselle osapuolelle tapaamista, ei nämä jutut yhden ihmisen vastuulla ole.mu na ton vet ku la siellä ruudun toisella puolella. en jaksa enää leikkiä kuuru piiloa sun kanssa.
Taasko sama alkaa.... Luuletko etten ole ehdottanut......Kuule, sinä voisit ihan itse ehdottaa sille toiselle osapuolelle tapaamista, ei nämä jutut yhden ihmisen vastuulla ole.
Okei. No ei koska mua sitten tämä juttuTaasko sama alkaa.... Luuletko etten ole ehdottanut......
eipä vissiinOkei. No ei koska mua sitten tämä juttu
Ei, ilahtuisin kyllä jos saisin tapaamisehdotukseneipä vissiin
Et vastaa sp:iinEi, ilahtuisin kyllä jos saisin tapaamisehdotuksen
Ollaan tässä pisteessä. Täytyyi lopettaa tämä pian, koska en enää jaksa.Mulla on voimat loppu sun kanssa
En ole saanut sähköpostia, ei hän edes voi tietää mun sähköpostiaEt vastaa sp:iin
No ei kyllä tunnu.Tuntuuko sinustakin että ollaan liian erilaisia ihmisiä?
Erilaisia ollaan kyllä. Tätä kysymystä on palloteltu muuallakin.Tuntuuko sinustakin että ollaan liian erilaisia ihmisiä?
Et laittanut.Laitoin sähköpostia!
Olen sellainen luonnonlapsi. Tuliko se yllätyksenä?Tuntuuko sinustakin että ollaan liian erilaisia ihmisiä?
Sinä se Tosis tässä sekaisin olet. Juttu ei mene mihinkään vaikka vuosia oottelet ja täällä ehdottelet. Et siis ymmärrä vihjettä: hän ei halua tavata tai hän ei ole täällä tai molempia.Lupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....
Huoleton ja lapsenmielinen, varmasti pitää paikkansa. Minulla on voimat käytetty nyt loppuun sun kanssa. En palstaile enää kauan. Ihmettelen pärjääkö sun kanssa joku?Olen sellainen luonnonlapsi. Tuliko se yllätyksenä?