vierailija
miksi sitten mitään ei tapahdu?En halua, vaan oikeasti
miksi sitten mitään ei tapahdu?En halua, vaan oikeasti
Siksi koska aiemmat ehdotukset ei ole johtaneet mihinkään, tottakai haluan nähdä mutta en voi jatkuvasti ehdotella varsinkin kun en tiedä ahdistutko siitä, ja miten edes voidaan sopiamiksi sitten mitään ei tapahdu?
Lupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....Mistä nyt tuulee?
Tuleeko joku?Tuleeko sun kanssa kukaan ihminen toimeen?
Haukut väärää puuta nyt. En ole hän. Minä olen laittanut hänelle viestejä, hän ei mulleLupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....
Tosis toi ei ole sun kaivattuLupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....
Jostain syystä mun nimi on esiintynyt silloin tällöin keskusteluissa kun ollaan juteltu aiheesta....Tosis toi ei ole sun kaivattu
Olen sanonut aiemmin monta kertaa, että olen valmis lopettamaan tämän, haluan elämältä enemmän ja parempaa kuin palstakeskustelua ja jatkuvia tyhjiä lupauksia. Olen tähän mennessä tullut aina takaisin, koska olet sanonut että asiat muuttuu. Mitään ei vaan koskaan tapahdu. Tämä ei ole sinulle niin tärkeää, koska on turvallinen ok elämä. Miksi itse jäisin tällaiseen? Joskus loppu tulee tähänkin, jopa minun osalta.Lupasit, että pidetään yhteyttä irl ja nähdään. Samanlaista puhetta joka päivä, mitään ei vaan tapahdu. Tajuatko miltä tuntuu odottaa päivästä toiseen... viikosta... kuukaudesta... vuodesta toiseen? Kauanko tätä pitää jaksaa? Entä jos lopetan tähän päivään? Olen tosissani. Olen niin loppu tähän. Oletko jotenkin psyykkisesti sairas, keskenkasvuinen?, narsisti?.....
Täällä uskaltaa sanoa, mutta irl hävettäisi?Huomenta rakas.
Miksi ihmeessä hävettäisi? Voisin sanoa irl:kin, jos tilanne olisi toisenlainen.Täällä uskaltaa sanoa, mutta irl hävettäisi?
Mutta muutosta ei ole tulossa lähiaikoina eikä myöhemminkään.Miksi ihmeessä hävettäisi? Voisin sanoa irl:kin, jos tilanne olisi toisenlainen.
Tilanne on riittävän hyvä. Siksi muutosta ei tule.Miksi ihmeessä hävettäisi? Voisin sanoa irl:kin, jos tilanne olisi toisenlainen.
Juuri tämän voisi kysyä kaivatultani, paitsi etten kysy. Tiedän kysymättäkin.Mutta muutosta ei ole tulossa lähiaikoina eikä myöhemminkään.
Koska kuitenkin rakastat ja välität vaimostasi.Mutta muutosta ei ole tulossa lähiaikoina eikä myöhemminkään.
Ei tunnuTuntuuko sinustakin että ollaan liian erilaisia ihmisiä?